بهترین گوشی های 2018

برای اکثر افراد خریدن یک گوشی هوشمند جدید کمی پیچیده و سردرگم کننده می باشد و دلیل آن هم وجود تنوع و گستردگی این محصولات رنگا و رنگ در بازارهای پرهیجان موبایل خواهد بود. از این حیث، ما در این متن برآنیم تا فرایند انتخاب را کمی ساده تر کرده و چند نمونه از بهترین گوشی های همراه سال 2018 برای خرید را  که شامل محصولاتی همچون OnePlus 6 ،Samsung Galaxy S9 ، Galaxy S9 Plus ، Apple iPhone X و Moto G6 می باشند را به شما معرفی کنیم. گفتنی است، در انتخاب این گزینه ها به مواردی همچون عمر باتری، عملکرد پردازنده درانجام طیف گسترده ای از کارهای روزمره، کیفیت تماس و کالیبراسیون نمایشگر توجه شده است.

بهترین گوشی های 2018 برای خرید

گوشی OnePlus 6

به عنوان اولین محصولی که در کالکشن بهترین گوشی های همراه سال 2018 جای گرفته است، می توان به گوشی OnePlus 6 اشاره داشت. این دستگاه هوشمند با قیمت 469 پوندی خود به واقع ارزش سرمایه گذاری را خواهد داشت. OnePlus 6، یک نسخه اندرویدی است که نه تنها به لحاظ ظاهری صاف و صیقلی می باشد بلکه از نظر عملکردی نیز فوق العاده است. از شاخصه های این محصول می توان به صفحه نمایش 6.3 اینچی اولد OLED)، Snapdragon 845) ، رم با ظرفیت 6/8GB، ذخیره سازی بالای 256GB آن اشاره کرد. لازم به ذکر است، با وجود آنکه نمایشگر این گوشی دارای شکاف (ناچ) می باشد، همواره زیبایی و شیکی خود را حفظ کرده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و تنها شکایت افراد به خاطر دوربین ضعیف آن می باشد. همچنین این گوشی محبوب مجهز به باتری 3300 میلی آمپری و تکنولوژی شارژ سریع Dash Charge است که براساس آن می تواند در عرض مدت 90 دقیقه به طور کامل شارژ شده و اطمینان خاطر زیادی را برای شما به همراه بیاورد.

گوشی Samsung Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus

کمپانی نام آشنای سامسونگ نیز با ارائه این دو محصول به خوبی توانسته است آنها را در صف بهترین گوشی های همراه سال 2018 قرار دهد. هر دوی این دستگاه های حرفه ای گزینه هایی تمام عیارهستند. اما اگر شما می خواهید یکی را از میان آنها انتخاب کنید، Samsung Galaxy S9 Plus به شما پیشنهاد می شود. چرا که این نسخه دارای دوربین دوگانه بوده و می تواند رضایت خاطر بیشتری را برای تان به همراه داشته باشد. به هر حال، لنز اضافی برای بزرگنمایی استفاده شده و کارکرد با این دوربین را به مراتب برای تان متنوع تر خواهد ساخت. ناگفته نماند، هر دوی این محصولات یعنی Samsung Galaxy S9  و  Galaxy S9 Plus دارای یک ساخت و ساز همسان  و همچنین جزئیات داخلی مشابه هستند اما تفاوت های اصلی آنجاست که مدل پلاس دارای 2GB ظرفیت رم اضافه، باتری کوچکتر و دوربین دوگانه می باشد.

گوشی Apple iPhone X

این گوشی شگفت انگیز و غوغاگر نیز علاوه بر آن که در لیست بهترین گوشی های همراه سال 2018  دیده می شود ، برترین گوشی معرفی شده در جهان تا به امروز می باشد. Apple iPhone X دارای ظرفیت 64 گیگابایتی بوده و با وجود گران قیمت بودن، بدون شک ارزش خریدن را خواهد داشت. از جمله قابلیت های کلیدی این دستگاه تمام حرفه ای می توان به دوربین دوگانه و ویژگی فیس آی دی (Face ID) آن اشاره کرد. آیفون ایکس دارای طراحی بسیار باشکوه و خارق العاده ای است و از یک نمایشگر اولد، ناچ و ویژ گی تشخیص چهره بهره مند شده که البته گزینه تشخیص چهره در یک گوشی بسیار بهتر و متمایز تر از تاچ آی دی خواهد بود.

گوشی Moto G6

بسیاری از موبایل های موجود در مجموعه بهترین گوشی های همراه سال 2018، نمونه هایی گران قیمت هستند، اما خوشبختانه گوشی Moto G6 از این قاعده مستثنی شده است. این محصول با وجود ارزان تر بودن دارای نمایشگری زیبا و دوست داشتنی و نرم افزارهایی جذاب بوده و همچنین بسیار خوش ساخت می باشد. عملکرد کلی این دستگاه بسیار خوب بوده و یک نسخه اندرویدی محسوب می شود. این محصول با وجود قیمت پایین خود به قابلیت تشخیص چهره مجهز می باشد که از این بابت می توانید به راحتی  قفل گوشی را باز کرده و وارد آن شوید.  به هر حال، اگر چه گوشی Moto G6 از دوربین خوبی برخوردار می باشد اما کارایی برنامه های آن کمی آهسته بوده و از این حیث می تواند کمی تمرکز شما را کم کند. اما چنانچه بتوانید با کارایی کند دوربین کنار بیایید، این گوشی خیلی زود شما را تحت تأثر خود قرار داده و رضایت شما را به خوبی جلب خواهد کرد.

نمایندگی مجاز موبایل

نمایندگی مجاز موبایل با توجه به گرایش عموم به گوشی های هوشمند واحد تعمیرات موبایل را راه اندازی کرده است. در این واحد کاربران می تواند از مشاوره و خدمات متنوع تعمیر یا تعویض قطعات مختلف گوشی و تبلت خود در برندهای مختلف و متفاوت بهره مند شوند. نمایندگی مجاز موبایل با توجه به استانداردهای جهانی و بر اساس رعایت حقوق مشتریان ،دائم در حال به روز کردن بخش فروش و تعمیرات همچنین مشاوره ی مرکز خود است تا کاربران بی هیچ فوت وقتی بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

در این مرکز گارانتی های معتبر و خدمات پس از فروش از قبیل ضمانت نامه های تعمیراتی نیز به مشتریان ارائه می شود تا کاربر با رضایت خاطر و آسودگی خیال به خانه باز گردد. اگر گوشی و تبلت شما دچار مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری است به طور قطع بهترین گزینه مراجعه به واحد تعمیرات نمایندگی موبایل است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر