نرم افزار شبکه یا شبکه نرم ‌افزاری یا اس‌ دی ‌ان  SDN،  رویکردی در شبکه ‌های کامپیوتری است که مدیران شبکه را قادر به مدیریت خدمات شبکه از طریق انتزاع سطح بالاتر می ‌کند . این امر از طریق جداسازی سیستم تصمیم گیرنده در مورد نحوه هدایت ترافیک (صفحه کنترل) از سیستم زیرین که وظیفه هدایت بسته‌ ها به مقصد انتخابی دارد (صفحه کنترل) انجام می شود .

شبکه نرم ‌افزاری تعریف شده Software Defined Networking یا SDN یک معماری جدید در شبکه می باشد . این معماری دارای ویژگی‌های زیر است :

نرم افزار شبکه

۱- پویا ۲- مدیریت ‌پذیر ۳-مقرون به صرفه ۴-انطباق‌ پذیر . در این معماری صفحه کنترل از صفحه داده مجزا گشته است . در یک معماری SDN/OpenFlow، دو مولفه اصلی وجود دارد: ۱- تجهیزات روانه ‌سازی Forwarding Elements سوئیچ‌ های SDN. 2- کنترل ‌کننده‌ های اس دی ان . کاربران گرانقدر می توانند با مراجعه به واحد نرم افزار شبکه نسبت به دریافت خدمات حرفه ای و سرویس های مرتبط با این حوزه اقدام نمایند . کادر مجرب مرکز طراحی شبکه ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با این حیطه به متقاضیان می باشد.

حیات نرم افزار شبکه منوط به ارائه خدمات پشتیبانی می باشد. مرکز طراحی شبکه بعنوان یکی از شرکت های با سابقه در زمینه نرم افزار های جامع شرکت ها اهداف خود را بالا نگه داشتن سطح خدمات پشتیبانی نرم افزاری قرار داده است.  سرعت در ارائه خدمات مرکز طراحی شبکه یکی از مهمترین اولویت ها می باشد . ما تمام تلاش خود را جهت سرعت در ارائه خدمات نرم افزار شبکه به کار بسته ایم. مدیریت واحد نرم افزار شبکه بر نحوه ی عملکرد پرسنل نظارت سختگیرانه ای دارند .

این شرکت با بهره مندی از تخصص ، مهارت ، تجربه و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است در زمینه ی فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه ی خدمات بپردازد .

برخی از خدمات نرم افزار شبکه بدین شرح است.

مرکز طراحی شبکه با تکیه بر خلاقیت ، دانش ، چیره دستی و مهارت کارشناسان خود به عیب یابی و رفع ایراد شبکه می پردازد . لازم به ذکر است ، تمامی خدمات تعمیراتی انجام شده در این مرکز به همراه گارانتی ارائه می گردد . مدیریت مرکز طراحی شبکه رضایت مشتری و احترام به حقوق کاربران را جزء اهداف اصلی خود و پرسنل تعیین کرده است .

از این رو تمامی خدمات با بالاترین کیفیت انجام می شود . خاطرنشان می سازیم ،  این مرکز یکی از مراکز با سابقه در زمینه ی ارائه ی خدمات نرم افزاری می باشد . لازم به ذکر است ، مرکز طراحی شبکه زیر نظر مجرب ترین مهندسین به فعالیت می پردازد . همین امر ، موجب کسب موفقیت های پی در پی این نمایندگی شده است . نرخ دریافتی از مشتریان در مرکز طراحی شبکه مطابق با نرخنامه ی مصوب اتحادیه می باشد .

کارشناسان ارشد مرکز طراحی شبکه جدیدترین محصولات ، خواندنی ترین مقالات ، داغترین اخبار و رایجترین سوالات نرم افزار شبکه را پاسخ داده اند . کاربران محترم می توانند با مطالعه ی این مطالب اطلاعات تخصصی خود را افزایش دهند . لازم به ذکر است ، منابع دربرگیرنده ی مقالات و اخبار نرم افزار شبکه به تایید مراکز معتبر علمی رسیده است . از این رو با آرامش خیال می توانید به مطالعه بپردازید .

ضمنا مقاله ها و خبرهای نرم افزار شبکه پس از بررسی و ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار داده می شوند . متخصصین این مرکز ملزم به حضور در دوره هایی هستند که از سوی مدیریت جهت به روز رسانی اطلاعات در سیکل های مشخص برگزار می گردد . جهت مطالعه ی اخبار و خواندنی های شبکه در این بخش ما را همراهی نمایید.