تعمیرات کولر گازی فوجیتسو

یکی از واحدهای موجود در مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی، واحد تعمیرات کولر گازی فوجیتسو است که به ارائه تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی و ترمیم این دستگاه می پردازد. متقاضیان سرویس های ارائه شده توسط این واحد می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت و یا با مراجعه حضوری به این مرکز، درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی را ثبت نمایند.

بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان مرکز تعمیرات کولر گازی فوجیتسو به محل مورد نظر اعزام شده و سرویس های تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می نمایند. مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات کولر گازی فوجیتسو در انواع اسپیلت، پنجره ای و … مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در این زمینه عرضه می‌دارد.

5/5 (3 امتیاز)

نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی فوجیتسو

در بخش زیر کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کولر گازی فوجیتسو، به اختصار مراحل نصب، سرویس و تعمیر کولرگازی پنجره ای را برای شما کاربران گرامی شرح داده اند. در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در ارتباط با مطالب ذکر شده در بخش زیر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کولر گازی فوجیتسو تماس بگیرید.

در چهار مرحله ذکر شده در بخش ذیل، کمپرسور کولرگازی پنجره ای خاموش است. روشن شدن کمپرسور کولرگازی، صرفاً در مرحله ی شارژ مبرد، آن هم پس از وارد کردن مقداری از ماده سرمازا وارد سیکل، انجام می شود. روشن شدن کمپرسور به منظور کسب اطلاع از میزان برودت اوپراتور صورت می گیرد.

در شرایط زیر کارشناسان مرکز تعمیرات کولر گازی فوجیتسو توصیه می کنند که قسمت های مختلف کولرگازی شستشو داده شود:

  1. هنگام تعویض کمپرسور معیوب، کندانسور، اواپراتور، لوله مویی.
  2. زمانی که از نشت مبرد زمان زیادی گذشته است و مبرد به طور کامل از سیکل خارج شده است (در این شرایط احتمال ورود رطوبت به سیکل وجود دارد.)
  3. هنگام استفاده از مبرد های جدید جایگزین.

کارشناسان تعمیرات کولر گازی فوجیتسو توصیه می کنند که برای شستشوی کولر از ازت (نیتروژن) استفاده شود. این ماده بهترین شستشودهنده سیکل برودتی است. با این وجود برخی از تعمیرکاران از محلول های شیمیایی مانند توزن نیز استفاده می کنند که این کار به دلیل احتمال برودت چندان توصیه نمی شود.

اقدام دیگری که جهت سرویس این دستگاه توسط کارشناسان تعمیر کولرگازی فوجیتسو انجام می شود ایجاد فشار در مدار کولرگازی پنجره‌ای است. هدف از این کار در وهله نخست اطمینان از عدم وجود نشت و ثانیا در صورت وجود نشت، شناسایی محل آن می باشد. این فشار با استفاده از گاز ازت ایجاد می‌گردد. برخی از تعمیرکاران به جهت صرفه اقتصادی برای این کار از از هوای محیط استفاده می کنند.

آموزش سرویس اسپیلت فوجیتسو (پنل داخلی)

وقتی کول‌ها کاملاً خیس شد می‌توانید با یک برس نرم به‌شکل عمود روی آن‌ها کشیده تا پرز و گرد وخاک آن تمیز گردد. اگر اسپیلت درجایی نزدیک آشپزخانه نصب‌شده است معمولاً این کویل‌ها به دلیل گرما و فرآیند پخت و پز چرب شده و با برس کشیدن ساده تمیز نمی‌گردند.

در چنین مواردی می‌توان از یک اسپری گاز پاک‌کن استفاده کنید. مقداری از اسپری گاز پاک‌کن را روی کویل‌ها پاشیده تا کف کند و تا ۱ ساعت اجازه دهید که این چربی‌های خوب شسته شده و نرم گردد. پس از یک ساعت به‌وسیله شیشه‌شور آب را روی آن اسپری کرده و با یک مسواک یا برس نرم آن را تمیز کنید تمیز کردن این بخش به این صورت نقش بسیار مهمی در بالا رفتن راندمان اسپیلت و اتمام درست و اصولی سرویس اسپیلت و تعمیرات کولرگازی فوجیتسو دارد.

خدمات تخصصی تعمیرات کولر گازی فوجیتسو

فروش کولرگازی فوجیتسو

فروش کولرگازی فوجیتسو یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی کولر گازی است که در کنار سرویس های مرتبط با تعمیر کولرگاری فوجیتسو، با همکاری تیمی از زبده ترین کارشناسان و مشاوران این حوزه انجام می پذیرد.

در حالی که همه‌جا صحبت از خدمات پس از فروش است مدیریت فروش کولرگازی خود را ملزم به ارائه «خدمات پیش از فروش» نیز ساخته‌ است. اما خدمات پیش از فروش به چه معناست؟ خدمات پیش از فروش دربردارنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ها نیاز داشته باشد.

شما می‌توانید با حضور در مرکز تخصصی کولر گازی تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را درباره هریک از کولرهای گازی موجود در بازار از کارشناسان فروش کسب نمایید.

مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی

مرکز تخصصی کولرگازی یک مرجع تخصصی فروش و تعمیر تجهیزات برودتی است که شما هموطنان گرامی می توانید با حضور در آن و صرف مدت زمانی اندک، سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

تعمیرکاران مرکز تخصصی کولرگازی، در زمره مجرب ترین و زبده ترین کارشناسان تعمیر هستند؛ تجربه و سابقه بالای تعمیرکاران کولر گازی سبب گشته تا تخصصی ترین سرویس ها، ظرف مدت زمانی اندک بر روی این دستگاهها اِعمال شود و پس از تعمیر، کیفیت عملکرد آنها، به دلیل استفاده از برترین ترفندها، به بهترین شکل بازیابی شود.

تعمیر کولرگازی و سرویس‌های دوره‌ای که توسط کارشناسان مرکز تخصصی کولر انجام می شود محدود و منحصر به برندی خاص نیست و صاحبان انواع کولر گازی می توانند از طریق تماس با این مرکز درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس دوره ای و یا تعمیرات کولرگازی را ثبت نمایند.

آخرین مطالب مرکز تخصصی کولرگازی