آموزش تمیز کردن لیزر فتوکپی

آموزش تمیز کردن لیزر فتوکپی یکی از آموزش های مفیدی است که توسط تکنسین های واحد تعمیرات فتوکپی در نمایندگی دستگاه کپی در اختیار شما قرار گرفته است. تمیز کردن لیزر فتوکپی در بهبود کیفیت چاپ این دستگاه بسیار موثر است. در کنار تمیز کردن لیزر فتوکپی برای عملکرد بهتر آن، تنظیمات لیزر و جاگیری صحیح آن نیز در کیفیت اسناد چاپ شده تاثیر مستقیم دارد. پس بهتر است هنگام تمیز کردن واحد لیزر، محل قرار گیری یونیت لیزر را نیز بررسی کنید و از قرار گیری صحیح یونیت لیزر در جایگاهش مطمئن شوید. برای همه این کار ها می توانید یک برگ را به عنوان الگو چاپ کنید تا بتوانید زاویه تنظیم مورد نیاز را تخمین بزنید.

5/5 (2 امتیاز)

زمان تمیز کردن یونیت لیزر فتوکپی

آموزش تمیز کردن لیزر فتوکپی به شما یاد می دهد که زمان درست برای اجرای این عملیات را تشخیص دهید. بر این اساس اگر خطوط تیره‌ای روی کاغذ کپی خود مشاهده کردید، باید بدانید که زمان تمیز کردن یونیت لیزر فتوکپی فرا رسیده است. ظهور خطوط تیره روی کاغذ نشانه دهنده کثیف بودن واحد لیزر است؛ با تمیز کردن واحدهای لیزر دستگاه فتوکپی می توانید این خطوط را از بین ببرید و یک چاپ با کیفیت داشته باشید.

روش آموزش تمیز کردن لیزر فتوکپی

برای شروع آموزش تمیز کردن لیزر فتوکپی درپوش جلویی دستگاه را بردارید و محفظه‌ جوهر مازاد را جدا کنید. ابزار خاکستری‌ رنگ مخصوص تمیزکاری را بردارید. ابتدا قسمت مربوط به لیزر مشکی رنگ را تمیز کنید. این کار را به راحتی از طریق فرو کردن ابزار تمیز کننده تا انتهای محفظه انجام دهید. برای این کار ابزار را تا انتهای محفظه فرو کنید و مجدداً خارج کنید. سپس این کار را برای جوهر آبی‌رنگ انجام دهید.

سپس برای رنگ قرمز انجام دهید و در آخر هم برای رنگ زرد انجام دهید. ابزار تمیزکننده را سرجای خودش قرار دهید. سپس محفظه‌ جوهر مازاد را در جای خودش محکم کنید. درپوش جلویی دستگاه را ببندید. اکنون با گرفتن یک کپی جدید کیفیت دستگاه را چک کنید. به احتمال زیاد مشکل برطرف خواهد شد؛ اگر همچنان مشکل وجود دارد، از یک واحد معتبر تعمیرات دستگاه کپی کمک بخواهید.

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی یک مرکز مجاز، استاندارد و جامع است. استفاده از دستگاه های کپی در دنیای امروز بسیار متداول و رایج است. سازمان ها و ادارات کوچک و بزرگ، مراکز درمانی، مدارس، بانک ها، مراکز چاپ و… از انواع گوناگونی از دستگاه های کپی استفاده می کنند که هر کدام ویژگی ها و کارایی های خاص خود را دارند. نمایندگی دستگاه کپی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات دستگاه فتوکپی به صورت گسترده و کاربردی فعالیت دارد و امکانات و تسهیلات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران خود می گذارد. تمام خدمات تضمین شده و معتبر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر