اگر لپ تاپ مورد استفاده شما در طول روزهای اخیر دچار اختلالات سخت افزاری یا نرم افزاری گشته است اما به هر دلیل امکان مراجعه به مراکز تعمیراتی لپ تاپ را ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس در محل لپ تاپ است. در این سرویس کلیه خدمات مرتبط با تعمیر لپ تاپ (تعمیرات سخت افزاری، تعمیرات نرم افزاری و …) در محل انجام می پذیرد و نیازی به جابجایی دستگاه نیست. (جز در مواردی خاص نظیر بازیابی اطلاعات که نیاز به تحویل دستگاه به تعمیرگاه است. زیرا امکان جابجایی تجهیزات بازیابی اطلاعات نظیر pc3000 مقدور نیست). جهت استفاده از سرویس در محل لپ تاپ می‌بایست از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت این مرکز با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود –مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر در محل لپ تاپ  را ثبت نمایید.

سرویس در محل لپ تاپ

ثبت درخواست سرویس در محل لپ تاپ

جهت دریافت خدمات مرتبط با سرویس در محل لپ تاپ، کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. در طول این تماس لازم است تا اطلاعات درج شده در بخش زیر در اختیار کارشناسان ما قرار بگیرد:

  • مدل دستگاه و برند آن
  • شرح نوع اشکال و اختلال پیش آمده در دستگاه (سخت افزاری یا نرم افزاری بودن اشکال لپ تاپ)
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات لپ تاپ (در صورت اطلاع)
  • ثبت آدرسی که قرار است تعمیرکار به آن اعزام گردد.
  • تعیین روز و ساعت (درصورتی که ساعت و روز خاصی را مدنظر دارید)
  • ارائه دو شماره تماس جهت تماس های ضروری
  • در صورت انصراف از دریافت سرویس در محل لپ تاپ، می بایست این موضوع ۲۴ ساعت قبل اطلاع داده شود.

چرا تعمیرات لپ تاپ در محل بهتر است؟

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به دلیل مشغله ی کاری، قادر به مراجعه به مرکز تعمیرات نبوده و یا به هر دلیل دیگری امکان انجام این کار را ندارید، می توانید از خدمات سرویس در محل لپ تاپ بهره مند شوید. حتی اگر زمان کافی هم دارید، بهتر است از این سرویس استفاده کنید. چرا؟

اولا این که با استفاده از خدمات تعمیر لپ تاپ در محل، نیازی نیست زمانی از کار یا استراحت خود را صرف رفت و آمد به مراکز تعمیراتی نموده و به این ترتیب، به میزان قابل توجهی در وقت صرفه جویی خواهید نمود. نکته دیگر این که با حضور تیم تعمیر در محل لپ تاپ در محل زندگی یا کارتان، هزینه انتقال دستگاه حذف می شود. از طرفی، لپ تاپ جابجا نمی شود و از آسیب دیدگی های احتمالی در حین جابجایی (ضربه خوردن، سرقت و …) در امان خواهد بود.

هزینه تعمیرات لپ تاپ در محل

قیمت تعمیر در محل لپ تاپ، تفاوت چندانی با هزینه این کار در تعمیرگاه ندارد. کارشناسان ما پس از حضور در آدرس مورد نظر شما و عیب یابی سیستم، با توجه به قطعات آسیب دیده، هزینه تقریبی تعمیرات را تخمین می زنند. البته قیمت اعلام شده تقریبی است و ممکن است تغییر کند.

مثلا ممکن است در حین تعمیر، تکنسین متوجه شود که قطعات دیگری هم آسیب دیده اند. بنابراین قیمت نهایی تغییر خواهد کرد. همچنین اگر نیاز به تعویض قطعاتی مثل ال سی دی، باتری و … باشد، باید مبلغ بیشتری را برای تعمیرات لپ تاپ در محل کنار بگذارید.

مشکلات متداول لپ تاپ

داغ شدن، شارژ نشدن، آب خوردگی، روشن نشدن، ضربه خوردگی، هنگ کردن پیاپی، بالا نیامدن ویندوز، صدای غیرعادی، بهم ریختگی تصویر، خرابی آی سی شارژر، شناسایی نشدن هارد، خاموش شدن بی‌ دلیل، شکستن صفحه نمایش، تصویر نداشتن، وصل نشدن به وای فای، قطع شدن بلوتوث، شارژ نشدن، فرمت شدن اطلاعات و مواردی از این دست، تنها بخشی از مشکلات متداول لپ تاپ هستند.

تکرار این مشکلات نشان دهنده آن است که قطعات دستگاه یا بخش های نرم افزاری آن به شدت آسیب دیده اند و نیاز به ترمیم یا تعویض دارند. تیم تعمیرات لپ تاپ در محل، به خوبی می دانند که منشأ هریک از این مشکلات چیست و چگونه باید آنها را برطرف کرد.

خدمات تعمیر لپ تاپ در محل

کارشناسان اعزامی جهت سرویس در محل لپ تاپ، از میان زبده ترین و خبره ترین کارشناسان تعمیر این مرکز برگزیده شده اند، تا با یک بار حضور در محل قادر به رفع کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه گردند. کلیه اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری پیش آمده در لپ تاپ در اولین حضور کارشناس رفع می گردد و در نهایت آنچه که به کاربر تحویل داده خواهد شد، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است که کلیه ایرادات پیش آمده در آن رفع گردیده است. برخی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در سرویس در محل لپ تاپ عبارت است از:

  • ارائه مشاوره های تخصصی در خصوص نرم افزار و سخت افزار دستگاه
  • نصب درایور لپ تاپ، تغییر ویندوز و …
  • جابجایی لپ تاپ و تحویل آن به مرکز تعمیرات لپ تاپ در صورت نیاز به سرویس های تخصصی مرتبط با بازیابی اطلاعات و….
  • عیب یابی لپ تاپ و تشخیص نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده در آن
  • تعویض قطعات معیوب، شکسته و یا از کار افتاده لپ تاپ نظیر دکمه های صفحه کلید، صفحه نمایش، باتری و …
  • نصب نرم افزارهای مورد نیاز مشتری

واحدهای تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از لپ تاپ های موجود در بازار اعم از ایسوس، لنوو و … به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع و مدل لپ تاپ و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیرات لپ تاپ راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. واحدهای موجود در این مرکز تمامی لپ تاپ ها را پشتیبانی کرده و تمامی ایرادات ایجاد شده در هر یک از لپ تاپ ها را برطرف می سازند. در صورتی که امکان جابجایی و تحویل لپ تاپ به این مرکز را ندارید می توانید از روش سرویس در محل لپ تاپ استفاده نمایید. جهت آشنایی با واحدهای تعمیر لپ تاپ موجود در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ به بخش زیر مراجعه نمایید.

مزایای استفاده از سرویس در محل لپ تاپ

استفاده از سرویس در محل لپ تاپ و عدم مراجعه به تعمیرگاه مزایایی دارد که در این بخش به برخی از آنها اشاره خواهد شد. مزیت نخست «سرویس در محل لپ تاپ» آن است که در آن نیازی به جابجایی دستگاه نیست. این موضوع –یعنی عدم جابجایی دستگاه – ضمن صرفه جویی در زمان، از اتفاقات احتمالی نظیر ضربه خوردن، شکستگی و … پیشگیری می کند. بنابراین اگر از آن گروه کاربرانی هستید که همیشه نگران زمان خویش هستید و فرصت چندانی برای حضور در تعمیرگاه ندارید استفاده از این سرویس به شما پیشنهاد می شود. گروه دیگری که پیشنهاد می شود از این سرویس استفاده کنند، آندسته از کاربرانی هستند که حساسیت و نگرانی ویژه‌ای در ارتباط با دستگاه خویش دارند. کاربرانی که احتمال می دهند با تحویل دستگاه به مراکز تعمیراتی، امکان گم‌شدن برخی از قطعات، آسیب دو چندان دستگاه و … وجود دارد. این گروه از کاربران با استفاده از سرویس در محل لپ تاپ می توانند بر کار کارشناس تعمیر نظارت داشته باشند و از دریافت تخصصی ترین خدمات تعمیرات تخصصی لپ تاپ مطمئن گردند.