سخت افزار شبکه و تجهیزات مرتبط با این حوزه بسیار متنوع هستند. از همین روست که آشنایی با ویژگی های هر یک از تجهیزات شبکه و کارکرد آنها نیازمند صرف زمان بسیار است. با این وجود به هنگام پیکربندی سخت افزاری برخی از شبکه ها نظیر شبکه های محلی اترنت و شبکه های بدون سیم در عمل با تعداد محدودی سخت افزار سر و کار خواهیم داشت.

برخی از تجهیزات سخت افزار شبکه عبارتند از: کارت شبکه، هاب یا سوئیچ، کابلهای شبکه، روتر و اکسس پوینت. شما کاربران گرامی می توانید تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با این حوزه را با مراجعه به مرکز طراحی شبکه ( واحد سخت افزار شبکه ) دریافت نمایید. مرکز طراحی شبکه ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با این حوزه به متقاضیان است.

خدمات ارائه شده در بخش تعمیر و نگهداری سخت افزار شبکه و سازمان، کلیه‌ی قطعات سخت‌افزاری شبکه را دربرمی‌گیرد و تمامی آن‌ها را پوشش می‌دهد.

کارشناسان مرکز سخت افزار شبکه قادر به ارائه‌ی راهکارهای گوناگون در جهت حفظ و نگهداری هرچه بیشتر کارت‌های شبکه، هاب و سوئیچ، مسیریاب، اکسس پوینت‌ها، کابل‌های شبکه، پرینت سرورها و … می‌باشند. دیگر واحدهای مرکز طراحی شبکه در بخش زیر معرفی می گردند.

شما می‌توانید بهترین شیوه‌ها و راهکارها در راستای تعمیر و نگهداری سخت افزارهای شبکه و سایر سخت افزارهای سازمان را از کارشناسان مجرب و مهندسان متعهد مرکز طراحی شبکه دریافت نمایید.

کارشناسان مرکز طراحی شبکه به دلیل سال‌ها تجربه در امرِ پیاده‌سازی، نصب و راه‌اندازی شبکه، آشنایی و تسلط کاملی با شیوه‌های نگهداری تجهیزات شبکه و سازمان دارند و از این رو می‌توانند بهترین راهکارهای موجود را در اختیار شما قرار دهند. اخبار سخت افزار شبکه و دیگر خبرها از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

بکارگیری مطالب ارائه شده توسط کارشناسان و مهندسان مرکز طراحی شبکه سبب طول عمر شبکه‌های راه‌اندازی شده در سازمان‌ها و مراکز مختلف می‌گردد. مهندسان مرکز طراحی شبکه توانایی طراحی و پیاده‌سازی گستره متنوعی از سیستم‌ها و ساختارهای فناوری اطلاعات را دارند و در این مسیر موفق به اجرای برنامه های گسترده و موفقی شده اند.

مهندسان این مرکز در نخستین گام طی یک جلسه حضوری نیازها، تجهیزات و سرویس های شما را بررسی کرده و در گام بعد بر اساس درخواست، استانداردها و شرایط موجود مناسب ترین طرح را به شما ارائه می دهند. جهت کسب اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط مهندسان مرکز پشتیبانی شبکه، مهندسان ما در بخش طراحی شبکه های کامپیوتری تا یکماه پس از اجرای اولیه کار پشتیبان شما خواهند بود.

برخی از مقالات سخت افزار شبکه و دیگر مقالات مرتبط با این حوزه توسط کارشناسان و مهندسان این مرکز گردآوری گشته و از طریق فضای ذیل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کارشناسان سخت افزار شبکه در این بخش برآنند تا شما کاربران گرامی را با ویژگی های انواع سخت افزار شبکه و دیگر تجهیزات این حوزه آشنا سازند. کارشناسان ما در مرکز سخت افزار شبکه با واکاوی انواع شبکه ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می گذارند.

کارشناسان مرکز سخت افزار شبکه قادر به ارائه‌ی راهکارهای گوناگون در جهت حفظ و نگهداری هرچه بیشتر کارت‌های شبکه، هاب و سوئیچ، مسیریاب، اکسس پوینت‌ها، کابل‌های شبکه، پرینت سرورها و … می‌باشند. مشاوره، طراحی و اجرای تخصصی شبکه، تلفن و ارتباطات سازمان بخشی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان و مهندسانِ مرکز طراحی شبکه است.

این شرکت توانایی طراحی و پیاده‌سازی گستره متنوعی از سیستم‌ها و ساختارهای فناوری اطلاعات را دارد. سوالات متداول سخت افزار شبکه از طریق فضای ذیل پاسخ داده خواهد شد.

 مرکز طراحی شبکه با همکاری تیمی از زبده ترین کارشناسان سخت افزار و نرم افزار ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با نصب، راه اندازی و تعمیر شبکه است. متقاضیان طراحی شبکه می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرند و پس از دریافت مشاوره ها و راهنمایی های مورد نیاز، پس از مراجعه حضوری، درخواست خود مبنی بر نصب و راه اندازی شبکه را ثبت نمایند. برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز طراحی شبکه عبارتند از: