نسخه‌ قابل‌ ارتقا مک بوک پرو

نسخه‌ قابل‌ ارتقا مک بوک پرو در WWDC سال جاری معرفی خواهد شد. اخبار و گزارش‌ها حاکی از ارائه‌ آخرین نسخه‌ MacBook Pro شرکت اپل با ساختاری ماژولار و قابل ارتقاست که اپل قصد معرفی و آغاز عرضه‌ آن را در WWDC 2019 دارد. بر اساس این خبر کمپانی اپل در تلاش است که نسخه‌ قابل‌ ارتقا مک بوک پرو یا بهتر است اینگونه بگوییم که یک نسخه‌ ماژولار Mac Pro 2019  را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ۲۰۱۹ یا WWDC معرفی کند. ماه ژوئن سال جاری زمان برگزاری این کنفرانس است. این خبر در حالی منتشر شده است که شایعات برآمده از گزارش‌های خبرگزاری بلومبرگ اینگونه نشان می دهد که احتمال انتشار ابزار تبدیل محتوای آیپاد به Mac کاملا منتفی نیست.

نسخه‌ قابل‌ ارتقا مک بوک پرو

نسخه‌ قابل‌ ارتقا مک بوک پرو در کجای راه است؟

بنا بر اظهارات منابع خبری بلومبرگ، اپل به ‌طور محرمانه، در حال بررسی پیش‌ نمایش نسخه جدید و بهینه‌ای از نوت‌ بوک سطح بالای Mac Pro  یا همان نسخه‌ قابل‌ ارتقا مک بوک پرو در کنفرانس جهانی توسعه ‌دهندگان سال جاری است. اما همچنان هنوز تصمیمات این شرکت در این ‌باره علنی نشده است. این در حالی‌ است که شرکت اپل در گذشته در مورد تعهدش به ساخت یک نسخه جدید Mac Pro صحبت‌ هایی کرده بود و تاریخ عرضه‌ آن را به مقطعی از سال جاری موکول کرده بود، اما امروز اطلاعات چندانی در مورد این کامپیوتر MacBook سطح بالا وجود ندارد.

این مقاله ی کاربردی را از دست ندهید : آموزش ارتقا لپ تاپ

مزیت های شیوه‌ ماژولار

با توجه به این موضوع که نسخه‌ قابل‌ ارتقا مک بوک پرو به شیوه ماژولار ساخته خواهد شد، بد نیست درباره این شیوه اطلاعاتی به دست بیاوریم. ساخت کامپیوتر به شیوه‌ ماژولار این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند دستگاه خود را در سال ‌های بعد به آسانی ارتقا دهند؛ به این ترتیب کاربر اپل یک کامپیوتر قابل ارتقا و متناسب با نیازها و توان خرید خود خواهد داشت. این قابلیت ارتقا ویژگی است که بسیار مورد توجه کاربران بوده اما معمولا محصولات اپل از این نظر در تنگنا بوده اند و امکان ارتقا و تعمیر در خانه را نداشته‌اند. اکنون به نظر می رسد که اوضاع کمی ساده تر شده است. به این ترتیب دیگر کاربران اپل نگرانی های رایج خود درباره نحوه ارتقا مک را نخواهند داشت.

نمایندگی مجاز لپ تاپ

نمایندگی مجاز لپ تاپ یک درگاه معتبر و مجاز است که اختصاصا در حوزه لپ تاپ خدمات ارائه می دهد. این نمایندگی در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات لپ تاپ بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد. صفر تا صد خدمات و سرویس های نمایندگی مجاز لپ تاپ همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. در این نمایندگی در بخش فروش و تعمیرات انواع لپ تاپ ها در برند ها و مدل های مختلف پشتیبانی می شود. پیشنهاد ما این است که برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩