تعمیر لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ مقوله ای تخصصی است که از محدوده دانش کاربران عادی خارج است. همان طور که می دانید ایرادات لپ تاپ های مختلف فارغ از برند سازنده به دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند. ظرافت ساختاری بالای اجزای لپ تاپ، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری آن را به امری تخصصی تبدیل کرده است. این تعمیرات باید در محیطی مجهز انجام شوند تا کارایی اولیه ی سیستم بازیابی گردد.

نمایندگی تخصصی تعمیرات لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران، از جمله مراکزی است که با کیفیت ترین تجهیزات را برای ترمیم و تعویض قطعات لپ تاپ در اختیار دارد. تعمیر لپ تاپ در این مرکز توسط مجرب ترین کارشناسان آی تی انجام می شود تا استفاده ی مجدد از عملکرد صحیح لپ تاپ میسر باشد. در ادامه، شما را با خدمات واحد تعمیر لپ تاپ ، مشکلات رایج این دستگاه و روش های برطرف کردن آن ها آشنا می کنیم.

تعمیر لپ تاپ با گارانتی

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

انتخاب یک مرکز معتبر برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات و تسهیلات در روزگاری که تعداد این مراکز تعمیراتی بی حد و حصر شده است، کار ساده ای نیست. همه ما می دانیم که در کوچه ها و خیابان های اطرافمان مراکز و مغازه های بسیاری در حوزه تعمیرات لپ تاپ فعالیت می کنند، اما به واقع خدمات و سرویس هایی که ارائه می دهند، کیفیت لازم و شایسته کاربر را دارد؟ قطعا خیر. با این توضیح خیلی سخت نیست پاسخ این سوال که چرا کاربران نمایندگی تعمیر لپ تاپ را برای دریافت خدمات انتخاب می کنند، بدهیم.

همه چیز به کیفیت و امنیت ربط دارد. در نمایندگی تعمیر لپ تاپ که به صورت قانونی و معتبر توسط مرکز سخت افزار ایران مدیریت می شود، تمام نیاز های کاربران در حوزه تعمیر لپ تاپ برطرف خواهد شد. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ ها در برند ها و مدل های مختلف در نمایندگی تعمیر لپ تاپ شناسایی و مرتفع می شود. تمامی این سرویس ها همراه با تضمین کیفیت کتبی است. افتخار ما این است که توسط خود کاربران به یکدیگر معرفی می شویم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیر لپ تاپ تماس بگیرید.

تعمیر لپ تاپ در تهران

نمایندگی معتبر و مجاز تعمیرات لپ تاپ در تهران جایگاه امن و مطمئنی است که می تواند تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. این مرکز معتبر با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و شعب متعددی در پایتخت دارد. برای نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران مدل laptop و برند لپ تاپ شما اصلا مهم نیست. این نمایندگی به صورت تخصصی همه لپ تاپ های موجود را بررسی می کند و پس از عیب یابی دقیق، مسیر تعمیر را انتخاب و اجرا می کند.شعبه مرکزی نمایندگی تعمیر لپ تاپ در تهران در منطقه ستارخان است و سایر شعب در ولیعصر ، امیرآباد ، فرجام ، ستارخان و پیروزی مستقر هستند. کاربران عزیز می توانند با توجه به محل سکونت خود از هر یک از این شعب درخواست کمک کنند.

تعمیر لپ تاپ در تهران

تعمیرات تخصصی لپ تاپ در کرج

اگر در کرج ساکن هستید و هم اکنون به خدمات حوزه تعمیرات لپ تاپ نیاز دارید، لازم نیست به تهران مراجعه کنید. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ به کرج هم رسیده است. این نمایندگی نیز به همت و تلاش مسئولان زحمتکش مرکز سخت افزار ایران در کرج راه اندازی شده است. می دانیم که مراکزی بسیاری در سطح استان وجود دارند که خود را به عنوان یک مرکز تعمیرات لپ تاپ معرفی می کنند، اما به واقع اعتماد به چنین مراکزی که استانداری های لازم برای اجرای تعمیرات لپ تاپ را رعایت نمی کنند، کار عاقلانه ای نیست؟ مسلما خیر. از همین جهت توصیه اکید و شدید داریم که حتما به نمایندگی تعمیرات لپ تاب در کرج مراجعه کنید تا به کمک این نمایندگی بتوانید تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ خود را برطرف سازید. یک بار دیگر یادآوری می کنیم که مدل و برند لپ تاپ شما برای نمایندگی تعمیر لپتاپ در کرج به هیچ وجه مهم نیست و ابزار لازم برای اجرای یک تعمیر با کیفیت فراهم است.

تعمیرات لپ تاپ در مشهد

اگر در مشهد زندگی می‌کنید و به دنبال تعمیر لپ تاپ خود در یک مرکز تخصصی و قابل اعتماد هستید، نمایندگی رسمی تعمیرات نوت‌بوک در مشهد آماده ارائه خدمات به شما است. تیم ما با بهره‌گیری از ابزارهای مدرن و پیشرفته، عیب‌یابی دقیقی از دستگاه انجام داده و هر دو نوع مشکل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به طور کارآمد حل می‌کنند. فارغ از موقعیت شما در مشهد، تنها با یک تماس با مرکز تعمیرات سخت‌افزار ایران در مشهد، نمایندگان ما برای دریافت لپ تاپ به آدرس شما خواهند آمد. لپ تاپ پس از تعمیرات در کارگاه، به آدرس اولیه شما بازگردانده می‌شود.

تعمیرات لپ تاپ در مشهد

تعمیر لپ تاپ در شهرستان ها

در حوزه تعمیرات لپ تاپ ما به فکر کاربران عزیز شهرستانی نیز بوده و هستیم. اینکه در هر یک از شهرستان های دور و نزدیک به پایتخت یک مرکز معتبر و استاندارد تعمیرات لپ تاپ وجود نداشته باشد، خیلی جای تعجب ندارد. هستند مراکزی که خود را به عنوان یک واحد تخصصی تعمیر لپ تاپ معرفی می کنند، اما این تخصص تا کجا و چه حد واقعی است، قضاوتش با شما. ما برای تامین رفاه حال کاربران شهرستانی خود نیز خدمات تعمیرات لپ تاپ در شهرستان ها را هم فراهم کرده ایم. این خدمات با همان کیفیتی که در تهران و کرج ارائه می شود، به کاربران شهرستانی نیز ارائه می شود. فقط کافی است با شعبه مرکزی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ یعنی همان شعبه ستارخان تماس بگیرید و مسیر دریافت خدمات تعمیرات لپ تاپ در شهرستان ها را طی کنید. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تمام لپ تاپ های شما کاربران عزیز شهرستانی در این واحد تعمیراتی برطرف خواهد شد.

تعمیرات آنلاین لپ تاپ

تعمیرات آنلاین لپ تاپ

گاهی اوقات مشکلات لپ تاپ نرم افزاری بوده و نیاز به مراجعه ی حضوری ندارید. تعمیرات آنلاین لپ تاپ به این صورت است که ، کارشناس از راه دور و از طریق دسترسی انی دسک که شما در اختیار او می گذارید وارد لپ تاپ شده و تعمیرات نرم افزاری آن را انجام می دهد. قبل از انجام تعمیرات نرم افزاری لازم است از طریق تماس با ما درخواست تعمیرات را ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناس باشید.

تعمیرکارانی که قصد افزایش مهارت و ارتقا کیفیت کارشان را دارند نیز می توانند در دوره های تخصصی یا پیشرفته آموزش تعمیرات لپ تاپ شرکت کنند. در سطوح پیشرفته شما روش های جدید و کاربردی تر تعمیرات را فرا گرفته و قادر به تعمیر بی نقص هریک از مدل های لپ تاپ و نوت بوک خواهید بود. برای شرکت در این دوره ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، با تیم پشتیبانی نمایندگی مجاز لپ تاپ تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات لپ تاپ به چه صورت است ؟

هزینه تعمیرات لپ تاپ بر اساس تعرفه‌های مصوب اتحادیه و با در نظر گرفتن نوع مشکلات دستگاه تعیین می‌شود. قیمت اولیه تنها یک برآورد اولیه است و هزینه نهایی در هنگام انجام تعمیرات مشخص خواهد شد. برآورد هزینه اولیه بر اساس عیب‌یابی ابتدایی و عیوب احتمالی اعلام شده توسط مشتری صورت می‌گیرد. در صورتی که تعویض قطعات با استفاده از قطعات اصلی ضرورت پیدا کند، قیمت دقیق قطعه به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

هزینه تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات تخصصی انواع برندهای لپ تاپ

مشکلات رایج در لپ تاپ

آبخوردگی لپ تاپ

آبخوردگی لپ تاپ یکی از مشکلات جدی و حادی است که در اثر بی احتیاطی کاربر برای لپ تاپ رخ می دهد. نفوذ مایعات به درون لپ تاپ می تواند باعث و بانی سولفاته شدن و اتصالی های ریز و درشتی بسیاری در درون لپ تاپ شود. بنابراین باید پیشگیری را بر درمان مقدم بشمارید و عملا هیچ گاه در نزدیکی لپ تاپ فنجان قهوه ی خود را قرار ندهید. اما اگر اتفاقی با مشکل آبخوردگی لپ تاپ رو به رو هستید، باید سریعا دست به کار شوید و از گسترش آسیب های ناشی از آبخوردگی جلوگیری کنید. برای نجات دستگاه ابتدا باید :لپ تاپ را خاموش کنید.سپس تمامی کابل های متصل شده به لپ تاپ را بکشید.باتری را از درون سیستم خارج کنید.توسط دستمال بدون پرزی سطح لپ تاپ را خشک کنید.لپ تاپ را مانند عدد ۸ برعکس کنید و اجازه دهید تا 24 ساعت در هوای آزاد خشک شود.پس از گذشت این 24 ساعت به نمایندگی تعمیر لپ تاپ مراجعه کنید تا وضعیت درونی اجزای مهم لپ تاپ چون CPU و کارت گرافیک بررسی شود.

تغییر رنگ مانیتور لپ تاپ

مشکل تغییر رنگ مانیتور لپ تاپ هیچ ارتباطی به نوع، برند و مدل سازنده ی دستگاه ندارد. تنها خرابی ها و اختلالات رایانه ای است که به تغییر رنگ مانیتور لپ تاپ ختم می شوند. این خرابی ها با یکی از رنگ های صورتی، بنفش، سبز و آبی نمایان گردد. چنین اختلالی چند دلیل مختلف دارد. اگر میدان مغناطیسی خاصی در اطراف لپ تاپ وجود داشته باشد، ظهور رنگ های عجیب و غریب در مانیتور طبیعی است. بنابراین باید لپ تاپ را از تلفن های بی سیم و بلندگوهای آهنربایی دور کنید. از طرفی داغی بدنه ی لپ تاپ در اثر ناکارآمدی فن نیز می تواند منجر به تغییر رنگ تصاویر نمایشگر لپ تاپ شود. اما اصلی ترین اختلالی که رنگ مانیتور را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد، فرسودگی و قطعی کابل های درون لپ تاپ است. در واقع این کابل ها مانیتور را به بدنه ی لپ تاپ متصل می نمایند. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لپ تاپ طی اعمال مراحل ریزبینانه ی عیب یابی این کابل ها را بررسی کرده و در صورت نیز آن ها را تعویض می نمایند.

رفع مشکلات سی پی یو لپ تاپ

سی پی یو مغز اصلی هر سیستم رایانه ای از جمله لپ تاپ های بزرگ و کوچک موجود در بازار است. 

این قطعه از لپ تاپ معمولا در جایی از رایانه تعبیه می شود که دسترسی به آن دشوار باشد. چرا که به هیچ عنوان امکان ارتقا CPU وجود ندارد. 

اما این جمله بدان معنا نیست که نمی توان سی پی یو را تعمیر کرد. 

کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته براساس پارامترهای اصولی کلیه ی عیوب احتمالی سی پی یو لپ تاپ را تعمیر می کنند.

میتوانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا همکارانم شما را دقیق تر راهنمایی کنند. 

روشن نشدن لپ تاپ

روشن نشدن لپ تاپ دلایل متعددی دارد و نیاز به بررسی بخش های مختلف دستگاه در این شرایط می باشد. مثلا ممکن است کابل برق یا باتری ایراد داشته باشد و یا مشکل از پاور باشد. گاهی لپ تاپ شارژ ندارد و کاربر به این مساله توجهی ندارد. بنابراین تصور می کند که دستگاه ایراد پیدا کرده است.

خرابی نمایشگر هم می تواند دلیل روشن نشدن لپ تاپ باشد که در این صورت، سیستم روشن شده و صدای فن هم به گوش می رسد. تعمیر لپ تاپ در این شرایط منوط به بررسی تمامی این بخش ها و ترمیم و حتی تعویض آنها می باشد. برای اطمینان از ترمیم و تعویض بی نقص قطعات لپ تاپ و رفع مشکل روشن نشدن این دستگاه، می توانید روی مهارت و تجربه همکاران ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ حساب کنید.

داغ کردن لپ تاپ

داغ کردن لپ تاپ مساله ای است که تداوم آن می تواند تهدید کننده باشد. چندان غیر عادی نیست که قطعات یا بدنه لپ تاپ پس از چند ساعت استفاده داغ شوند. در این شرایط فن شروع به کار کرده و دمای دستگاه را کنترل می کند. اما گاهی دما پایین نمی آید و این وضعیت، قطعات لپ تاپ را در معرض خرابی قرار می دهد.

تیم تعمیر لپ تاپ در این شرایط، فن را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض می کنند. همچنین منافذ هوا را گردگیری می کنند تا گردش هوا به خوبی انجام شود. گاهی هم ایراد از باتری بوده و نیاز به تعویض این قطعه می باشد. در صورت ویروسی شدن سیستم هم ممکن است لپ تاپ داغ شود که در این صورت، همکاران ما با استفاده از برنامه های جدید، عملیات ویروس کشی را انجام می دهند.

هنگ کردن لپ تاپ

دیگر مشکلی که در روند تعمیر لپ تاپ بررسی می شود، هنگ کردن سیستم است. یعنی شرایطی که سیستم قفل یا فریز می شود و هیچ عملیاتی را انجام نمی دهد. برای ترمیم لپ تاپی که مدام هنگ می کند، بیشتر به بخش های نرم افزاری و برنامه ها توجه می شود.

البته خرابی برخی ابزارهای جانبی هم می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند. درایورها، سیستم عامل، تنظیمات بوت و مواردی از این دست، برای عیب یابی لپ تاپ بررسی می شوند. تیم تعمیرات لپ تاپ مرکز سخت افزار ایران، با نصب مجدد درایورهای معیوب، ویروس کشی، نصب مجدد سیستم عامل و بروز رسانی برنامه ها، مشکل هنگ کردن لپ تاپ را برطرف می کنند. به این ترتیب کاربر می تواند بدون ایراد از لپ تاپ خود استفاده کند.

خدمات مرکز تعمیر لپ تاپ

خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ، در دو بخش کلی شامل تعمیر سخت افزاری و خدمات نرم افزاری به کاربران ارائه می گردد. لپ تاپ از دو قسمت اصلی سخت افزار و نرم افزار تشکیل می شود. متخصصین نمایندگی لپ تاپ توانایی تعمیرات فوق تخصصی کلیه قطعات لپ تاپ از جمله : مادربرد ، کارت گرافیک ، کارت صدا ، هارد، تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ، تعمیر تاچ پد و… را دارند.

تعمیر مادربرد لپ تاپ

مادربرد پل ارتباطی قطعات مهم و گران قیمت یک لپ تاپ را تشکیل می دهد. از دلایل اصلی خرابی مادربرد لپ تاپ میتوان به : شوک الکترونیکی، نوسانات ولتاژ برق، آبخوردگی،اصابت ضربه اشاره کرد. از نشانه ی اصلی خراب شدن مادربرد، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ است. فراموش نکنید که یک نقص فنی کوچیک در مادربرد می تواند کارت گرافیک و CPU سیستم را نیز تحت تاثیر قرار دهد. مراجعه به مراکز تعمیراتی ناشناس را کنسل کنید و با حضور در نمایندگی تعمیر لپ تاپ با خیالی آسوده شاهد برطرف سازی ایراداتی مانند : جریان زدگی ، خرابی شیاره ،سوختگی چیپست ها ،از کار افتادگی اسلات های مختلف مادربرد باشید.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ شامل رفع ایرادات نرم افزاری در لپ تاپ ها می باشد. کارشناسان ارشد تعمیر لپ تاپ در صورت تشخیص نرم افزاری بودن مشکل، عملیات تعمیر نرم افزاری را آغاز خواهند نمود.

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ، در صورت بروز مشکل در قطعات لپ تاپ انجام می گردد. هریک از قطعات سخت افزاری لپ تاپ ممکن است در معرض آسیب قرار بگیرند. کارشناسان پس از عیب یابی و تشخیص قطعه ی معیوب تعمیرات آن را آغاز خواهند نمود. در صورتی که تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد، تعویض قطعه راه گشای حل مشکل خواهد بود. در صورت نیاز به تعویض قطعه، فقط و فقط از قطعات اصل و اورجینال استفاده خواهد شد.

تعمیر هارد لپ تاپ

برای تعمیر هارد لپ تاپ، ابتدا لازم است مشکل آن تشخیص داده شود. تعدادی از رایج ترین اشکالات ناشی از خرابی هارد لپ تاپ، عبارتند از: Blue screen of death یا ارور صفحه آبی، ریبوت شدن مداوم لپ تاپ، از کار ایستادن مداوم لپ تاپ ،داغ کردن هارد درایو ،دسترسی کند به هارد لپ تاپ ،روشن نشدن لپ تاپ را به این لیست می توان موارد زیاد دیگری نیز اضافه کرد. برای اینکه مشخص شود کدام مشکل پیش آمده و چگونه می توان خرابی را رفع کرد، نیاز به دانش است. عیب یابی هارد می تواند چالش برانگیز باشد. تکنسین های امدادکار، به خوبی به این موضوع واقف هستند و برای حل آن مراحل را با دقت طی می کنند.

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ

کیبورد قطعه ای است که به صورت روزانه در معرض خطر استهلاک قرار دارد. استفاده ی طولانی مدت از کیبورد و عدم توجه به پروسه ی تمیزکاری دکمه های آن می تواند به خرابی کلی کیبورد ختم شود. البته در این میان تنظیمات نرم افزاری موجود در محیط ویندوز نیز حائز اهمیت است. اگر کیبورد لپ تاپ مورد استفاده ی شما کارایی خود را از دست داده است، ابتدا درزها و شیارهای میان دکمه های صفحه کلید را تمیز کرده و سپس محیط تنظیماتی آن را چک کنید. چنانچه مشکل از کار افتادگی کیبورد به قوت خود باقی ماند، به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید. کارشناسان ما پس از اعمال مراحل عیب یابی دقیق و ریزبینانه به تعمیر یا تعویض کیبورد می پردازند. خاطرنشان می نماییم که کلیه ی خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دارای گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی هستند.

تعمیر مشکلات گرافیک لپ تاپ

کارت گرافیک قطعه بسیار مهمی در لپ تاپ است. این قطعه تصاویر را پردازش می کند و آن ها را به صفحه می فرستد. گرافیک دستگاه ها برای خودشان حافظه و پردازنده دارند. به این ترتیب بار کاری سی پی یو را کمتر می کنند. اگر با مشکلات زیر روبرو شدید، عیب از گرافیک دستگاه است: لپ تاپ روشن می شود، اما تصویر نیست ، مربع های رنگی روی صفحه نمایش داده می شوند ،لپ تاپ وسط کار فریز می شود، کارت های گرافیک روی مادربرد لپ تاپ قرار دارند. بنابراین هر مشکلی در آن ها رخ دهد، سه راه حل بیشتر وجود ندارد: تعمیر قطعه، تعویض مادربرد و در بدترین حالت، تعویض لپ تاپ. در بیشتر مواقع اگر تعمیر مشکلات گرافیک لپ تاپ توسط تکنسین حرفه ای صورت بگیرد، به صرفه و کارآمد است.

تجهیزات کاربردی تعمیرات لپ تاپ

  • دستگاه چیپ زنی BGA 
  • دستگاه جراحی هارد و ریکاوری PC3000
  • باکس نرم افزاری
  • کلین روم 
  • فول پکیج تسترها مانند دیباگر
  • امیلاتور 
  • شابلون 
  • آی سی یروگرام ها
  • و غیره

تعمیر دستگاه ها با لوازم و قطعات معیوب نه تنها تاثیر مثبتی در جهت رفع مشکل دستگاه ها ندارد بلکه آسیب جدی به دستگاه ها نیز خواهد زد.متخصصین نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، ابتدا لپ تاپ را بررسی می کنند. پس از تشخیص نرم افزاری یا سخت افزاری بودن مشکل به تعمیر آن مبادرت می ورزند. در بخش ذیل به معرفی برخی از ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری می پردازیم. در صورت بروز هر یک از این مشکل ها می توانید با مهندسین و متخصصین ما تماس بگیرید.

خدمات دیگر مرکز تعمیر لپ تاپ

  • تعمیرات گرافیک لپ تاپ
  • برطرف کردن مشکلات  چیپ شمالی و جنوبی
  • نصب نرم افزار laptop
  • افزایش سرعت نرم افزار ها
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ‌تاپ
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ‌تاپ
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ‌تاپ
  • گشایش قفل لپ تاپ
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ‌تاپ 
  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ 
  • بررسی و سرویس قطعات الکترونیکی لپ تاپ و تعویض آنها در صورت لزوم
  • بررسی صفحه نمایش لپ‌تاپ  (به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ ولتاژ و …)
  • تعمیرات  انواع درایوهای نوری لپ‌تاپ
  • تعمیر قاب و لولای لپ تاپ تعویض قاب و لولای لپ تاپ
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ‌تاپ
  • تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED  انواع لپ‌تاپ
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ‌تاپ (مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ‌تاپ
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ‌تاپ
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد لپتاپ
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث لپ تاب
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد لپتاپ کنترل ولتاژمدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک گردگیری منافذ ورودی هوا به داخل لپ‌تاپ
  • رفع مشکلات انواع مدارهای لپتاپ
  • رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN لپتاپ
  • رفع مشکلات مدار  RTC و مدار  CLOCK لپ تاپ
  • رفع مشکلات مدار POWERING لپ تاپ، رفع مشکلات  مدار PWM، مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU، رفع  مشکلات مدار باک شارژر لپتاپ
  • تعویض چیپ گرافیگ لپ‌تاپ تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )

آموزش تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی مجاز لپ تاپ، در راستای افزایش اطلاعات و مهارت کاربران محترم، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات لپ تاپ کرده است. این دوره ها در دو سطح عمومی و تخصصی اجرا می شوند تا افراد با سطوح دانش مختلف، از آنها استفاده کنند.

دوره های عمومی برای افرادی مناسب هستند که به دنبال کسب اطلاعاتی کلی راجع به ساختار لپ تاپ و روش های ترمیم آن هستند. از عمده سرفصل های دوره مقدماتی میتوان به : معرفی قطعات مختلف لپ تاپ ، آشنایی با روش های نگهداری از دستگاه، آشنایی با روش های ترمیم، مباحث نرم افزاری مربوط به سیستم عامل و مواردی از این دست اشاره کرد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ در مرکز لپ تاپ ایران به صورت تخصصی و با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می گردد. مرکز تعمیرات لپ‌تاپ سال‌هاست که فعالیت خود را به منظور ارائه‌ی خدمات پس از فروش لپ تاپ آغاز نموده است. این مرکز قادر به تعمیر و بازیابی تمامی لپ‌تاپ‌هایی است که به هر دلیل دچار افت عملکرد یا خرابی شده‌اند. مدیریت مرکز تعمیر لپ‌ تاپ به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد.

کادر فنی مرکز تعمیر لپ تاپ از بین برترین متخصصین کشور انتخاب شده و پس از آنالیزهای متعدد به این مرکز راه یافته اند. همچنین مدیریت نمایندگی لپ تاپ قوانین و مقراراتی را پیاده کرده است. براساس این اصول تعمیرکاران باید براساس استانداردهای جهانی تعمیر و سرویس لپ تاپ را انجام دهند. نکته ی مهم دیگر این است که، نمایندگی لپ تاپ در انتخاب متخصصین خود سه عنصر مهم ؛ تعهد، دانش و تحصیلات و تجربه را در نظر گرفته است. لذا این اطمینان را داشته باشید که تعمیر و سرویس laptop در نمایندگی لپ تاپ به دست برترین تعمیرکاران انجام می گردد.

روند تعمیرات تخصصی لپ تاپ

 
  • خدمات مشاوره پیش از تعمیرهر محصول و پاسخگویی به تمامی پرسش های کاربران گرامی
  • ارائه ی اطلاعات و راهنمایی های لازم در خصوص تعمیر لپ تاپ به مشتریان گرامی 
  • شروع روند تعمیرات در صورت تایید مشتری
  • استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعمیرات لپ تاپ
  • بررسی و بازبینی دستگاه توسط کارشناسان فنی تعمیرات لپ تاپ

واحدهای تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از لپ تاپ های موجود در بازار اعم از  لپ تاپ ایسوس، لنوو و … به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع و مدل لپ تاپ و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیرات لپ تاپ راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. واحدهای موجود در این مرکز تمامی لپ تاپ ها را پشتیبانی کرده و تمامی ایرادات ایجاد شده در هر یک از لپ تاپ ها را برطرف می سازند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیر لپ تاپ موجود در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول کاربران نمایندگی تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ در سراسر تهران شعبه دارد. در هر کجای تهران که باشید میتوانید به یکی از شعب :

  • سعادت آباد
  • فرجام
  • ستارخان
  • امیرآباد
  • پیروزی
  • ولیعصر

مراجعه کنید.

بله، تمامی خدمات و سرویس های تخصصی نمایندگی تعمیر لپ تاپ دارای گارانتی هستند.

روشن نشدن لپ تاپ یک مشکل کلی و مهمه که میتواند دلایل ریز و درشت زیادی داشته باشد مانند :

  • خرابی شارژر
  • از کار افتادگی باتری
  • خرابی مدار شارژ لپ تاپ
  • سوختگی مانیتور
  • خرابی هارد
  • اتصالی های درونی
  • آبخوردگی لپ تاپ
  • خرابی مادربرد
  • ویروسی شدن لپ تاپ
  • خرابی دکمه ی پاور سیستم

عمده ترین دلایلی هستند که منجر به ظهور مشکل روشن نشدن لپ تاپ می شوند. برای عیب یابی دقیق به مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید.

تاچ پد بخش حساسیه که ساختار ظریفی دارد. بیشتر اختلالات تاچ پد نرم افزاریه و با تنظیمات صحیح برطرف میشود. اما اگه از کار افتادگی تاچ پد در اثر خراشیدگی باشد، تعویض ضروری است.

مشکل صفحه آبی دلایل سخت افزاری و نرم افزاری زیادی دارد. مانند :

  • خرابی رم
  • از کار افتادگی هارد
  • حمله ی ویروس بد افزارها
  • نصب ناقص ویندوز
  • برنامه های حجیم و ناسازگار با قابلیت های سیستم

باعث شکل گیری مشکل صفحه آبی می شوند. رفع این نوع خرابی های فنی را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ بسپارید تا طی مدت زمان کوتاهی دستگاه تعمیر شود.

بحث ارتقا سخت افزاری لپ تاپ بستگی به نوع و مدل دستگاه دارد. اما به طور کلی تعویض CPU و کارت گرافیک غیرممکن است. چون این دو قطعه به صورت چیپست درون لپ تاپ قرار دارند. با ارتقا سخت افزاری رم و هارد میتوانید به طور کامل عملکرد لپ تاپ رو بهبود ببخشید. پیشنهاد ما تعویض هاردهای HDD با SSD هستش. با این تعویض سرعت اجرای بعد نرم افزاری لپ تاپ افزایش پیدا میکند.

کم شدن نور مانیتور لپ تاپ بیشتر اوقات یه تداخل جزئی نرم افزاری است. معمولا زمانی که درایور کارت گرافیک نیاز به آپدیت دارد، این اتفاق می افتد. بهتره مرتبا به آپدیت درایورها و ویندوز نصب شده بر روی لپ تاپ دقت داشته باشید. باگ های موجود در سیستم خیلی ساده سد راه قدرت نمایش مانیتور می شوند. در این بین فرآیند کالیبراسیون مانیتور هم میتواند چاره ساز باشد.

از دلایل اصلی و عمده صدا دادن لپ تاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کثیف بودن و تجمع گرد و غبار در لپ تاپ
  • یکی از دلایل اصلی صدای غیر عادی در لپ تاپ عدم سرویس دوره ای لپ تاپ است
  • خرابی فن لپ تاپ
  • وجود مشکل در هارد لپ تاپ
  • و غیره

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *