پشتیبان گیری شبکه با راهکارهای نوین علمی در مرکز طراحی شبکه انجام می گردد . بااهمیت ترین بخش هر سازمانی، پرسنل، اطلاعات ‌و سیستم ‌های آن سازمان می ‌باشد. حفاظت از اطلاعات و سیستمها به دلیل رشد روز افزون آنها در سازمان و پیچیدگی خاص خود  امری پیچیده است.یکی از مشکلات اساسی و ریسکهای بزرگی که سازمانها با آن مواجه هستند خطرات ناشی از انهدام داده ها  میباشد. از این رو تمامی سازمانها نیاز به استانداردهایی دارند تا بتوانند در زمان از بین رفتن اطلاعات در حداقل زمان ممکن آن را بازیابی کرده و سازمان را در مسیر عادی خود قرار دهند.

برخی تکنولوژیها در راستای تهیه Backup از اطلاعات سرور و شبکه میتوانند در حداقل زمان اطلاعات از بین رفته را بازیابی کنند . اما هزینه ناشی از پیاده ‌سازی و نگهداری آنها مقرون به صرفه نمی باشد.  پشتیبان گیری شبکه در این مرکز توسط مجربترین کارشناسان شبکه صورت میگیرد .پشتیبان گیری شبکه

 خدمات تخصصی پشتیبان گیری شبکه عبارت است از :

مرکز طراحی شبکه با بهره گیری از افراد مجرب و متخصص همواره در ارائه خدمات پیشرو بوده است . این مرکز جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان برای تعمیرات انجام گرفته به ارائه ی گارانتی نیز می پردازد . مرکز طراحی شبکه در راستای کسب رضایت کاربران با استفاده از کادری مجرب ، همواره پاسخگوی نیازهای شما عزیزان است . این مجموعه با در کنار هم قرار دادن دو اصل عمده ازجمله ، کارشناسان متخصص و امکانات و تجهیزات حرفه‌ ای موفق شده تا به عنوان یکی از مراکز موفق و متخصص در ارائه ی خدمات شبکه مطرح گردد.

مرکز طراحی شبکه با درنظرگرفتن اهداف مشتری ‌مدارانه ، ویژگی‌ های منحصر به فردی را در زمینه ی ارائه ی خدمات پشتیبان گیری فراهم کرده است . کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این مرکز موجب گشته ، دست مراکز غیر مجاز از فعالیت کوتاه گردد .

کارشناسان مجرب  مرکز طراحی شبکه داغترین خبرهای پشتیبان گیری شبکه ، علمیترین مقالات و متداولترین سوالات را ارائه کرده اند . کاربران با مطالعه سوالاتی که از قبل پاسخ داده شده است میتوانند به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا نمایند . مطالب مقالات و اخبار پس از بررسی و حصول اطمینان از موثق بودن منبع دراختیار شما قرار داده میشوند . به همین دلیل با آسودگی خیال میتوانید نسبت به مطالعه مطالب مذکور اقدام نمایید . امید است بتوانیم از این طریق گامی درجهت کسب رضایتتان برداریم .

انواع تجهیزات پشتیبان گیری عبارتند از :الف) استفاده از دیسکهای نوری جهت تهیه Backup از سرور .ب)استفاده از Tape Drive  جهت Backup .پ) استفاده از Disk Staging Backup جهت تهیه پشتیبان از اطلاعات سرور.ت) استفاده از SAN/NAS Storage در راهکارهای تهیه Backup  . ث) استفاده از روش‌های ترکیبی. با کلیک روی لینک اخبار و خواندنی های پشتیبان گیری شبکه میتوانید وارد بخش مذکور گردید .