تعمیرات لپ تاپ ایسوس

تعمیرات لپ تاپ ایسوس یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ است که در دو پارت مجزای سخت افزاری و نرم افزاری انجام می پذیرد. لپ تاپ های ایسوسِ تحویل داده شده به این مرکز، پس از عیب یابی تخصصی و ثبت مشخصات به واحد مربوطه ارسال می گردند و تخصصی ترین اقداماتِ مورد نیاز جهت بهبود، ترمیم، بهسازی و تعمیرات لپ تاپ ایسوس بر روی آنها انجام می پذیرد. مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ تمامی پارامترهای لازم جهت انجام تعمیرات لپ تاپ را در نظر داشته و تأکید ویژه‌ای بر پیاده ساختن استانداردهای تعمیر در این مجموعه داشته است. بد نیست بدانید که مدیریت این مجموعه به دلیل اطمینان از تعهد و تخصص کارشناسان فعال در این مجموعه تمامی تعمیرات لپ تاپ ایسوس انجام شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

عمیرات لپ تاپ ایسوس

هزینه تعمیرات لپ تاپ ایسوس

تنها پس از عیب یابی دقیق لپ تاپ و بخش های مختلف آن می توان گفت که چقدر باید برای تعمیر این دستگاه پرداخت کنید. باید دید کدام بخش ها و به چه اندازه ای آسیب دیده اند و برای رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، نیاز به انجام چه اقداماتی است. معمولا برای برطرف کردن ایرادات نرم افزاری، هزینه زیادی از مشتری دریافت نمی شود؛ مگر این که نیاز به استفاده از برنامه خاصی باشد. تعمیرات سخت افزاری هم بسته به قطعه آسیب دیده و شدت خرابی و نیز حجم کاری که برای تعمیرشان انجام می شود، دارای نرخ های مختلفی هستند. مثلا اگر نیاز به تعویض قطعه ای باشد، هزینه قطعه جدید نیز محاسبه می گردد و طبعا هزینه تعمیرات لپ تاپ ایسوس، بالاتر از مبلغ اولیه خواهد بود.

تعمیر لپ تاپ ایسوس در محل

کاربرانی که به هر دلیلی نمی توانند برای تعمیر لپ تاپ ایسوس خود به تعمیرگاه مراجعه کنند، می توانند از سرویس پذیرش و تحویل در محل امدادکار استفاده کنند. دریافت خدمات پذیرش و تحویل لپ تاپ asus در محل به این صورت است که شما با امدادکار تماس گرفته و ضمن ثبت درخواست، آدرس و اطلاعات دیگر را ارائه می دهید. پس از آن کارشناس ما به آدرس آمده و لپ تاپ را از شما تحویل گرفته و به تعمیرگاه منتقل می کند. در آنجا دستگاه عیب یابی و تعمیر شده و پس از رفع عیب، مجددا در آدرس قبلی به شما تحویل داده می شود.

خدمات تعمیر لپ تاپ asus

اقداماتی همچون بازیابی اطلاعات، ویروس کشی، نصب برنامه ها، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، تعمیر هنگ کردن سیستم در حین اجرای برنامه ها، بروز رسانی و نصب سیستم عامل، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و کرش کردن سیستم، تعمیر دیسک سخت، تعمیرات نمایشگر، رفع مشکلات تصویر، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر و تعویض کیبورد، تعمیر و تعویض رم، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعویض فن، رفع مشکلات بوت، تعمیر لولا، تعمیر و تعویض بدنه، تعمیر ال سی دی و ال ای دی، تعمیر اسپیکر و مواردی از این دست، مهم ترین خدمات تعمیر لپ تاپ ایسوس محسوب می شوند. گفتنی است این خدمات با ضمانت نامه معتبر امدادکار همراه هستند تا بتوانید شکایات و انتقادات خود را، البته در بازه زمانی تعیین شده، پیگیری نمایید. 

تعمیر هارد لپ تاپ ایسوس

تعمیر هارد لپ تاپ ایسوس یکی دیگر از سرویس های تخصصی انجام شده در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ است که به دست تیمی از زبده ترین و مجهزترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. منظور ما از تعمیر هارد لپ تاپ ‌ایسوس در این بخش هاردی است که بصورت اینترنال (داخلی) در لپ تاپ جای گرفته است. جهت اطمینان از خرابی هارد و نیاز به اِعمال تعمیرات پیش از هر چیز می بایست از خرابی هارد اطمینان حاصل کنیم که تشخیص این موضوع اندکی دشوار است.

در هر حال در صورت خرابی لپ تاپ باید مشخص شود که این لپ تاپ است که با مشکل مواجه شده است یا هارد؛ اگر لپتاپ دچار ضربه یا نوسان شده باشد اصولاً اشکالات پیش آمده در دستگاه ناشی از هارد است. مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ با تیمی از خبره ترین کارشناسان حوزه های سخت افزار و نرم افزار کلیه اشکالات مرتبط با این قطعه را مرتفع نموده و دستگاهی بی عیب و نقص را به شما تحویل خواهد داد. کلیه سرویس های مرتبط با تعمیرات لپ تاپ ایسوس و به ویژه هارد آن در این مرکز با استفاده از تجهیزاتی نظیر PC3000 و MRTPRO انجام می پذیرد.

تعمیر شارژر لپ تاپ ایسوس

استهلاک شارژر لپ تاپ به ویژه برای کاربرانی که مدام در حال استفاده از دستگاه و جابجایی آن هستند سریع تر اتفاق می افتد زیرا جابجایی های شارژر، پیچیدن و باز کردن سیم شارژر و مواردی از این دست در دفعات بیشتری اتفاق می افتند. اولین چیزی که در شارژر کهنه و پوسیده می‌شود، سیم آن است. اگر جلوی یک پوسیدگی و یا شکاف کوچک در سیم شارژر را نگیرید، سیم شارژر کلاً قطع می‌شود و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

در هر حال در صورت بروز اختلال در این بخش از دستگاه می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت دارید. کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس پس از بررسی دستگاه و عیب یابی صحیح، بهترین راهکار ممکن را بر روی شارژر اِعمال نموده و دستگاهی بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهند. همچنین در این مرکز ترفندها و اطلاعاتی در زمینه بهترین روش استفاده از شارژر لپ تاپ و نگهداری آن با شما در میان گذاشته می شود

تعمیر صدای فن لپ تاپ ایسوس

تعمیر صدای فن لپ تاپ ایسوس

فن یا همان سیستم تهویه هوا که در همه ی لپ تاپ ها تعبیه شده است، وظیفه خنک سازی دستگاه و متعادل نگاه داشتن دمای آن را برعهده دارد. اما گاه به دلیل آلودگی های بیش از حد (گرد و غبار موجود در هوا و یا استهلاک دستگاه و عدم سرویس دوره ای آن)، این قطعه کیفیت خود را از دست داده و در ادامه کار صداهای نابهنجاری را تولید می کند. صدا دادن فن لپ تاپ و پایین آمدن راندمان فن، در نهایت سبب داغ تر شدن سی پی یو می گردد که ادامه این وضعیت ممکن است آسیب های بیشتری را به دستگاه وارد سازد. در صورت بروز این اشکال در دستگاه می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس واقع در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کرده و ایراد پیش آمده را مرتفع سازید.

تعمیر مشکل خاموش نشدن لپ تاپ ایسوس

خاموش نشدن لپ تاپ ایسوس عمدتاً مرتبط به بخش نرم افزاری است که با اندک دستکاری و اِعمال تغییرات برطرف می گردد. در شرح وضعیت خاموش نشدن لپ تاپ ایسوس باید گفت که با بروز این مشکل، علی رغم shutdown شدن دستگاه و خاموشی صفحه مانیتور، هارد دیسک و فن دستگاه همچنان روشن و فعال می مانند. در چنین شرایطی کاربر ناچار است تا دکمه پاور دستگاه را تا زمان خاموش شدن کامل دستگاه –مثلاً برای ۲۰ ثانیه-، فشار دهد.

 مشکل خاموش نشدن لپ تاپ ایسوس عمدتاً پس از گذشت مدتی از نصب ویندوز ۷  و ۸٫۱ شصت و چهاربیتی (X64) اتفاق می افتد. در این وضعیت حتی اگر کاربر چندین بار ویندوز ۸ یا ۷ را نصب کند، مشکل خاموش نشدن لپ تاپ ایسوس همچنان پابرجا می ماند و برطرف نمی شود. جهت رفع این مشکل و بازگشت کیفیت اولیه به دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس مراجعه نمایید.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس و دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ ایسوس در این مرکز با استفاده از سازگارترین تجهیزات و توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان انجام می پذیرد. تجهیزات بکار رفته در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس پس از آزمون و خطاهای بسیار و تعیین سطح سازگاری و کیفیت، توسط تیم پشتیبانی این مرکز خریداری گشته و در اختیار کارشناسان این مرکز قرار گرفته اند. مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ با تکیه بر کادر فنی باسابقه و مجرب خویش، از معدود شرکت‌های ارائه دهنده خدمات در کشور است که  در جذب نیروی انسانی و مهندسان این مرکز بر سه رکن تجربه، اخلاق مداری و داشتن مدارج علمی بالا تأکید ویژه ای داشته است. دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی می گردند.

انواع لپ تاپ ایسوس و دیگر لپ تاپ ها

شرکت ایسوس بزرگترین کمپانی تولید کننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه تایوان قرار دارد. این شرکت ارائه دهنده برخی قطعات رایانه ای به شرکت هایی نظیر hp و آی بی ام است. محصولات اصلی این شرکت عبارتند از مادربرد، مادربرد سرور، رایانه شخصی، سیستم سرور، لپ تاپ، نمایشگر کریستال مایع، کارت ویدیو، تلفن همزاه، دیسک گردان های نوری، روتر ارتباط بی سیم، قطعات شبکه و …. .

دارندگان لپ تاپ های ایسوس می توانند جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ ایسوس به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مراجعه نمایند. انواع لپ تاپ ایسوس و دیگر لپ تاپ ها در بخش زیر معرفی می گردند. برخی از پرفروشترین لپ تاپ های ایسوس عبارتند از:

  • لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل K550VX – E
  • لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X541UJ – G
  • لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل – A540UP – A
  • لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook Max X541UA – A
  • لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X541UJ – E
  • لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل VivoBook Max X441UV – A

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات تخصصی لپ تاپ یکی از تخصصی ترین مراکز فعال در این مرکز است که جهت ارائه پیشرفته ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ارتقاء و تعمیرات لپ تاپ راه اندازی گشته است. دارندگان برندهای گوناگون لپ تاپ می توانند با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ تخصصی ترین خدمات مرتبط با سرویس و ارتقاء این دستگاه را دریافت نمایند. مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ تیمی از زبده ترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار را- پس از آنالیزها و آزمون های فنی و نظری- به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه را در اختیار آنان نهاده تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ ایسوس و سایر برندها در این مرکز ارائه گردد.

5/5 (4 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر