اسپلیت JS-Q18APXD2 ال جی

امروزه محصولات و روش های سنتی به هیچ عنوان پاسخگوی گرمای محیطی و زندگی شهر نشینی نمی باشند. از سویی دیگر خنک کننده های قدیمی به مانند کولرهای آبی خیلی مورد اقبال نبوده و اکثر اوقات دارندگان خود را مأیوس و ناامید کرده اند.

چرا که این دست از محصولات نه تنها مصرف آب بالایی دارند بلکه از انرژی برق بیشتری به نسبت دستگاه های مدرن استفاده کرده و قابلیت خنک کنندگی کمی را شامل می شوند. به هر حال، کمپانی های بزرگ به مانند ال جی در این صنعت بسیار موفق عمل کرده اند و توانسته است محصولاتی با کیفیت تر و همچنین با خنک کنندگی بیشتر و سریع تری را روانه بازار نماید.

این کمپانی کره ای  با بهره گیری از استانداردها و فن آوری های نوین، خنک کننده هایی برجسته را معرفی کرده و از این جهت توانسته جایگاه خود را به خوبی به رخ دیگر فعالان این صنایع بکشد. به عنوان یکی از محصولات با ارزش این کمپانی کهنه کار می توان به اسپلیت  JS-Q18APXD2 ال جی اشاره داشت.

5/5 (1 امتیاز)

نمایندگی فروش و تعمیر کولرگازی

نمایندگی فروش کولرگازی همواره در کنار کاربر خواهد ماند تا کاربر بتواند انتخاب درست و به جایی داشته باشد. این مرکز با ارائه خدمات مشاوره ای به صورت تلفنی و حضوری، با در نظر گرفتن سه فاکتور نیاز، سلیقه و بودجه کاربر، بهترین گزینه را پیش روی او خواهد گذاشت.نمایندگی فروش کولرگازی برای تمامی حصولات خود گارانتی طلایی ارائه می دهد و ازاین طریق خیال مشتری را برای یک خرید امن و مطمئن راحت می کند.

در صورتی که مایل به خرید کولرگازی توشیبا هستید می توانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید.تعمیرات کولرگازی  به صورت یک شبکه منسجم و قوی خدمات رسانی می کند. این مرکز در تمام مراحل تعمیرات، کار خود را با دقت و مهارت خاصی انجام می دهد تا رضایت مشتری را کسب کند. این مرکز مرحله اول تعمیرات، یعنی تشخیص و عیب یابی را با روش های فوق حرفه ای انجام می دهد و از همان ابتدا با تشخیص درست، درمان درست را نیز انتخاب می کند.

قابلیت های اسپلیت  JS-Q18APXD2 ال جی

اینورتر

بدون شک کولرهای گازی غیر اینورتر می توانند به صورت حساب بالای برق شما منجر شوند. در توضیح این مطلب باید بگوییم، کمپرسورهای کولر گازی از نظر نوع عملکرد، در دو مدل دور متغییر و دور ثابت هستند که دور متغییر همان اینورتر است.

در نمونه های دور ثابت، تنظیم دمای اتاق به صورت دستی و با روشن و خاموش شدن کنترل شده و این عمل باعث وارد آمدن شوک الکتریکی به داخل دستگاه می شود. اما نمونه اینورتر به وسیله تغییر دور کمپرسور، مانع از خاموش و روشن شدن مکرر کمپرسور شده و در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود.

همان طور که ذکر شد، کمپانی ال جی در رویکردی کاملأ حرفه ای از این ویژگی در اسپلیت  JS-Q18APXD2 ال جی استفاده کرده است.

کمپرسور دوال اینورتر(DUAL Inverter Compressor)

کمپانی محبوب ال جی توانسته با حفظ تمام قابلیت اینورتر و ارتقای بهتر، آنها را در سطح جدید و پیشرفته تری ارائه داده و موتور خارق العاده و شگفت انگیز دوال اینورتر را با اسپلیت  JS-Q18APXD2 ال جی خود روانه بازار کند. این موتور به همراه کمپرسور دوآل روتای، کارایی و عملکرد بسیار بالایی را ارائه داده و میزان بهره وری بیشتر و صدای بسیار کمتری را به همراه خواهد داشت.

علاوه برهمه اینها، این کمپرسور بی نظیر می تواند تا ۷۰% در میزان انرژی صرفه جویی کرده و میزان مصرف برق شما را نسبت به کمپرسورهای معمول به مراتب کاهش دهد. گفتنی است، با کمک این کمپرسور شگفت انگیز، دوام و عمر دستگاه شما نیز بیش از پیش خواهد بود.

قابلیت Low Refrigerant Detection

اسپلیت  JS-Q18APXD2 ال جی از ویژگی تشخیص کاهش فشار گاز مبرد (Low Refrigerant Detection) بهره برده است. تشخیص سطح گاز مبرد کولر گازی به گونه ای طراحی شده است که به صورت هوشمند می تواند سطح مبرد را چک کند و زمان تعویض گاز را به مصرف کننده نشان دهد. خوشبختانه این عملکرد، کارکرد کولر را به نحو چشم گیری افزایش می دهد و خاطر دارندگان این محصولات را آسوده کرده است. یاد آور می شویم، کاهش سطح مبرد منجر به گرم شدن فضای داخلی شده و محیط ناراحت کننده ای را بوجود خواهد آورد.

حفاظت بیشتر

کمپانی ال جی برای حفظ دوام اسپلیت  JS-Q18APXD2 ال جی، از محافظ های مسی ویژه ای در قسمت داخلی و خارجی دستگاه استفاده کرده که این ویژگی مقاومت دستگاه را به صورت قابل توجهی بالا برده است. لازم به ذکر است، این شاخصه برای مناطقی که از آب و هوای بدی بهره برده اند، بسیار مفید تر می باشد. خصوصأ محیط های ماسه ای، شنی یا مناطقی که در معرض آلاینده های صنعتی و دوده بیشتر می باشند.

فن آوری Himalaya Cool

شاید بتوان برگ برنده اسپلیت  JS-Q18APXD2 ال جی را در بهره گیری این دستگاه از تکنولوژی Himalaya Cool دانست. براساس این قابلیت خارق العاده، به محض آنکه این کولرگازی حرفه ای را روشن کنید، می توانید به سرعت از خنکی آن استفاده کنید. برای این کار کافی است با یک اشاره انگشت به هدف خود رسیده و از فضای بسیار خنک و راحتی که ایجاد می شود، بهره مند شوید.

ویژگی Gold FinTM Condenser

کمپانی کهنه کار ال جی برای پشتیبانی از عملکرد طولانی مدت و بی نظیر اسپلیت  JS-Q18APXD2 ال جی، از پره ها یا همان فین های طلایی در سمت خارجی دستگاه کندانسور و مبدل حرارتی استفاده کرده است که بر اساس این عمل، آنها را از فرسایش و خوردگی در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی محفوظ نگه دارد.

مرکز تخصصی کولر گازی ال جی

اخبار مرکز تخصصی کولر گازی شامل جدیدترین رویدادهای کمپانی ال جی نیز میباشد. اخبار توسط کارشناسان ارشد تولید محتوا برگزیده شده و در این قسمت در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت . به کاربرانی که اخبار ال جی را دنبال می کنند، مطالعه ی این قسمت را توصیه می کنیم. در انتخاب خبرها دو عامل مهم در نظر گرفته شده است. اولین عامل پربیننده بودن خبر می باشد. لذا در قسمت اخبار مرکز تخصصی کولر گازی ال جی شاهد پربیننده ترین خبرها خواهید بود.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر