همه ی ما این نکته را می دانیم که جابه جایی کولر گازی و انتقال آن به تعمیرگاه عملا کاری غیرممکن است. حال باید چکار کنیم؟ کولرگازی را گوشه ی اتاق قرار دهیم؟ دیگر لازم نیست نگران باشید، شما می توانید با برقراری تماس یا با ثبت درخواست از طریق سایت، از خدمات کارشناسان زبده و با تجربه ی ما بهره مند شوید. پس از ثبت درخواست کارشناسان ما در محل حاضر می شوند و به عیب یابی محصول می پردازند، سپس اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب می کنند. تمام تلاش کارشناسان ما بر انجام شدن تمام مراحل تعمیراتی در محل می باشد، اما گاهی تعمیر قطعه ی معیوب زمان زیادی می خواهد یا باید از فناوری های پیشرفته استفاده کرد. در این صورت کارشناس ما با کسب اجازه از مشتری قطعه را به مرکز ارسال می کند.

سرویس کولر گازی در محل

نصب کولر گازی

یکی از مسائل بسیار مهم در کولرگازی ها نصب صحیح و نصب در بهترین مکان است. زیرا با نصب کردن کولرگازی در جای صحیح می توانید از هوای خنک و لذتبخش آن استفاده کنید. این نصب صحیح نیازمند به کارگیری تمام اصول ها و استاندارد های جهانی است. به طور کلی نصب کولر گازی در 5 مرحله صورت می گیرد.این 5 مرحله عبارتند از: نصب یونیت داخلی کولر گازی، نصب یونیت بیرونی کولر گازی، نصب و محکم کردن قطعات برقی دستگاه، لوله کشی کولر گازی، وکیوم کردن کولر گازی (هواگیری کولر گازی). تمام مراحل نامبرده باید توسط کارشناس متخصص و زبده صورت گیرد، وگرنه احتمال آسیب دیدن جدی دستگاه وجود دارد.

اهمیت سرویس کولر گازی در محل

یکی از مهم ترین نکاتی که هیچ گاه برای کولر گازی نباید فراموش کنیم، اهمیت سرویس آن می باشد. امروزه به علت شرایط اب و هوایی و محل مورد زندگی، باید کولر گازی خود را به صورت دوره ای سرویس کنیم تا چربی و گرد و غبارها به کولر گازی صدمه نزنند. این سرویس های دوره ایی به طور کلی برای هر کولرگازی به صورت سه ساله است.بی توجهی به سرویس سبب کاهش قدرت و کارامدی کولرگازی در کوتاه مدت و خرابی قطعات به صورت کامل در بلند مدت می شود.

البته منظور از سرویس کردن فقط قسمت تعمیراتی نیست و شارژ گاز کولر گازی را نیز شامل می شود. حال این نکته را باید بدانیم که این سرویس دوره ایی حتما باید به دست کارشناس و تکنسین های با تجربه انجام بگیرد.

مزایای سرویس کولر گازی در محل

( عصر، عصر ارتباطات است، یا وقت طلاست) امروزه این جملات را زیاد می شنویم. جملاتی که ممکن از دهان هر فردی خارج شود، از دهان یک مهندس یا حتی یک بیکار. اما چه مهندس و چه بیکار این را بگوید هر دو کاملا درست است. ما باید از تک تک لحظات زندگی به طور کامل بهره ببریم. با بهره مندی از خدمات سرویس در محل، شما دیگر لازم نیست در جستجوی ت

عمیرگاه باشید و با حضور کارشناسان متخصص ما در محل زندگی شما در زمان به طرز چشمگیری صرفه جویی می شود. کارشناسان ما با سرلوحه قرار دادن این نکته سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران خود را دارند.

نگاهی بر مشکلات کولر گازی ها

اگر در طول روز اختلالی در عملکرد کولرگازی خود حس کردید و بعد از مدتی با این مشکلات روبه رو شدید، زمان تعمیر کولر گازی اسپلیت و تعویض قطعات معیوب کولرگازی شما فرارسیده است. این مشکلات عبارتند از:

  • باد کولر هوا را به طرز مناسب پرتاب نمی کند.
  • مشاهده ی آبریزش موقع کار با کولر گازی
  • عمل نکردن فرمان و روشن نشدن کولرگازی
  • ناتوان بودن در تولید هوای سرد
  • کولر گازی گرمایش خود را از دست داده است.