بررسی فتوکپی چندکاره K2200 سامسونگ

فتوکپی چندکاره K2200 سامسونگ نمونه ای از دستگاه های کپی سامسونگ است که در بازار ماشین های اداری و دفتری به خوبی درخشیده است. این دستگاه کپی یک دستگاه چندکاره‌ MultiXpress است. امروز می خواهیم درباره این دستگاه کپی با هم گفت و گو کنیم. همراه ما باشید. دستگاه‌های فتوکپی چندکاره برای بخش‌های مختلف بازار ارائه می‌شوند. فتوکپی چندکاره K2200 سامسونگ در رده متوسط قرار دارد و می تواند نیاز های معمولی رو به بالا و نه خیلی سنگین را تامین کند. این دستگاه در دو نسخه روانه‌ بازار شده است. نسخه‌ پایه با نام مدل K2200 و نسخه‌ قوی‌تر با نام مدل K2200ND عرضه می‌شوند.

مدل ND می تواند چاپ دو رو را پشتیبانی کند و قابلیت اتصال به شبکه هم دارد؛ اما مدل پایه تنها از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل می‌شود. روی صحبت ما در این مقاله نسخه‌ K2200 عادی است. فتوکپی چندکاره K2200 سامسونگ می تواند در هر دقیقه، 20 کپی انجام دهد و 30 صفحه A4 را هم در هر دقیقه اسکن می کند. در نسخه‌ K2200 که از طریق اترنت به شبکه متصل می‌شود، می‌توانید فایل اسکن شده را مستقیما بر روی هر کدام از کامپیوترهای موجود در شبکه و فولدر خاص انتخاب شده انتقال دهید. همچنین امکان انتخاب ضبط فولدرهایی همچون pdf, jpg و tif نیز در این دستگاه وجود دارد.  

5/5 (2 امتیاز)

ساختار فتوکپی چندکاره K2200 سامسونگ

در فتوکپی چندکاره K2200 سامسونگ درام و تونر جدا از هم طراحی شده اند تا به این ترتیب هزینه‌ مواد مصرفی این چاپگرها کاهش پیدا کند. تونر این پرینتر ۱۰ هزار برگ را چاپ می‌کند و بر اساس ادعای سامسونگ درام نیز حداقل ۸۰ هزار برگ چاپ را پشتیبانی می‌کند. توجه کنید که در صورتی که محیط کار تمیز و با گرد و غبار کم از این دستگاه استفاده کنید، درام چاپگر به مراتب بیشتر از این دوام خواهد آورد.

کمپانی سامسونگ در این چاپگر از فناوری RECP استفاده کرده است. به دنبال استفاده از این فناوری توانسته است رزولوشن تصویر را بهبود ببخشد و رنجه‌های لبه‌های متون و تصاویر را ترمیم ‌کند تا به این ترتیب خروجی چاپ، واضح‌تر و خواناتر باشد. فتوکپی چندکاره K2200 سامسونگ مجهز به پردازنده‌ دو هسته‌ای است. لذا این قابلیت را دارد که فرمان های چاپ را سریع تر انجام دهد و پردازش ها را به سرعت مدیریت کند. این چاپگر می‌تواند تصاویر را در سایز A3 اسکن کرده و حتی در این سایز نیز چاپ کند. رزولوشن اسکن این چاپگر نیز تا 600DPI قابل انتخاب است.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی معتبر ترین مرکز برای ارائه خدمات در زمینه تعمیر و ترمیم انواع دستگاه کپی است. نمایندگی کپی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و با کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای که دارد، سرویس های بسیار تخصصی و حرفه ای به کاربران ارائه می دهد. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در نقاط مختلف پایتخت شعبه دارد. به این ترتیب کاربران تهرانی به راحتی می توانند از نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود درخواست کمک کنند. این نمایندگی در کرج نیز یک شعبه مجاز راه اندازی کرده است.

همچنین با اجرای برنامه ریزی های دقیق و درست به کاربران شهرستانی نیز به صورت ویژه خدمات رسانی می کند. در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی نه تنها تمامی خدمات در زمینه عیب یابی، ترمیم و تعمیر و سرویس های دوره ای در اختیار کاربران قرار می گیرد، بلکه برای تهیه بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی اولیه نیز تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است. تعمیرکاران و تکنسین های این نمایندگی هر کدام در واحد های جداگانه و مستقل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع دستگاه های کپی را شناسایی و برطرف می سازند. تمامی سرویس های نمایندگی تعمیر دستگاه کپی همراه با ارائه کارت ضمانت معتبر و کتبی است. از صفحه تماس با ما اطلاعات تماس را بیابید.

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر