آموزش ارتقا لپ تاپ

کاربران کامپیوتر یا pc به خوبی با اصطلاح ارتقا آشنایی دارند. این سیستم ها اغلب توسط خود کاربران جمع می شدند و قطعاتی مثل مادربرد، cpu، رم، هارد و … آنها قابل تعویض و ارتقا بودند. این ویژگی به کاربران این امکان را میداد که با قدیمی و یا مستهلک شدن سیستم، قطعات آن را با نمونه های جدیدتر تعویض کرده و به این ترتیب، از خرید یک سیستم جدید معاف شوند. با رواج استفاده از لپ تاپ، مبحث ارتقا نیز وارد فاز جدیدی شد. تولید کنندگان این دستگاه، محدودیت هایی را برای ارتقا قطعات ایجاد کردند تا کاربران را به خرید محصولات جدیدتر تشویق نمایند.

از طرفی، فشردگی قطعات لپ تاپ ، این اجازه را به کاربران نمی دهد که به راحتی بتوانند قطعات آن را تعویض نمایند. اما با این وجود، ارتقا لپ تاپ در مورد برخی از بخش ها امکان پذیر بوده و می تواند بخشی از مشکلات کاربران را برطرف نماید. راهنمای آموزش ارتقا لپ تاپ در کنار فیلم آموزشی این فرایند که در ادامه ارائه می گردد، به شما کمک می کند که فرایند ارتقا را با راحتی بیشتر انجام دهید. کارشناسان مجرب آی تی نیز در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مرکز سخت افزار ایران، آمادگی این را دارند که راهنمایی های لازم را پیرامون این موضوع به شما عزیزان ارائه نمایند.

آموزش ارتقا لپ تاپ

محدودیت های ارتقا لپ تاپ

پیش تر نیز اشاره کردیم که تولید کنندگان لپ تاپ، محدودیت هایی  را در ارتقا قطعات این دستگاه ایجاد کرده اند. در واقع، ارتقا و بهینه سازی لپ تاپ بسیار محدود تر از pc است و اصلا آپشن های آن را ندارد. یکی از این محدودیت ها که در آموزش ارتقا لپ تاپ نیز به آنها اشاره می شود، طراحی ساختار لپ تاپ است. برای ارتقا، نیاز به باز کردن دستگاه است.

باز کردن بعضی از مدل ها کار سختی بوده و نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد. از طرفی، بعضی از قطعات در دستگاه لحیم شده اند و به همین خاطر، نباید امید چندانی به ارتقا آنها داشت. مشکل دیگری که در ارتقا لپ تاپ وجود دارد، این است که باز شدن دستگاه، آن را از گارانتی خارج می سازد. البته این مساله تنها در صورتی شما را محدود می کند که قبل از پایان مهلت گارانتی، قصد انجام عملیات ارتقا را داشته باشید.

آموزش ارتقا لپ تاپ در بخش سخت افزار

به طور کلی، لپ تاپ ها در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری، قابلیت ارتقا هرچند محدود را دارا می باشند. ویدئوی آموزش ارتقا لپ تاپ ، بیشتر در مورد ارتقا بخش سخت افزاری این دستگاه است و در این مورد، اطلاعاتی کاربردی را به شما عزیزان ارائه خواهد داد. طبق تجربه ی مهندسین آی تی نمایندگی تعمیر لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران ، رم یکی از قطعاتی است که معمولا در بیشتر برندها و مدل ها قابلیت ارتقا داشته و می توان آن را با یک نمونه جدیدتر تعویض نمود.

هارد، به عنوان دومین قطعه ی قابل ارتقا لپ تاپ شناخته شده و با تعویض آن، ظرفیت ذخیره سازی دستگاه افزایش خواهد یافت. نکته ی دیگر این که امکان به ‌روز رسانی پردازنده‌ محاسباتی یعنی CPU  و پردازنده‌ ی گرافیکی یعنی GPU نیز در برخی از لپ تاپ ها وجود دارد.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مجموعه ای منسجم است که با حضور کارشناسان نرم افزار و سخت افزار، ارائه دهنده ی انواع خدمات تخصصی در زمینه ی تعمیرات این دستگاه به کاربران می باشد. متخصصین این مرکز، پس از بررسی همه جانبه ی لپ تاپ مورد نظر و تشخیص مشکل، اقدام به تعمیر آن با استفاده از تجهیزات و برنامه های پیشرفته می نمایند.

لازم به ذکر است که در این مرکز برای هرچه تخصصی تر شدن سطح کیفی تعمیرات لپ تاپ از جدیدترین و کاربردی ترین متد های روز دنیا استفاده می شود. به این ترتیب شما عزیزان می توانید از ترمیم تخصصی محصول خود در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مرکز سخت افزار ایران اطمینان کامل داشته باشید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر