لپ تاپ XPS 15 دل

لپ تاپ XPS 15 دل نسخه جدید XPS13 است؛ این کمپانی در جریان رویداد بزرگ  CES 2018 ،لپ تاپ XPS 15 دل را معرفی کرد. لپ تاپ XPS 15 دل فقط و فقط یک نسخه‌ی بزرگ‌تر XPS13 نیست، بلکه با بهره‌گیری از سخت‌افزاری قدرتمندتر در کنار قابلیت‌های خاص، خود را  از XPS 13 متمایز ساخته است.

لپ تاپ XPS 15 دل

جذاب ترین ویژگی لپ تاپ XPS 15 دل

ملموس ترین و جذاب ترین ویژگی لپ تاپ XPS 15 دل کیبورد آن است که ظاهرا شبیه به کیبوردهای معمولی در لپ‌تاپ‌های معمولی است. کیبورد لپ تاپ XPS 15 در نگاه اول به صورت سطحی هیچ تفاوتی با سایر کیبورد ها ندارد، اما از مکانیزمی متفاوت بهره می‌برد. این کمپانی در ساخت کیبورد لپ تاپ XPS 15 دل از یک فناوری مبتنی بر آهنربا و خواص مغناطیسی بهره گرفته است.

هرچند کلید‌ها به صورت فیزیکی در جای خود قرار گرفته اند، اما بازخورد ایجادشده در اثر فشار دادن این کلید‌ها برگرفته از آهنرباهایی است که زیر کلیدها تعبیه شده اند. با تغییر میزان دافعه‌ی ایجاد شده، می‌توان میزان عمق و فشار وارد شده را در فضای ۰.۷ میلی‌متری در نظر گرفته‌شده برای حرکت عمودی کلید، شبیه‌سازی کرد.

مشخصات فنی لپ تاپ XPS 15 دل

ماژول‌های سخت‌افزاری مورد استفاده در لپ تاپ XPS 15 دل هوشمندانه انتخاب شده اند؛ لپ تاپ XPS 15 دل از یک قلب پردازشی قدرتمند بهره می‌برد. تراشه‌ی مورد استفاده در لپ تاپ XPS 15 دل اولین تراشه‌ای است که اینتل با بهره‌گیری از پردازنده‌ی گرافیکی AMD راهی بازار کرده است.

آموزشی دیگر : ریست فکتوری لپ تاپ دل

ویژگی های سخت افزاری لپ تاپ XPS 15 دل

در لپ تاپ XPS 15 دل از آخرین نسل پردازنده های اسکای لیک اینتل استفاده شده است؛ لپ تاپ XPS 15 دل با دو تراشه‌ی Core i5 یا Core i7 در کنار حافظه‌ی رم ۸ یا ۱۶ گیگایایتی روانه بازار شده است. صفحه‌ نمایش لمسی با رزولوشن فول اچ‌دی یا ۴K دارد. شرکت دِل در این لپ تاپ توجه ویژه ای بر روی وسعت رنگی که صفحه نمایش می تواند نشان دهد، داشته است؛ بنابراین صفحه نمایش این لپ تاپ می تواند به طور کامل طیف رنگ ادوبی RGB را نشان دهد و این بدان معناست که رنگ ها کاملا واقعی و بدون هیچ گونه اغراقی نمایش داده می شوند. صفحه نمایش ۴K لپ تاپ XPS 15 دل براق است، بسیار زیبا است و تقریباً هیچ حاشیه ای اطراف آن وجود ندارد، اما اگر شما طرفدار صفحه نمایش های براق نیستید، شرکت دِل نوع دیگر این لپ تاپ را با صفحه نمایش مات HD و بدون تاچ عرضه می کند.

امکان انتخاب ظرفیت حافظه‌ SSD داخلی از ۱۲۸ تا یک ترابایت در  لپ تاپ XPS 15 دل وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باید به بهره‌گیری از چهار درگاه USB تایپ C که دو عدد از آنها از تاندربولت ۳ پشتیبانی می‌کنند، اشاره کرد. 

لپ تاپ XPS 15 دل یک اسلات برای کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس‌دی در کنار جک هدفون ۳.۵ میلی‌متر نیز دارد. این لپ‌تاپ دل از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند.بدنه لپ تاپ XPS 15 دل از آلومینیوم پرداخته شده و فیبر کربن ساخته شده است، اما وزن آن نسبت به XPS 13  بیشتر است.

باتری لپ تاپ XPS 15 دل

باتری این لپ تاپ نیز در نسخه های مختلف آن متفاوت است. مثلا نسخه ای از لپ تاپ XPS 15 دل که در آن از HDD استفاده شده یک باتری ۵۶ وات ساعتی دارد و نسخه ای که در آن از SSD استفاده شده، باتری ۸۴ وات ساعتی دارد. اگر شما در طول روز زیاد از لپ تاپ استفاده می کنید، نباید نسخه ۴K آن را خریداری کنید.  

کمپانی دل از همین ابتدا این نکته را روشن می سازد که اگر شما لپ تاپ XPS 15 دل، نسخه مجهز به صفحه نمایش ۴K و پردازنده Core i7 را خریداری کنید و از وایرلس استفاده کرده و وب گردی کنید، باتری لپ تاپ در حدود ۱۰ ساعت دوام خواهد آورد، اما اگر نسخه مجهز به صفحه نمایش HD و پردازنده Core i7 را خریداری کنید، باتری لپ تاپ در حدود ۱۷ ساعت دوام می آورد و این خود یک تفاوت قابل توجه است و می تواند در تصمیم گیری نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ ، خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم انواع مدل های لپ تاپ را به کاربران گرامی ارائه می نماید. خدمات این مرکز شامل تعمیر قطعات لپ تاپ ، تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ می باشد. لذا در صورت بروز هر گونه مشکل در لپ تاپ ها می توانید به نمایندگی لپ تاپ مراجعه نموده و از خدمات تخصصی این مرکز بهره مند شوید.

این مرکز کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید. مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ نوید تعمیراتی بدون بازگشت را به شما هم وطنان گرامی می دهد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر