تعمیرات اسپیلت سامسونگ ، یکی از مواردی است که در حوزه تعمیرات سامسونگ اهمیت بسیار بالایی دارد. داشتن هوای مطبوع و خنک در گرمای فصل تابستان همواره یکی از چالش های انسان ها بوده است که از دیرباز تاکنون در صدد پیدا کردن راه حل مناسبی برای این مهم بوده اند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه هایی که با انرژی های متفاوت از جمله برق کار می کند، سرمایش محیط زندگی دیگر کار سختی نیست.

اسپلیت ها جدیدترین نسل کولرهای گازی هستند که طرفداران زیادی نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوع دارند. تنوع اختراعات و محصولات در این زمینه، حق انتخاب مصرف کنندگان از این سیستم ها را بسیار افزایش داده است. هر کدام از سیستم های سرمایشی مزایا و معایب خود را دارند و شرایط کارکرد خاصی را برای بهترین راندمان طلب می کنند. به همین نسبت نیاز به تعمیرات اسپیلت سامسونگ هم افزایش پیدا می کند. این نوع خنک کننده ها به واسطه ویژگی های بسیار زیاد و منحصر به فردی که دارند، فروش بیشتری هم دارند.

 با ورود این نسل از کولر های گازی، تحول بزرگی در سیستم گرمایشی و سرمایشی به وجود آمده است. این دستگاه پر خاصیت به هم اندازه که مفید و سازگار با محیط است، به همان اندازه هم پیچیدگی و حساسیت هایی دارد که در حین انجام عملیات تعمیرات اسپیلت سامسونگ باید به آنها توجه نمود.

5/5 (1 امتیاز)

اهمیت تعمیرات اسپیلت سامسونگ

اسپیلت ها تنها برای خنک کردن هوای اتاق نیستند بلکه ویژگی های بیشتری دارند. یکی از نقطه ضعف های بزرگ کولرهای گازی معمولی، مصرف بالای برق آنهاست، اما این نقص در اسپلیت‌ها برطرف شده است. برچسب سطح انرژی بیشتر این دستگاه‌ها A است و همین یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این خنک‌ کننده‌های همه‌کاره محسوب می شود.

اسپیلت‌ها نسل بر‌تر کولرهای گازی هستند که با ورود آنها به بازار، فروش کولرهای گازی کاهش یافت. اسپیلت‌ها نه تنها هوا را با دمای مورد علاقه شما هماهنگ می‌کنند بلکه رطوبت هوا را هم به حد استاندارد می‌رسانند، باکتری‌های اتاق را از بین می‌برند و به وسیله فیلتری که در آن‌ها تعبیه شده، هوا را هم کاملا تصفیه می‌کنند، لذا تعمیرات اسپیلت سامسونگ تنها تعمیر یک کولر گازی نیست بلکه با اعمال این تعمیر، فضایی پاک و عاری از هر گونه باکتری و میکروب خواهیم داشت.

نقش تعمیرکار در تعمیرات اسپیلت سامسونگ

آنچه هنگام تعمیرات اسپیلت سامسونگ بسیار پر اهمیت است، انتخاب یک تعمیرکار اسپیلت با تجربه و ماهر است که باید دانش، مهارت و تجربه کافی در زمینه تعمیرات اسپیلت داشته باشد، زیرا کمک گرفتن از افراد آماتور و شبه تعمیرکار، نه تنها عیب اسپیلت را برطرف نمی کنند بلکه باعث ایجاد خسارات سنگین و جبران ناپذیری به دستگاه هم خواهد شد.

چگونگی تعمیرات اسپیلت سامسونگ

هر اسپیلت ساختاری دارد که برای اجرای تعمیرات اسپیلت سامسونگ باید با این ساختار آشنایی کامل داشت. به طور کلی می توان ساختار اسپیلت سامسونگ را به دو بخش الکتریکی و مکانیکی تقسیم کرد؛

ساختار مکانیکی

شامل قطعاتی مانند کمپرسور، کندانسور (رادیاتور) ، اواپریتور ، فیلتر (درایر) ، پروانه کندانسور ، پروانه اواپریتور ، لوله کاپیلاری (لوله مویی) ، سینی زیر کولر ، خروجی هوا ، فیلترخروجی هوا .

ساختار الکتریکی

شامل سیم های رابط، کمپرسور، خازن (کاپاسیتور)، اورلود، ترموستات،کلیدچند وضعیتی(کلید فن)، کلید اصلی کولرو … است.

تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات اسپیلت سامسونگ با جزئیات ریز و درشت ساختار مکانیکی و الکتریکی اسپیلت سامسونگ، کاملا آشنا هستند و خواهند توانست بهترین کیفیت تعمیراتی را برای شما به ارمغان بیاورند.

مشکلات رایج کولر گازی سامسونگ

مشکلاتی نظیر: گرم شدن باد، کاهش سرما، نشتی آب یا گاز، خاموش شدن یا روشن نشدن کولر، کاهش یا افزایش غیر منطقی سرما، عدم تطابق میزان سرمادهی با تنظیمات انجام شده، از کار افتادن فن، خرابی ریموت کنترل و موارد مشابه، به عنوان مشکلات رایج کولر گازی سامسونگ شناخته می شوند. منشأ هریک از این مشکلات، خرابی و از کار افتادن یکی از قطعات داخلی دستگاه است که باید در اسرع وقت، ترمیم یا تعویض گردد. گاهی هم آلودگی کولر گازی و فیلترها یا لوله های آن، موجب بروز ایراداتی در عملکرد دستگاه می شود. در هر صورت باید بدانید که تداوم مشکلات این دستگاه و بی توجهی به آنها، زمینه ساز جدی تر شدن ایرادات کولر و افزایش هزینه های تعمیراتی خواهد شد. لذا توصیه می کنیم در صورت مشاهده هریک از مشکلات ذکر شده در کولر خود، با همکاران ما در نمایندگی تعمیرات اسپلیت تماس گرفته و اقدامات لازم برای تعمیر کولر گازی سامسونگ خود را انجام دهید.

مشکلات عمده اسپیلت سامسونگ

  • پنل خارجی می لرزد و صدای زیاد دارد.
  • روی صفحه نمایشگر اسپیلت سامسونگ چراغ های چشمک زن روشن شده اند.
  • ریموت کنترل اسپیلت سامسونگ کار نمی کند.
  • لوله ها و کندانسور اسپیلت سامسونگ نشتی دارد.

  • کمپرسور کار می کند، اما پنل داخلی کار نمی کند
  • پنل خارجی اسپیلت سامسونگ برق دارد
  • اسپیلت سامسونگ خود به خود خاموش می شود.
  • کمپرسور اسپیلت سامسونگ خود به خود خاموش می شود.

  • از پنل داخلی اسپیلت سامسونگ آب می ریزد .
  • آب پنل داخلی اسپیلت تخلیه نمی شود .
  • روی لوله ها و جلوی اسپیلت سامسونگ برفک زده است
  • اسپیلت سامسونگ باد گرم می زند و به خوبی خنک نمی کند
  • فن بیرونی اسپیلت سامسونگ کار نمی کند .

برتری اسپیلت سامسونگ چیست؟

  • سازگار با محیط زیست
  • صرفه جویی در پول و هزینه برق

مرکز تعمیرات اسپیلت

متخصصان ما با آزمون و خطاهای بسیاری که در زمینه تعمیرات اسپیلت انجام داده اند، به دانش و مهارت ویژه ای دست یافته اند که با اجرای آن در تعمیرات اسپیلت بی شک رضایت و لبخند مشتری را به همراه خواهند داشت. مجموعه مرکز تعمیرات اسپیلت با بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته تعمیرات و کارشناسان با سواد این حوزه، کیفیت بی نظیری در عرصه ی تعمیرات اسپیلت ارائه می دهند.

اخبار و خواندنی های اسپلیت

فروش کولر گازی / قیمت کولر گازی / قیمت کولر گازی پرتابل / قیمت کولر گازی اینورتر / فروش اسپلیت توشیبا / قیمت اسپلیت  / تعمیرات اسپلیت / تعمیر اسپلیت / تعمیرات کولر گازی / تعمیر کولر گازی / تعمیرات تخصصی اسپلیت سامسونگ / تعمیرات تخصصی اسپلیت فوجیتسو / تعمیرات تخصصی اسپلیت ال جی / تعمیرات تخصصی اسپلیت توشیبا