سرویس اشتراک روزنامه و مجله توسط اپل ارائه می شود

سرویس اشتراک روزنامه و مجله اپل یکی از سرویس هایی است که به تازگی توسط کمپانی اپل راه اندازی شده است. ظاهرا در این سرویس کاربر۱۰ دلار می دهد و به تعداد زیادی روزنامه‌ و مجله‌ دسترسی پیدا می کند. در نتیجه هزینه تمام شده برای دسترسی به این مطالب بسیار ارزان‌تر از اشتراک نسخه دیجیتالی یک روزنامه‌ نیویورک‌تایمز تمام می‌شود. این خبر به نقل از نشریه بلومبرگ درباره ارائه خدمات اشتراک نشریات توسط اپل است. اخیرا نشریه بلومبرگ درباره ارائه‌ خدمات اشتراک نشریات توسط اپل اخباری را منتشر کرده است. کمی قبل تر گزارشی در خصوص راه‌اندازی مجدد دکه دیجیتالی تکسچر (Texture) در نرم‌افزار اخبار اپل توسط نشریه بلومبرگ ارائه شده بود.

در این گزارش حتی درباره جزئیات برخی واکنش‌ها به رونمایی از این سرویس جدید نیز اشاره شده بود. همه این موارد نشان می‌دهد که چه قدر جامعه خبری نسبت به این سرویس جدید حساس‌‌ است. بر اساس شواهد موجود، ظاهرا کمپانی اپل به دنبال ملزم کردن نشریه وال استریت و روزنامه نیویورک تایمز برای پیوستن به تکسچر بوده و درحال طراحی مجدد نحوه چینش محتوی در آن است. بلومبرگ همچنین اعلام کرده است که اپل تصمیم دارد در طراحی جدید به جای تقلید از مجله های کاغذی، کاری کند که مطالب بیشتر شبیه همین مقالات سایت های خبری باشد.

نمایندگی رسمی اپل در ایران ارائه دهنده خدمات تعمیر و فروش محصولات اپل

واکنش ناشران نسبت به سرویس اشتراک روزنامه و مجله اپل

ظاهرا بعضی از ناشران از سرویس اشتراک روزنامه و مجله اپل دل خوشی ندارد، زیرا قرار است همانند سرویس‌های پخش فیلم و سریال نتفلیکس، برای اشتراک ماهانه‌ و برای استفاده از تعداد زیادی از روزنامه و مجله‌، تنها ۹.۹۹ دلار توسط کاربر پرداخت شود. با این سیاست ناشران نگران این موضوع هستند که سرویس اشتراک روزنامه و مجله اپل، به میزان درآمد آنها لطمه بزند و درآمد آنها را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل است که ناشران ترجیح می‌دهند که این سرویس به شکلی باشد که خودشان چارچوب قیمت‌ها و ضوابط اشتراک را در نرم‌افزار اپل تعیین کنند تا به این ترتیب جلوی ضرر های احتمالی را بگیرند.

موضع اپل در برابر ناشران

موضع کمپانی اپل در جریان مذاکرات با این نشریات برای انعقاد قرارداد سرویس اشتراک روزنامه و مجله اپل این بوده است که حجم متقاضیانی که مراجعه خواهند کرد و مشترک خواهند شد، به حدی خواهد بود که کاهش درآمد ناشی از فروش مستقیم ناشران را جبران خواهد کرد. به عبارت دیگر سیاست مشتری بیشتر و قیمت پایین تر و سود بیشتر را مد نظر داشته است. اپل خواسته است با این سیاست حتی اگر احتمال کمی در ضرردهی برای ناشران وجود داشته باشد، زمینه جبران را فراهم کند.

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل درگاه مطمئن و معتبری است که در حوزه فروش و پس از فروش انواع موبایل ها و گوشی های تلفن همراه خدمات رسانی می کند. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و خدمات و تسهیلات فراوانی را برای کاربران خود تدارک دیده است. در نمایندگی موبایل تمام مدل های گوشی های تلفن همراه در برند های مختلف تحت حمایت و پوشش خود قرار می گیرد. تمامی سرویس های این نمایندگی همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

5/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر