تعمیرات مادربرد دل

مادربرد یا برد اصلی یکی از اساسی ترین قطعات در لپ تاپ ها و کامپیوتر ها می باشد. مادربرد دل یکی از قطعاتی است که به طور کلی کارکرد کلی سیستم به عملکرد این قطعه بستگی دارد. قطعات بسیاری بر روی این برد نصب می شوند. وجود مدار هایی بسیار باریک بر روی این مدار سبب شده تا نیاز به تعمیرات مادربرد دل دوچندان شود.

این قطعات عبارتند از اسلات های pci ، اسلات کارت گرافیک، اتصال فن سی پی یو، باتری پشتیبان، ورودی های یو اس بی، پل های مادربرد، ورودی پاور و… . تمامی این قطعات اگر دچار اختلال بشوند لازم است برای تعمیرات مادربرد دل اقدام کنید. تعمیرات مادربرد به تخصص و  مهارت بسیار نیاز دارد و لازم است توسط کارشناسان انجام شود.

هرگونه خرابی این قطعه منجر به عدم عملکرد سیستم می شود. در صورت بروز هرگونه خرابی در این قطعه لازم است به واحد تعمیرات مادربرد مراجعه کنید. در ادامه به بررسی نکات مهم در تعمیرات مادربرد دلو آشنایی با برخی از قطعات موجود بر روی آن می پردازیم.

نمایندگی مادربرد دل

برند دل در حوزه تولید مادربرد هم فعالیت داره. مادربرد های دل با ظرفیت ها و قابلیت های متنوعی تولید و عرضه می شن و هر کدوم برای یه سیستم خاصی مناسب هستن. حتما می دونید که وجود یه مادربرد توی یه سیستم رایانه ای چه قدر مهمه. مادربرد مغز دستگاه محسوب میشه و همه مسئولیت های سنگین بر عهده اونه. حالا اگه برند دل رو برای تهیه مادربرد مورد نظرتون انتخاب کردین، می تونین از نمایندگی مادربرد دل کمک بگیرین. این نمایندگی در بخش فروش و تعمیرات خدمات متنوعی رو ارائه میده. این خدمات طوری طراحی شدن که همه نیاز های کاربرا رو تامین می کنه.

توی بخش فروش کارشناسا کمکتون می کنن که یه مادربرد خوب با توجه به نیازتون و بودجتون تهیه کنین و توی بخش تعمیرات هم ابزار و تجهیزات مدرنی فراهمه که فرایند عیب یابی و تعمیر مادربرد رو ساپورت می کنن. برای تماس با نمایندگی مادربرد دل از لینک “تماس با ما” استفاده کنین.

نکات مهم در تعمیرات مادربرد دل

برای تعمیر مادربرد دل رعایت چندین نکته بسیار مهم و  ضروری می باشد. در راستای بررسی بیشتر قطعات به هیچ عنوان نسبت بعه باز کردن دستگاه خود اقدام نکنید. قطعات نصب شده بر روی برد اصلی به الکتریسیته دست انسان واکنش نشان داده و دچار آسیب دیدگی می شوند. در صورت نیاز به چک کردن این قطعه لازم است از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

اعمال هرگونه فشار بر روی قطعات برای خارج کردن آن ها از جایگاهشان به این قطعه آسیب بسیاری وارد می کند و در بعضی وارد هزینه های سنگینی را برای کاربر در پی دارد. استفاده از مادربرد اورجینال یکی دیگر از نکاتی است که توجه به آن بسیار ضروری می باشد.

به طور کلی تعمیرات مادربرد دل و یا تعویض این قطعه لازم است توسط افراد متخصص انجام شود. به یاد داشته باشید قطعات نصب شده در این برد بسیار به یکدیگر نزدیک هستند، به همین دلیل آسیب دیدگی و یا شکستگی یکی از اسلات ها یا قطعات بر سایر قطعه های موجود بر روی مادربرد تاثیرگذار می باشد.

قطعات مادربرد دل

نمایندگی مادربرد

نمایندگی مادربرد برترین برند های مادربرد را به فروش می رساند. نمایندگی مادربرد با دسترسی به مدل های اورجینال این قطعه مادربرد های اصل را به فروش می رساند. حضور مشاوران در این نمایندگی به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

مشاوران به دلیل بهره مندی از اطلاعاتی کاربردی می توانند بهترین و کاربردی ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند. نمایندگی مادربرد تمام آنچه که مورد نیاز مشتریان است را ارائه می کند. تمامی مادربرد ها در این نمایندگی به به صورت اورجینال و همراه با گارانتی معتبر ارائه به فروش می رسند.

تعمیرات مادربرد

تعمیرات مادربرد در این واحد توسط برترین متخصصان انجام می شود. این قطعه بسیار حساس و پیچیده بوده و لازم است توسط متخصصان مورد بررسی قرار بگیرد. تعمیرات مادربرد در  این واحد با دسترسی به مدرن ترین ابزار مورد نیاز برای تعمیرات انجام می شود.

تعویض قطعات نصب شده بر روی مادربرد که معمولا بر اثر شکستگی به تعویض نیاز دارند لازم است با جایگزینی نمونه های اورجینال همان قطعات انجام شود. بد نیست بدانید استفاده از نمونه های تقلبی خرابی های پی در پی را برای مادربرد در پی دارد. تمام خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین می شود. تعویض قطعات موجود بر روی مادربرد تنها با اطلاع مشتری و با رضایت او انجام می شود.