لپ تاپ گیمینگ Legion Y530 لنوو

امروزه لپ تاپ ها ابزارهایی کارآمد برای انجام کارهای پیچیده و متنوع هستند. این محصولات محبوب و دوست داشتنی در کلاس ها و مدل های فراوانی طراحی و ساخته شده و بازارهای پرهیجان و پرطرفداری را به خود اختصاص داده اند.

 خوشبختانه به هنگامی که وارد دنیای لپ تاپ ها می شویم خیلی زود متوجه خواهیم شد که این دستگاه های تمام عیار اکنون می توانند از گروه های مختلف افراد به مانند اساتید، معلمان، دانشجویان، فعالان اقتصادی، طراحان، نویسندگان، کاربران خانگی و حتی علاقه مندان به بازی های رایانه ای پشتیبانی کرده و نیازهای متفاوت این افراد را به خوبی پاسخ دهند.

از این رو اگر شما از طرفداران بازی های رایانه ای پرهیجان هستید می توانید یک لپ تاپ مناسب گیمینگ انتخاب کرده و با خیال آسوده و ساعت های متوالی از آن لذت صد چندان ببرد.

به هر حال، خبر خوش برای این دسته از کاربران آن است که کمپانی لنوو از جمله  طراحان وسازندگان  بنامی است که پا در عرصه  این صنعت بزرگ گذاشته و همواره لپ تاپ های گیمینگ قدرتمند با ویژگی های سخت افزاری شگفت انگیز و حرفه ای را معرفی و روانه بازار کرده است.

به عنوان یکی از محصولات این ابر کمپانی می توان به لپ تاپ گیمینگ  Legion Y530 لنوو اشاره داشت. در این متن سعی داریم به بررسی این محصول ارزشمند پرداخته و شما را با ویژگی های آن بیشتر آشنا کنیم.

لپ تاپ گیمینگ Legion Y530 لنوو

لپ تاپ گیمینگ Legion Y530 لنوو با ویژگی های منحصر به فرد

لپ تاپ گیمینگ  Legion Y530 لنوو با نمایشگر 15.6 اینچی خود تمام آن چیزی را که شما برای بازی های رایانه ای تان نیاز دارید را فراهم کرده است.

این دستگاه دارای عملکردی قدرتمند بود و به لحاظ حمل پذیری ایده آل می باشد.

 به عنوان شاخصه های ممتاز این دستگاه می توان از طراحی خیره کننده، جدیدترین گرافیک NVIDIA GTX، پردازنده اینتل Core i7 شش هسته ای، بهینه سازی حرارتی برای خنک کنندگی و سرعت بالاتر و همچنین صفحه کلید کامل با نور پس زمینه سفید نام برد.

اینو بخون حتما به کارت میاد : اشتباهات رایج در خرید لپ تاپ

انجام بازی ها در بالاترین سطح ممکن

با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ  Legion Y530 لنوو خیلی زود متوجه خواهید شد که در کلیات ساخت این محصول فوق العاده هیچ کمبودی احساس نمی شود و تک تک اجزاء بدون هیچ استثنایی به نحوی انتخاب شده است تا عملکردی برجسته را ارائه دهد.

از این جهت، به عنوان دیگر نقطه قوت این دستگاه پیشرفته می توان به نمایشگر آن اشاره داشت.

صفحه نمایش 15 اینچی لپ تاپ گیمینگ  Legion Y530 لنوو دارای حاشیه بسیار باریک با بیش از 2 میلیون پیکسل بوده و کیفیت عالی FHD را با نرخ رفرش 144 هرتزی و روشنایی 300 نیتی به ارمغان آورده است.

 اکنون با وجود قابلیت های این صفحه نمایش کم نظیر می توانید از تصاویر و صحنه های پر جنب و جوش و شاداب برخوردار شده و تجربه جدیدی از بازی های رقابتی، نفس گیر و همه جانبه خود داشته باشید.

تجربه ای جدید در بازی

با وجود لپ تاپ گیمینگ  Legion Y530 لنوو، لپ تاپ های قدیمی و منسوخ شده دیگر ارزشی نداشته و اکنون می توانید سطح بازی خود را با چنین دستگاه پیشرفته ای به میزان قابل توجه تری لذت بخش و دلپذیر سازید.

گفتنی است، این لپ تاپ لنوو نه تنها به لحاظ ظاهری بسیار با ابهت و زیبا به نظر می رسد بلکه، از نظر سخت افزاری و اجزاء نیز قدرتمند بوده و می تواند بدون وقفه از بازی های غوغاگر شما پشتیبانی کند.

 این محصول با ضخامت 24 میلیمتری و همچنین وزن 2.3 کیلوگرمی طراحی و ساخته شده است که از این بابت می توانید به راحتی آن را در هر جایی با خود همراه ساخته و از عملکرد بازی های خارق العاده آن بهره مند باشید.

ساختاری پیشرفته

همچنین، لپ تاپ گیمینگ  Legion Y530 لنوو دارای پردازنده های اینتل نسبت هشتم Core بوده و از فن آوری  Intel Optane Technology بهره مند شده است و به دلیل شش هسته ای بودن پردازنده می تواند، سطح عملکردهای شما را در بازی های مورد علاقه تان افزایش داده و کیفیت متمایزی با محتوایی کاملأ حرفه ای را در اختیارتان قرار دهد.

توانایی بالا در هر بخش

شایان ذکر است، طراحی و ساخت  لپ تاپ گیمینگ  Legion Y530 لنوو حاصل هزاران ساعت کار و کوشش تیم مهندسی لنوو بوده تا بتوانند هر دو ویژگی قدرتمندی و باریکی را در یک لپ تاپ بی عیب و نقص به ارمغان بیاورند.

این محصول دارای حافظه  DDR4، ذخیره سازی PCLe SSD، پورت های ورودی و خروجی، تکنولوژی کنترل حرارتی و طراحی قابل قبول مادر برد است که بر اساس تمام این قابلیت ها می تواند بازی های قدرتمندی را به شما عرضه کند.

این مقاله را از قلم نیندازید: چگونه لپ تاپ را ویروس کشی کنیم؟ 

نمایندگی فروش و تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی فروش و تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، با اولویت قرار دادن رضایت و آسایش کاربران به عنوان یک اصل مهم، همواره خدمات و سرویس های متنوع و گسترده ای را ارائه داده است.

این نمایندگی مورد اطمینان علاوه بر فروش و تعمیرات انواع لپ تاپ ها در برندها و مدل های مختلف ، خدماتی همچون برگزاری دوره های آموزشی معتبر، ارائه مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی، خدمات مجازی و … را نیز پشتیبانی می کند.

 از سویی دیگر، پرسنل کلیه مراکز خوش نام نمایندگی فروش و تعمیر لپ تاپ لنوو، نیروهای حرفه ای و کارشناسانی مجرب می باشند که کوشش و تمرکز خود را معطوف به تحقق اصول مشتری مداری نموده اند.

شما کاربران محترم در صورت برقراری تماس یا مراجعه به سایت نمایندگی رسمی لپ تاپ ، می توانید اطلاعات لازم و مفیدی را در مورد خدمات و سرویس های این مرکز به دست آورید.

نمایندگی فروش و تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ با بهره‌مندی از سالها تجربه در تعمیرات سخت افزار و نرم‌افزار انواع لپ تاپ و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمتهای مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد.

نمایندگی رسمی لپ تاپ به دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و حضور کارشناسان زبده در مجموعۀ خود، قادر به رفع و تعمیر تمامی مشکلات و اختلالاتی است که ممکن است به هر روی در لپ تاپ ها ایجاد گردند.

 شایان ذکر است کلیه خدمات و سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو با بازه زمانی مشخص، مشمول گارانتی و ضمانت است.

برای دریافتِ راهنمایی‌های مورد نیاز و بهره‌مندیِ از مشاوره‌های مهندسان این مرکز، از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت اقدام نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر