نمایندگی تعمیرات موبایل

موبایل امروزه یک دستگاه هوشمند پر کاربرد است که کاربران کارهای زیادی از وب گردی گرفته تا یادداشت کارهای روزمره، بازی، عکاسی و … با آن انجام می دهند. گوشی های هوشمند ممکن است بر اثر عواملی مثل ضربه، نفوذ مایعات، ویروس ها و … دچار ایرادهایی شوند. 

تعمیر موبایل فرایندی است که حساسیت های خاص خود را دارد و معمولا از عهده کاربران عادی یا حتی تعمیرکاران مبتدی خارج است. نمایندگی تعمیرات موبایل یکی از بخش های تخصصی و پر رفت و آمد مرکز سخت افزار ایران است که خدمات تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری مدل های مختلف گوشی را به کاربران ارائه می دهد.

چنانچه از هریک از مدل های گوشی شما از هر برندی (سامسونگ، سونی، اپل، ال جی و …) دچار نقص عملکردی شد، برای تعمیرات آن کافی است به نمایندگی تعمیر موبایل مراجعه کرده و خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید. تعمیر گوشی در این مجموعه توسط مجرب ترین تکنسین ها و با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات موبایل

خدمات نمایندگی تعمیر موبایل

خدمات تعمیر موبایل، مجموعه اقداماتی هستند که منجر به برطرف شدن مشکلات و ایرادهای این دستگاه می شوند. تمامی این خدمات توسط مهندسین ارشد IT به کاربران ارائه می شوند تا گوشی به نحو احسن ترمیم شود.

ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب و بروز رسانی برنامه ها، بروز رسانی سیستم عامل، تعمیر هنگ کردن گوشی، رفع مشکل شارژ نشدن موبایل، ترمیم فرمت شدن، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و آنتن دهی، تعمیر و تعویض ال سی دی، تعویض گلس، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر قاب، تعمیر آبخوردگی، تعمیر و تعویض تاچ، تعمیر اسپیکر و میکروفن، تعمیرات تخصصی شارژر، تعمیر و تعویض فلت نمایشگر و اقداماتی از این دست، مهم ترین خدمات نمایندگی تعمیر موبایل به شمار می روند.

تعمیر سوکت شارژ موبایل

تعمیر سوکت شارژ گوشی های هوشمند فرایندی است که بسیاری از مشکلات شارژر و اتصال دستگاه به تجهیزات جانبی را برطرف می کند. روند تعمیر پورت usb یا همان سوکت شارژ به این ترتیب است که اگر آلودگی در داخل سوکت وجود داشته باشد، با استفاده از ابزار مخصوصی این قسمت را تمیز می کنند. در صورت کوتاه شدن پین ها، تکنیسن آنها را با استفاده از انبردست بالا کشیده و به حالت اولیه باز می گرداند.

سپس وضعیت کابل های میکرو usb کانکتور هم اصلاح می شود تا مشکلات این بخش به صورت کامل برطرف شوند. باید بدانید که شارژ نشدن گوشی در بسیاری از موارد ناشی از خرابی سوکت است و یک بررسی و ترمیم ساده می تواند به راحتی منجر به برطرف شدن مشکل شود. برای ترمیم این بخش می توانید از تعمیرکاران با تجربه نمایندگی تعمیر موبایل کمک بگیرید.

این مطلب مفید رو از دست نده : موبایل سامسونگ بخریم یا شیائومی ؟

تعمیر باتری موبایل

تعمیر باتری موبایل هم از جمله خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات گوشی محسوب می شود. باتری ممکن است بر اثر عواملی مثل شارژ اشتباه، نوسانات برق و موارد مشابه، دچار ایراد شده و درست کار نکند. نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که مشکلات و ایرادهای باتری ممکن است روی سایر بخش های گوشی هم تاثیر منفی گذاشته و هزینه های تعمیراتی را افزایش دهند. از این رو، توصیه می شود که اقدامات تعمیری لازم برای ترمیم این قطعه در اسرع وقت انجام گردد.

همکاران ما در نمایندگی تعمیر موبایل تلاش می کنند که باتری گوشی شما را ترمیم کنند. اما گاهی شدت خرابی باتری به اندازه ای است که عملا امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این صورت، باتری قدیمی با نمونه جدید و اصل جایگزین شده و به این ترتیب، مشکلات ناشی از خرابی این قطعه برطرف خواهند شد. برای اطمینان از تعویض بی نقص و اصولی باتری، می توانید روی تعهد و مسئولیت پذیری تکنسین های نمایندگی تعمیرات موبایل حساب کنید.

تعمیر برد موبایل

برد یا مین برد، یک قطعه حیاتی و بسیار مهم در گوشی های هوشمند است و کانکتور بسیاری از قطعات اصلی موبایل شامل ال سی دی، سیم آنتن، سوکت شارژ، دوربین و … روی آن نصب شده است. اگر این قطعه به هر دلیلی آسیب ببیند، احتمال خرابی تمامی بخش های گوشی و یا از کار افتادن آن وجود خواهد داشت. 

به همین دلیل هم تعمیر برد گوشی اهمیت بالایی در فرایند تعمیرات موبایل دارد. روند کار به این ترتیب است که تکنسین اول گوشی را باز کرده و برد را بیرون می آورد. سپس مقاومت را به عنوان یکی از اجزاء مهم برد بررسی می کند تا روند پخش جریان برق را با تعویض آن به حالت عادی باز گرداند.

سوالات متداول کاربران نمایندگی تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات موبایل در کجای تهران شعبه داره؟

نمایندگی تعمیرات موبایل شعب متعددی در سراسر تهران بزرگ داره. در هر کجای تهران که سکونت داشته باشین، میتونین طی مدت زمان کوتاهی به یکی از شعبه های محدوده ی فرجام، ستارخان، امیرآباد، پیروزی و ولیعصر مراجعه کنین.

من در شهرستان زندگی میکنم، چه طور میتونم از خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل استفاده کنم؟

نمایندگی تعمیرات موبایل امکانی را فراهم ساخته که بتونین به صورت غیرحضوری با ارسال دستگاه معیوب به واحد مرکزی تهران از خدمات این مجموعه استفاده کنین. بعد از تعمیر، گوشی به آدرس ثبت شده از طرف شما ارسال میشه.

آیا نمایندگی تعمیرات موبایل در کرج هم شعبه داره؟

بله، شعبه ی کرج نمایندگی تعمیرات موبایل در منطقه ی شاهین ویلا قرار گرفته.

گارانتی برای چه سرویس هایی از نمایندگی تعمیرات موبایل ارائه میشه؟

گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی برای تمامی سرویس ها و خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل وجود داره. این گارانتی ها مدت دار هستند و اصالت و کیفیت سرویس های نمایندگی تعمیر موبایل رو تضمین میکنن.

ال سی دی شکسته ی گوشی قابل تعمیره یا باید حتما تعویض شه؟

شکستگی صفحه ی نمایش گوشی اگر واقعا به ال سی دی مربوط باشه باید تعویض شه. اما ممکنه کاربر خرابی های تاچ و گلس نمایشگر رو هم به عنوان شکستگی ال سی دی معرفی کنه. بنابراین باید به طور کامل وضعیت گوشی در نمایندگی تعمیرات موبایل بررسی شه. اگر ترک خوردگی های زیادی بر روی نمایشگر مشاهده میشه، اما به راحتی میتونین از قابلیت های داخل گوشی استفاده کنین. تاچ سالمه و باید برای رفع ترک خوردگی ها ال سی دی تعویض شه.

گوشی موبایلم چند روزه روشن نمیشه، مشکلش چی میتونه باشه؟

روشن نشدن گوشی موبایل یه مشکل جدیه که میتونه دلیل های زیادی داشته باشه. یکی از پیش پا افتاده ترین دلایلی که باعث روشن نشدن گوشی میشه و کاربر چندان متوجه آن نیست، خرابی شارژر دستگاهه. پس اگر چند سالی میشه که از یک کابل شارژ واحد استفاده میکنین، بهتر است اون عوض کنید و دوباره سعی کنید گوشی رو روشن کنید.

خرابی مین برد، اختلالات دکمه ی پاور، ایرادات باتری و از کار افتادگی آی سی های داخلی دلیل های دیگری برای روشن نشدن موبایل هستند. به هر حال مشکل هر چی که باشه؛ در نمایندگی تعمیرات موبایل به بهترین شکل رفع میشه.

چرا گوشی موبایل سیم کارت رو شناسایی نمیکنه؟ این مشکل رو باید تعمیر کرد؟

شناسایی نشدن سیم کارت در موبایل سه تا دلیل کلی داره، ایرادهای سخت افزاری جایگاه سیم کارت، خرابی ساختار سیم کارت و تداخلات نرم افزاری گوشی. در مورد اول یعنی رفع ایرادهای سخت افزاری جایگاه سیم کارت، تعمیر لازم است.

اما اگه مشکل به سیم کارت برگرده باید اون رو عوض کنین. پانچ غیر صحیح سیم کارت هم مسئله ای است که باعث خونده نشدن سیم کارت میشه. ویروس بدافزارهای مختلف هم میتونند از طریق نرم افزار گوشی، وضعیت آنتن دهی سیم کارت رو مختل کنند. نمایندگی تعمیرات موبایل با اعمال مراحل ریزبینانه دلیل اصلی رو پیدا می کنه و اون رو تعمیر میکنه.

علت و راهکارهای رفع مشکل پرش صفحه نمایش موبایل در این مقاله !

ویژگی نمایندگی تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل در نمایندگی تعمیرات موبایل با قویترین و پیشرفته ترین فناوری های روز تعمیرات موبایل انجام می شود. برای اجرای یک تعمیر درست و حرفه ای نیازمند متخصصان و مهندسان با تجربه هستیم. در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های اطلاعاتی نیاز جامعه به مهندسان و تکنسین های برجسته روز به روز بیشتر می شود. نمایندگی تعمیرات موبایل به کمک مهندسان و تکنسین های با تجربه به تعمیر موبایل، تبلت و سایر تجهیزات الکترونیکی مبادرت می ورزد.

به کارگیری آخرین تکنولوژی ها در زمینه تعمیرات موبایل، استفاده درست و صحیح از قطعات اورجینال، سرعت در ارائه خدمات، استفاده از نیروی کار حرفه ای و با تجربه، باعث شده که نمایندگی تعمیرات موبایل به یکی از بهترین مراکز تعمیراتی تبدیل شود. این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل از جمله تعمیر گوشی سامسونگ، تعمیر گوشی آیفون، تعمیر گوشی هواوی، تعمیر گوشی اچ تی سی، تعمیر گوشی سونی، تعمیر گوشی ال جی، تعمیر گوشی شیائومی، تعمیر گوشی نوکیا، تعمیر گوشی بلک بری و … را دارد.

تعمیرات موبایل

در مرکز تعمیرات موبایل مجموعه ای از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر را فراهم کرده ایم تا در روند تعمیر و ترمیم هیچ یک از تلفن های همراه اختلال و کمبودی به وجود نیاید. در واحد تعمیرات موبایل، تعمیر هر یک از بخش های این دستگاه در بخش جداگانه خود و با استفاده از تجهیزات برتر انجام می شود. کارشناسان ما با تجزیه و تحلیل قطعات ریز و درشت موبایل به خوبی با همه اجزای آن آشنایی دارند و می توانند همه اختلالات را به خوبی شناسایی و فیکس کنند.

نمایندگی موبایل

در نمایندگی موبایل این امکان برای کاربر وجود دارد که هر نوع دستگاه تلفن همراه از هر برندی را ، فراهم کند. با استفاده از خدمات این نمایندگی به همه کاربران خود این اطمینان را می دهیم که محصولی با کیفیت و اصل دریافت خواهند کرد. به دنبال بهره مندی از دستگاه های اصل، کاربر این فرصت را دارد تا از خدمات پس از فروش شرکتی، مستقیما و بدون واسطه بهره مند شود. در نمایندگی موبایل با دریافت مشاوره های تخصصی درباره هر دستگاهی که قصد خرید آن را دارید، به راحتی می توانید اطلاعات جامع و کاملی به دست بیاورید و یک خرید آگاهانه داشته باشید. در این نمایندگی امکانات بسیار دیگری نیز فراهم است که به طور کلی کاربر را پشتیبانی و حمایت می کند.

5/5 (106 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر