تعمیرات کپی کانن با راهکارهای اصولی در نمایندگی رسمی کانن انجام میگردد . دستگاه کپی دستگاهی است که عمل کپی برداری و یا رونوشت از یک کاغذ را انجام میدهد . دستگاههای کپی می توانند از فناوری زیراکس استفاده نمایند . استفاده از دستگاه فتوکپی، آسان و ھمچنین ارزانترین راه برای تھیه رونوشت از یک متن است. جدیدترین انواع دستگاه کپی از تکنولوژی زیروگرافی یا الکتروفتوگرافی استفاده میکنند . مرکز تعمیرات کپی کانن از دو طریق به رفع ایراد دستگاه کاربران میپردازد :

سرویس در مرکز و سرویس در محل . چنانچه کاربران مایل باشند از آپشن سرویس در مرکز استفاده نمایند باید به واحد مرتبط مراجعه کنند . اما پیشنهاد ما به مشتریان استفاده از خدمت سرویس در محل میباشد . نمایندگی کانن ترتیبی داده است تا نیاز برای مراجعه به یک مکان فیزیکی از بین برود . ما کارشناس خبره خود را به همراه تجهیزات کامل به محل شما میفرستیم . مبرهن و آشکار است از این طریق میتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید . تعمیرات کپی کانن نیاز به حضور متخصصین الکترونیک و رایانه دارد . این مرکز برای جذب مهندسین خبره تمامی تلاش خود را انجام داده است .

خدمات واحد تعمیرات کپی کانن

  • تعمیر و تعویض ایمیجینک یونیت در مرکز تعمیرات کپی کانن .
  • حل مشکل قطعات قسمت موتور اصلی .
  • رفع ایراد انواع آی سی.
  • تعمیرات انواع چیپ دستگاه کپی.
  • ریکاوری ترانزیستور در مرکز تعمیرات کپی کانن .
  • تعمیر و بازیابی خازن.
  • رفع ایراد ماس فت.
  • حل مشکل فت در مرکز تعمیرات کپی کانن .
  • ترمیم و بازسازی انواع سلف دستگاه کپی.
  • تعمیرات دیود .
  • تعمیر و بازیابی قطعات فیوزینگ.
  • رفع ایراد قطعات تونر هاپر در مرکز تعمیرات کپی کانن .
  • ترمیم قطعات قسمت درایو دستگاه و موتور اصلی.
  • تنظیمات دستگاه و تعمیر بردهای الکترونیکی.
  • تعمیرات قطعات اسکنر دستگاه.
  • تعمیر کپی سیاه سفید در مرکز تعمیرات کپی کانن .
  • تعمیرات کپی رنگی.
  • ریکاوری بخشهای مختلف دستگاه کپی.
  • رفع ایراد قطعات کاست و بای پس در مرکز تعمیرات کپی کانن .
  • تمیزکاری و سرویس دستگاه کپی.
  • تمیز کردن آیینه های دستگاه کپی.

تعمیرات کپی کانن و دیگر واحدهای تعمیرات کپی

کادر فنی مرکز تعمیرات کپی کانن در دیگر واحدهای تعمیر به رفع ایراد سایر محصولات کانن میپردازند . کارگاه های فنی نمایندگی کپی مجزا طراحی شده است . همین امر موجب افزایش راندمان مجموعه میگردد . کاربران به دلیل مجزا بودن واحدها برای ریکاوری دستگاه خویش باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . ضمنا مدیریت مرکز تعمیرات کپی کانن نظارت دقیقی بر نحوه عملکرد پرسنل دارند . دستگاه کپی آنالوگ از انواع قدیمی دستگاهھای فتوکپی است که بصورت مکانیکی کار میکند. دستگاه کپی دیجیتال نه تنھا توانایی کپی کردن بلکه قابلیت فکس، اسکن، و چاپ کامپیوتری را ھم دارد.

دستگاه کپی سیاه و سفید به انواع دستگاه کپی که فقط با یک رنگ کار میکنند گفته میشود . و نام دیگر آن دستگاه کپی مونو می باشد. دستگاه کپی رنگی ھمانطور که از نام آن پیداست، به دستگاهھای فتوکپی که توانایی چاپ رنگی را دارند گفته میشود. چنانچه کاربران محترم مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات کانن هستند ، میتوانند به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردند .

مرکز تعمیرات کپی کانن

تعمیرات کپی کانن توسط حرفه ای ترین مهندسین تایید شده از سوی مراکز معتبر علمی انجام میگردد .دستگاه کپی چند کاره علاوه بر عملیاتھای معمول و پایه، توانایی ھمراھی با دستگاهھای دیگر (نظیر لپتاپ، تبلت، سیستمھای مختلف ایمیل، و … ) را دارند .

مرکز تعمیرات کپی کانن ، مرکز فوق تخصصی تمامی قطعات با ارائه گارانتی میباشد . لازم به ذکر است ، این مرکز وارد کننده قطعات و تجهیزات اورجینال نیز هست . از این رو مهندسین و تعمیرکاران ما در صورت لزوم به تعویض قطعه حتما از قطعه اصل استفاده مینمایند . همین امر موجب می گردد مشتری پس از دریافت محصول شاهد افزایش کارایی آن باشد

اخبار، مقالات و سوالات متداول کپی کانن

مدیریت مرکز تعمیرات کپی کانن جمعی از خبره ترین کارشناسان را ملزم به ارائه جدیدترین خبرهای تکنولوژی کرده است . کاربران با مطالعه این بخش میتوانند اطلاعات تخصصی خود را به روز نمایند . خبرهای مذکور پس از ویرایش و اطمینان از موثق بودن منبع در اختیار کاربران قرار میگیرند .

با مراجعه به لینک اخبار  کپی و دیگر خبرها میتوانید وارد بخش مذکور گردید .

کارشناسان مرکز تعمیرات کپی کانن با ارائه بخش مقالات سعی دارند سطح علمی کاربران را افزایش دهند . این بخش دربرگیرنده مقالات عمومی و تخصصی میباشد . از این رو تمامی کاربران میتوانند از این مطالب استفاده نمایند . با کلیک روی لینک مقالات کپی و دیگر مقالات میتوانید مقاله موردنظرتان را مطالعه نمایید .

پرسنل مرکز تعمیرات کپی کانن سوالات متداول تعمیر دستگاه کپی را از قبل پاسخ داده اند . واضح و مبرهن است با مطالعه  این بخش میتوانید به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا نمایید . علاوه بر این مدیریت نمایندگی کپی شرایطی را مهیا کرده است تا کاربران بتوانند دیگر سوالات خود را به صورت آنلاین و تلفنی با کادر مجموعه درمیان بگذارند . سوالات شما می تواند در زمینه چگونگی پروسه تعمیر و برآورد هزینه حدودی آن باشد . شما عزیزان میتوانید با دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه درصورت امکان خود نسبت به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه اقدام نمایید .

با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات کپی میتوانید وارد بخش مذکور گردید .

انواع کپی کانن و دیگر محصولات

 

کارشناسان مرکز تعمیرات کپی کانن به معرفی دیگر برندهای دستگاه کپی نیز میپردازند . این برندها عبارتند از : شارپ ، ریکو ، سامسونگ ، پاناسونیک ، کیوسرا ، زیراکس ، اچ پی ، کونیکامینولتا و توشیبا . افرادی که قصد خرید دستگاه کپی دارند میتوانند ابتدا به مشاوره با پرسنل متخصص مرکز تعمیرات کپی کانن بپردازند . فاکتورھای بسیاری در تعیین دستگاه کپی مورد نیاز شما نقش دارد. ابتدا باید ببینید حجم کپی روزانه تان چقدر است. ھمچنین باید میزان رشد مصرف در سال آینده را ھم در نظر بگیرید.

البته بھتر است برای خرید دستگاه فتوکپی بھتر سرمایه گذاری کنید تا از مشکلات آینده پیشگیری شود. سپس با در نظر گرفتن نوع کپی مورد نیازتان، یکی از گزینه ھای موجود را انتخاب و اقدام کنید. با مراجعه به لینک انواع کپی کانن و دیگر محصولات کپی میتوانید اطلاعات بیشتری در این حیطه بدست آورید .

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی جهت کسب رضایت مشتری ، به تشکیل کادری مجرب و کارآزموده که بارها مورد آزمون علمی و نظری قرار گرفته اند اقدام کرده است . این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین روشهای تعمیر و سرلوحه قرار دادن احترام به حقوق مشتری توانسته به موقعیت چشمگیر و رفیعی نسبت به سایر رقبا دست پیدا کند . تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز براساس آخرین متد روز دنیا و اسلوبهای جهانی انجام می شود . نمایندگی کپی کلیه خدمات ریکاوری و پس از فروش را با مناسبترین قیمت به کاربران گرامی ارائه مینماید . قابل ذکر است ، مدیریت مجموعه بر نحوه کار پرسنل نظارت کامل و سخت گیرانه ای دارند .

همین امر موجب کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز میباشد . در نهایت باید به این مطلب اشاره کنیم که ، پشتکار و علم پرسنل این مجموعه باعث شده کاربران نمایندگی کپی نیازی برای مراجعه به مراکز تعمیراتی غیر مجاز پیدا نکنند . به این ترتیب دست مراکز غیرمجاز از فعالیت کوتاه شده است . نمایندگی کپی با سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مدارانه به ارائه  تمامی خدمات ترمیم و بازیابی می پردازد .

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگتعمیر دستگاه کپی کانن / تعمیر دستگاه کپی  دل / تعمیر دستگاه کپی اچ پی / تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیر دستگاه کپی ریکو / تعمیر دستگاه کپی شارپ / تعمیر دستگاه کپی توشیبا / تعمیر دستگاه کپی زیراکس / تعمیر دستگاه کپی / تعمیر دستگاه کپی سامسونگ / تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک /مرکز تعمیرات کپی