تعمیر کولر گازی سامسونگ

تعمیر کولر گازی سامسونگ ، جزء خدمات اساسی است که نمایندگی سامسونگ برای آن برنامه ریزی ویژه ای دارد. وقتی در فصل گرم سال کولر گازی با مشکل مواجه می‌شود به دلیل شرایط حساسی که در آن قرار می‌گیریم ممکن است هر آن برای تعمیر کولر گازی سامسونگ به یک تعمیرکار غیرحرفه‌ای اطمینان کنیم. اما غافل از این هستیم که این اطمینان کاملا پوچ و بی فایده خواهد بود و نه تنها مشکل را برطرف نخواهد ساخت بلکه مشکلات دیگری در پی خواهد داشت.

5/5 (2 امتیاز)

چگونگی تعمیر کولر گازی سامسونگ

برای تعمیر کولر گازی سامسونگ باید با قسمت های مختلف این دستگاه به خوبی آشنا باشیم و کارایی هر بخش را بدانیم. کولر گازی برای اعلام خرابی و اختلال خود همواره از کدهای اختصاصی بهره می گیرد؛ یک تعمیرکار ماهر برای تعمیر کولر گازی سامسونگ باید قدرت رمزگشایی این کد ها را داشته باشد تا بتواند در  مرحله اول تشخیص عیب یابی را به درستی انجام دهد و وارد مراحل بعدی گردد.

خوشبختانه متخصصین تعمیر کولرگازی Samsung  درمرکز تعمیرات کولرگازی توانایی تشخیص انواع ارورهای رایج را داشته و در صورت بروز مشکل بهترین و سریع ترین راه حل را جهت تعمیرات کولرگازی انتخاب خواهند کرد.

معرفی کد های ارور رایج برای سهولت تعمیر کولرگازی سامسونگ

در تعمیر کولر گازی سامسونگ برای رمزگشایی کد ها پیش نیاز اول دانستن مدل دقیق کولر گازی است؛ ما در اینجا فقط به تعدادی از کد های خطا برا ی آشنایی شما اشاره می کنیم، اما به یاد داشته باشید که این کدها در مدل های مختلف عیوب متفاوتی را نشان می دهند که تشخیص آن با یک تعمیر کار حرفه است. همین نکات است که تعمیر کولر گازی سامسونگ را کمی پیچیده می کند;

کد خطا E2

 مشکل ارور از سنسور لوله اوپراتور است؛ مقدار اهم سنسور باید چک شود. ممکن است تعویض سنسور الزامی باشد؛ فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا E3

علت خطا خرابی فن یونیت داخلی تعویض فن و در آخر خرابی از برد است. مقدار اهم سنسور باید چک شود. ممکن است تعویض سنسور الزامی باشد. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا E5

 علت خطا از خرابی سنسور لوله یونیت داخلی است. مقدار اهم سنسور باید چک شود. احتمال تعویض سنسور و در آخر خرابی از مدار برد وجود دارد. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا E6

 مشکل خطا خرابی سنسور لوله یونیت داخلیاست. مقدار اهم سنسور بایدچک شود. احتمال تعویض سنسور و در آخر خرابی از مدار برد وجود دارد. فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا EE – 00

نقص در برق یونیت داخلی دستگاه

کد خطا EE – 01

اشکال در برق یونیت خارجی

کد خطا EB

محل بستن فازها در یونیت بیرونی مشکل دارد

کد خطا E6

 این ارور مربوط است به خرابی مدار برد الکترونیک

اهمیت تعمیر کولر گازی سامسونگ

از آنجا که کولر گازی در فصول گرم سال نقش اساسی و حیاتی در تامین رفاه حال افراد دارد، لذاتعمیر درست و به موقع آن بسیار حائز اهمیت است. برای تعمیر کولر گازی سامسونگ باید این نکته را در نظر گرفت که این دستگاه ارتباط مستقیمی با حال خوب عزیزانمان دارد لذا برای تعمیر کولر گازی سامسونگ باید به مرکزی مراجعه کنیم که تمام استانداردهای لازم برای یک تعمیر اساسی را رعایت می کند و کار را برای ما دو چندان نخواهد کرد.

صرف هزینه ای بیشتر به شرط تعمیر اساسی و بی عیب در واقع سرمایه گذاری و صرفه جویی در اقتصاد خانواده است که در مرکز تعمیر کولر گازی سامسونگ کاملا لحاظ می شود.

شروط لازم برای تعمیر کولر گازی سامسونگ

دانش، تجربه، مهارت، تعهد و صداقت از جمله شروطی هستند که یک تعمیر کار برای تعمیر کولر گازی سامسونگ به آن نیازمند است. یک تکنسین حرفه ای با تکیه بر علم و مهارت خود می تواند تشخیص عیب اصلی کولر را به درستی انجام دهد و با قبول مسئولیت تعمیر اساسی آن کمک بزرگی به کاربر خواهد کرد.

در این مسیر داشتن وجدان کاری و صداقت نشان دهنده شخصیت یک تعمیرکار متعهد است که همه تعیمرکاران ما در واحد تعمیر کولر گازی سامسونگ این شرایط و ویژگی ها را دارا هستند.

نمایندگی سامسونگ

مرکز نمایندگی سامسونگ آماده ی ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به صورت حضوری و تلفنی به همه دوستداران این برند است. اگر قصد تهیه هر یک از محصولات این برند را دارید فقط با یک مشاوره رایگان خواهید توانست در تصمیم گیری خود هوشمندانه عمل کنید و بهترین گزینه را با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

تعمیرات کولرگازی

مرکز تعمیرات کولرگازی با بهره مندی از تجهیزات مدرن و پیشرفته و دسترسی به آرشیو قوی از قطعات جانبی همه محصولات سامسونگ خواهد توانست بهترین کیفیت خدمات رسانی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

این مرکز برای تعمیر کولرگازی در برندهای مختلف واحدی جداگانه دارد و توسط متخصصان ویژه  حوزه ، تعمیر و بازسازی کولرگازی را انجام خواهد داد. با مراجعه به واحد تعمیرات کولرگازی سامسونگ  هر نوع نگرانی محو خواهد شد، زیرا کیفیت را در دستان خود لمس خواهید کرد.

 مرکز تخصصی کولرگازی

مرکز تخصصی کولر گازی با کادری مجرب و حرفه ای بهترن سرویس دهی را در حوزه تعمیرات کولر گازی به کاربران ارائه می دهد. این مرکز  با کمک مهندسان خبره و لابراتورهای مجهز می تواند در وقت و هزینه های احتمالی شما در حوزه تعمیرات صرفه جویی کند و فقط با یک با تعمیر اساسی و در اسرع وقت مشکل و اختلال اصلی را رفع و رجوع نماید.

این مرکز به علاوه بر تعمیرات کولگر گازی مکانی مطمئن  فروش کولر گازی می باشد.  زیرا همه ی شروط و قوانین کشوری را تمام و کمال رعایت  می کند و هر نوع نگرانی را به صفر می رساند.