مک بوک پرو اپل و مشکلات صوتی

مک بوک های پرو که توسط تیم خلاق طراح کمپانی اپل ساخته شده اند طرفداران بسیاری دارند. به تازگی این دستگاه ها دچار یک سری مشکلات صوتی شده اند و این موضوع اعتماد مشتریان را برای خرید این محصول کاهش داده است. مک بوک پرو و مشکلات صوتی این دستگاه و همچنین سایر اختلالات جزئی در این نوع از محصولات اپل این موضوع را در ذهن کاربران تداعی کرده است که اپل به مشکلات جزئی محصولاتش توجهی ندارد. تا چند هفته ی پیش کاربران با مشکلاتی در خصوص استفاده از لپ تاپ های مک بوک پرو رو به رو بودند که شرکت اپل با به روز رسانی این مشکلات را بر طرف کرد. اما به تازگی کاربران از مک بوک پرو اپل و مشکلات صوتی جدید این دستگاه خبر داده اند. در ادامه به بررسی مفصل این مشکل جدید مک بوک اپل می پردازیم . همراه ما باشید.

مک بوک پرو اپل و مشکلات صوتی

بررسی مک بوک پرو اپل و مشکلات صوتی

نا مفهوم بودن صدای خروجی مک بوک پرو از مشکلاتی است که در این خبر به بررسی آن می پردازیم. در هر دو نوع لپ تاپ 13 و 15 اینچی مک بوک پرو اپل این مشکل وجود دارد. گویا با وجود مشکلات زیاد در این دستگاه می توان حدس زد که واحد کنترل کیفیت کمپانی پل به درستی کار خود را انجام نداده است. اختلال در مک بوک پرو اپل و مشکلات صوتی حتی زمانی که صدای دستگاه پایین است همچنان وجود دارد. می توان گفت پخش صدا در این دستگاه دچار شکستگی است و به همین علت صدای خارج شده از آن نامفهوم می باشد. تا قبل از ورود این دستگاه به بازار تبلیغات اپل علی رغم چیزی که بعد از آن مشاهده شد بهره مندی مک بوک پرو از اسپیکر هایی قدرتمند با دامنه دینامیک گسترده و با حداکثر قدرت بود. ادعای اپل بر این اساس بود که اسپیکر های طراحی شده برای این لپ تاپ در نوع خود بهترین هستند و حتی اگر به صورت ارتباط مستقیم با برق از دستگاه استفاده شود این دستگاه حداکثر صدای تقویت شده ی خروجی را به گوش کاربران می رساند. اما با ورود این دستگاه به بازار و استفاده های کاربران از آن نارضایتی های بسیاری از مک بوک پرو اپل و مشکلات صوتی آن مطرح شد.

علت مشکلات صوتی مک بوک پرو چیست؟

پیدا کردن علت اختلال در MacBook اپل و مشکلات صوتی کار آسانی نیست و این در حالی است که یکی از شرکت های نزدیک به کمپانی اپل اعلام کرده است علت مشکل شناسایی شده و اپل در حال حاضر به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل است. این مشکل تنها برای یک سری محدود از این لپ تاپ ها نبوده و کاربران بسیاری را در سر تا سر جهان با این مشکل مواجه کرده است. بنا بر گزارش های موجود بعضی کاربران اعلام کرده اند مشکلات صوتی مک بوک پرو تنها هنگام استفاده از نرم‌افزار های خاصی مثل Apple Music، iTunes و Garage Band به وجود می آید. در خصوص استفاده از سایر برنامه ها این مشکل وجود ندارد. اما برخی دیگر از کاربران نیز گزارش های متفاوتی ارائه کرده اند و گفته اند اختلال صدا در مک بوک پرو تنها به هنگام مشاهده ی ویدئو های یوتیوب به وجود می آید.

حدس کاربران در مورد مشکل صوتی مک بوک چیست؟

تداخل رادیویی به علت نبود محافظ مناسب، درایور نامناسب صوتی، تراشه جدید شرکت اپل به نام T2  دلایلی هستند که کاربران برای وجود مشکلات صوتی مک بوک اپل پیش بینی کرده اند. همان طور که پیش تر اشاره کردیم شناسایی علت این مشکل کار سختی است و به بررسی های تخصصی کمپانی اپل نیاز دارد. موارد ذکر شده تنها حدس و گمان های کاربران مک بوک پرو اپل می باشد. در نهایت مشکلات تولیدات اپل این روز ها بسیار زیاد شده و بنا بر نظر کاربران بهتر است مدیریت این شرکت در انتخاب تیم کنترل کیفیت خود تجدید نظر کند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی لپ تاپ انواع لپ تاپ در برترین برند های روز دنیا مثل سونی، اچ پی، اپل ، ایسوس، ایسر و … را به صورت اورجینال به فروش می رساند. کلیه ی لپ تاپ ها در نمایندگی تعمیر لپ تاپ همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند. تعمیرات انواع لپ تاپ نیز در این  نمایندگی توسط تیم خبره و مجرب انجام می شود. متخصصان واحد تعمیرات لپ تاپ با بهره مندی از مهارت و دانش های تعمیراتی انواع خدمات مرتبط با نرم افزار و سخت افزار این دستگاه را ارائه می کنند. دسترسی واحد تعمیرات تخصصی لپ تاپ به انواع ابزار و قطعات سبب شده تا تعویض قطعات انواع لپ تاپ و جای گذاری آن ها با نمونه های اورجینال در نمایندگی لپ تاپ امکان پذیر باشد. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی لپ تاپ برای کاربران تضمین می شود.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر