دستگاه های کپی اداری برتر 2018

شناخت دستگاه های کپی اداری برتر 2018 به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر و مطمئن تر تصمیم بگیرید. صرف نظر اینکه برای خرید دستگاه کپی باید بودجه مناسبی داشته باشید و بر اساس نیاز خود خرید کنید، لازم است با ویژگی های دستگاه های کپی نیز آشنا شوید و مشخصات فنی و برندهای سازنده معتبر را هم بشناسید.

سرعت چاپ، قابلیت شبکه کردن، سازگاری، کاربری آسان و قیمت مناسب از جمله فاکتور هایی است که هنگام خرید باید به آنها توجه کنیم. با توجه به این توضیحات واضح است که شناخت دستگاه های کپی اداری برتر 2018 برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید چنین دستگاهی را دارند، خالی از لطف نیست.

5/5 (1 امتیاز)

معرفی دستگاه های کپی اداری برتر 2018

دستگاه کپی لیزری چندکاره Brother مدل DCPL5650DN

این دستگاه مناسب کسب و کارهای کوچک است. دارای قابلیت شبکه کردن و کپی دو رو است. یک نمونه از دستگاه های کپی اداری برتر 2018 است که بسیار سریع است و می تواند 42 برگه در دقیقه را به صورت سیاه سفید کپی کند. سینی دستگاه قابلیت نگهداری از 300 برگه کاغذ را دارد و می توان ظرفیت آن را تا 1340 برگه افزایش داد. دستگاه کپی لیزری چندکاره Brother مدل DCPL5650DN دارای قابلیت شبکه شدن بسیار حرفه ای است و با امنیت به دستگاه های دیگر متصل می شود، اما نصب و پیکربندی نسبتا پیچیده ای دارد.

دستگاه لیزری چهارکاره Canon مدل Imageclass D1550

این نمونه از دستگاه های کپی اداری برتر 2018 با چاپ سیاه و سفید، مجهز به قابلیت اتصال وایرلس است. این دستگاه در حقیقت در حکم یک پرینتر، اسکنر، فکس و دستگاه کپی است. این مدل می تواند 35 صفحه در دقیقه را کپی کند. مجهز به تکنولوژی مدرن است. شیشه اسکنر آن می تواند انواع مختلف کاغذها را با ابعاد استاندارد کپی و چاپ کند. دستگاه لیزری چهارکاره Canon به کمک روتر وایرلس می تواند به موبایل و سایر گجت ها وصل شود. می تواند 50.000 صفحه در ماه را پرینت کند. اما تنظیمات پیچیده ای دارد. فرایند اسکن این دستگاه بسیار کند است.

دستگاه چهارکاره لیزری HP مدل LaserJet Pro M225dn

این دستگاه نمونه ای دیگر از دستگاه های کپی اداری برتر 2018 است که قابلیت چاپ سیاه و سفید دارد. با شبکه کردن این دستگاه کپی می توان با استفاده از سیستم های مختلف به طور همزمان با دستگاه کار کرد. دستگاه چهارکاره لیزری HP قابلیت چاپ 26 صفحه در دقیقه و ظرفیت چاپ 2000 صفحه در ماه را دارد. بزرگترین عیب آن تک رنگ بودن آن است. با این وجود باید بدانید که سینی دستگاه تنها ظرفیت 250 برگه کاغذ را دارد که به نسبت مقدار کمی است. رزولوشن دستگاه هنگام اسکن نیز پایین است و کیفیت مناسبی ارائه نمی دهد.

دستگاه پرینتر لیزری قابل حمل Brother مدل DCPL2540DW Brother

این دستگاه کپی یا پرینتر با قابلیت اتصال وایرلس و با وزن کم به راحتی قابل جابجایی است. دارای قدرت چاپ و کپی دو رو با ظرفیت 30 صفحه در دقیقه است. این نمونه از دستگاه های کپی اداری برتر 2018 از فناوری مدرنی برای سرعت بخشیدن به کپی های سیاه و سفید و رنگی استفاده می کند. به واسطه قابلیت وایرلسی که دارد، می توانید از آن به صورت شبکه استفاده کنید. متاسفانه کارتریجی که همراه دستگاه است، توان چاپ پایینی دارد (حدود 700 صفحه). بنابراین پس از تمام شدن باید یک کارتریج با ظرفیت بالا تهیه کرد. تنظیمات این دستگاه نسبتا پیچیده است.

دستگاه کپی لیزری چندکاره Canon مدل imageCLASS D550

این دستگاه دارای  قابلیت چاپ، اسکن و کپی دو رو است و می تواند 26 صفحه را در یک دقیقه کپی کند. این نمونه از دستگاه های کپی اداری برتر 2018 دارای کارتریج دوگانه ای است که قیمت بالایی هم دارد. قابلیت شبکه شدن ندارد و از اتصال وایرلس نیز پشتیبانی نمی کند. لذا مناسب استفاده گروهی نیست.

نمایندگی دستگاه کپی

اگر قصد تهیه یک دستگاه های کپی دارید، می توانید از طریق نمایندگی دستگاه کپی یک نمونه خوب را با توجه به شرایط خود خریداری کنید. در نمایندگی کپی انبوهی از خدمات در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات دستگاه کپی فراهم است. هر کاربر بر اساس نیاز خود از این خدمات استفاده می کند. نمایندگی دستگاه کپی با رعایت اصل مشتری مداری و توجه به حقوق مسلم کاربران بهترین سرویس ها را همراه با ضمانت نامه های معتبر ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر