آموزش تعمیرات لپ تاپ

دوره آموزشی تعمیرات لپ تاپ برای افراد مبتدی ، افرادی که درک درستی از الکترونیک دارند و تعمیرکارن لپ تاپ که به نیاز به یادگیری بیشتر دارند، در نظر گرفته شده است. اگر درک درستی از دنیای الکترونیک داشته باشید، این دوره برای شما مفید خواهد بود. در این دوره علائم خرابی لپ تاپ و چگونگی عیب یابی و رفع آن ها آموزش داده می شود. ما از اصطلاحات گیج کننده استفاده نمی کنیم، بنابراین دوره برای تمامی علاقه مندان به تعمیرات لپ تاپ مفید خواهد بود.

دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ که توسط مرکز سخت افزار ایران برگزار می شوند، مهارت لازم برای ترمیم انواع لپ تاپ و نوت بوک را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند. ما در ادامه مطلب نکاتی را پیرامون این دوره و نیز روند کلی تعمیر لپ تاپ به شما ارائه می دهیم. همچنین ضمن معرفی دوره های مقدماتی و پیشرفته آموزشی، شما را با سرفصل های دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ آشنا می کنیم.

آموزش تعمیرات لپ تاپ

نکات آموزشی دوره آموزش تعمیر لپ تاپ

در دوره ی آموزش تعمیرات لپ تاپ بخش‌های زیادی مورد بررسی عملی قرار می گیرند و  به شما نشان می‌دهیم چه ابزاری برای کار مورد نیاز است و چگونه باید کار را انجام دهید.در طول آموزش، اصول اولیه تعمیرات ، عیب یابی لپ تاپ، مدارات ، لحیم کاری قطعات SMD و تراشه های bga را یاد خواهید گرفت.تمرین در گروه های حداکثر 4 نفره به شما کمک می کند تا عیب یابی، مدارات و لحیم کاری را سریع یاد بگیرید.

  • تمیز کردن سیستم خنک کننده. جایگزینی خمیر حرارتی.
  • تعویض فن خنک کننده.
  • تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ
  • تعمیر یا تعویض صفحه کلید.
  • تعمیر یا تعویض تاچ پد.
  • تعمیر قاب لپ تاپ.
  • تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ.

دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ از مبتدی تا پیشرفته

نمایندگی مجاز لپ تاپ در راستای افزایش اطلاعات و مهارت کاربران محترم، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات انواع نوت بوک و لپ تاپ نموده است. این دوره ها در دو سطح عمومی و تخصصی اجرا می شوند و تمامی برندها را شامل می شوند. دوره های عمومی برای افرادی مناسب هستند که به دنبال کسب اطلاعاتی کلی راجع به ساختار لپ تاپ و روش های ترمیم آن هستند. معرفی قطعات، آشنایی با روش های نگهداری از دستگاه، آشنایی با بخشهای نرم افزاری و سیستم عامل، آشنایی با روش های ترمیم و مواردی از این دست، عمده سرفصل های دوره مقدماتی به شمار می روند.

تعمیرکارانی که قصد افزایش مهارت و ارتقا کیفیت کارشان را دارند نیز می توانند در دوره های تخصصی یا پیشرفته آموزش تعمیرات لپ تاپ شرکت کنند. در سطوح پیشرفته شما روشهای جدید و کاربردی تر تعمیرات را فرا گرفته و قادر به تعمیر بی نقص هریک از مدل های لپ تاپ، مک بوک و نوت بوک خواهید بود. برای شرکت در این دوره ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، با تیم پشتیبانی نمایندگی تعمیر لپ تاپ تماس بگیرید.

دوره های آموزش تعمیرات لپ تاپ از مبتدی تا پیشرفته

دوره مقدماتی آموزش تعمیر لپ تاپ

دوره های مقدماتی آموزش تعمیرات لپ تاپ، بیشتر به مباحث تئوری و شناخت قطعات اختصاص دارد. شرکت کنندگان در دوره های عمومی، نام قطعات و کارکرد کلی هریک از آنها را یاد می گیرند. اگر قصد دارید با ساختار کلی لپ تاپ و کلیاتی راجع به تعمیرات آنها آشنا شوید، دوره های مقدماتی برای شما مناسب هستند. به عنوان مثال در این دوره ها یاد می گیرید که کارت گرافیک چیست و چگونه کار می کند. همچنین با ماهیت عملکردی و ساختاری مادربرد، پردازنده، باتری، نمایشگر و … آشنا می شوید. همچنین ویژگی های نرم افزاری لپ تاپ را می شناسید تا با مشکلات این بخش نیز آشنایی داشته باشید.

دوره پیشرفته آموزش تعمیرات لپ تاپ

در دوره پیشرفته یا تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ، به صورت عملی با روند تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه و تعمیرات نرم افزاری آن آشنا می شوید. در این سطح می توانید با استفاده از جدیدترین ابزار و تجهیزات موجود در کارگاه های آموزشی، نحوه تعمیر و تعویض هریک از قطعات را به شکل عملی فرا بگیرید. نظارت تکنسین ها و اساتید مجرب بر روند آموزش، کمک می کند که شرکت کنندگان، نکات و مراحل تعمیرات لپ تاپ را به تخصصی ترین شکل ممکن آموزش ببینند. در دوره های پیشرفته آموزش تعمیر لپ تاپ، نحوه تعمیر و تعویض قطعات مختلف را آموزش می بینید و در پایان می توانید انواع لپ تاپ و نوت بوک از برندهای مختلف را به شکل حرفه ای، عیب یابی و تعمیر کنید.

سرفصل های دوره آموزشی تعمیرات لپ تاپ

به عنوان بخشی از مهم ترین سرفصل های دوره آموزش تعمیر لپ تاپ، می توان به آشنایی با ساختار دستگاه، آشنایی با سیستم عامل و نحوه نصب و آپدیت آن، آموزش نصب درایور لپ تاپ، معرفی قطعات، تشریح نحوه نصب و تعویض قطعات، آموزش تعمیرات مادربرد، آشنایی با نحوه ترمیم یا تعویض CPU، آموزش تعمیر هارد، آموزش تعمیر و ارتقا هارد، آموزش بازیابی اطلاعات لپ تاپ، نحوه باز و بسته کردن قاب، طریقه باز کردن لولا و تعویض آن، نحوه تعویض باتری، آموزش ریست فکتوری لپ تاپ، آموزش تعمیر و تعویض کیبورد، نحوه نصب آنتی ویروس و ویروس کشی سیستم، چگونگی بروز رسانی برنامه ها، نحوه صحیح تعویض نمایشگر و اقداماتی از این دست اشاره کرد.

آموزش عیب یابی لپ تاپ

تشخیص صحیح،  کلید یک تعمیر موفق است. بنابراین زمان کافی را به مطالعه عیب یابی لپ تاپ ها اختصاص می دهیم.

  • عیب یابی واحدها و قطعات معیوب؛
  • بازرسی بصری: آثار رطوبت، آسیب مکانیکی، تعمیر در مرکز خدمات شخص ثالث
  • بررسی مدارهای منبع تغذیه اولیه و ثانویه؛
  • ساختار و اجزای مادربرد: کنترل‌کننده‌ها، تراشه‌ها، بریج‌ها، چیپ‌ست‌ها، پایه پردازنده.
  • مشکلات اصلی کنترل کننده های PWM، انواع ترانزیستورها.
  • تفاوت در اتصال تراشه های تولید کنندگان مختلف؛
  • اندازه گیری ولتاژ توسط مولتی متر؛
  • تشخیص با اسیلوسکوپ: فاز برق، کنترلر PWM،
  • علامت گذاری استفاده شده از اجزای رادیویی روی مادربرد؛
  • پیدا کردن اتصال کوتاه در مادربرد لپ تاپ

هزینه ی آموزش تعمیر لپ تاپ

هزینه ی آموزش تعمیر لپ تاپ با توجه به دوره ی مورد نظر شما متفاوت است. برای اطلاع از هزینه های دوره می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ تماس بگیرید. کارشناسان اطلاعات لازم را در خصوص دوره ی آموزش تعمیر لپ تاپ و چگونگی ثبت نام در دوره در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. 

استخدام کارآموزان آموزش تعمیرات لپ تاپ

از مهم ترین ویژگی های دوره ی آموزش تعمیر لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران ، این است که امکان استخدام کارآموزان بعد از اتمام دوره وجود دارد. به این ترتیب با ثبت نام در دوره های آموزشی تعمیرات لپ تاپ با یک تیر دو نشان خواهید زد ! ضمن یاد گیری یک حرفه ی کاربردی امکان ورود به بازار کار برای شما فراهم می شود. استخدام شما بستگی به مهارت ها و توانایی های شما پس از پایان دوره دارد. همچنین اخلاق، مشتری مداری و رعایت اصل امانت داری نکاتی هستند که در استخدام تعمیرکاران لپ تاپ بسیار موثر می باشند.

5/5 (108 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر