نمایندگی کولر گازی

نمایندگی کولر گازی یک مرجع تخصصی فروش تجهیزات برودتی است که شما هموطنان گرامی می توانید با حضور در آن و صرف مدت زمانی اندک، با توجه به ویژگی های مدنظر و بودجه اختصاصی، دستگاه مورد نظر خویش را سفارش داده و تهیه نمایید. کولرهای عرضه شده در این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدماتِ پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان نصب و راه‌اندازی پس از خرید این دستگاه، با خریدار همراه شده و تمامی عملیات مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی آن را انجام می دهند.

در حالی که همه‌جا صحبت از خدمات پس از فروش است مدیریت نمایندگی کولر گازی ، کارشناسان خود را ملزم به ارائه «خدمات پیش از فروش» نیز ساخته‌ است. اما خدمات پیش از فروش به چه معناست؟ خدمات پیش از فروش دربردارنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ها نیاز داشته باشد. شما می‌توانید با حضور در این مرکز تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را درباره هریک از کولرهای گازی موجود در بازار از کارشناسان فروش کسب نمایید.

نمایندگی کولر گازی

اطلاعاتی که نمایندگی خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار میدهد :

خدمات نمایندگی کولر گازی

فروش کولر گازی

نمایندگی کولر گازی تمامی مدلهای عرضه شده توسط کمپانی های گوناگون اعم از کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره ای یا یک تکه را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد. کاربران گرامی با حضور در این مرکز می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، کولر گازی مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند.

کارشناسان ما به دلیل سالها تجربه در امر تعمیر و فروش کولرهای گازی توانایی ارائه تخصصی ترین مشاوره ها و اطلاعات مورد نیاز را به خریداران این محصول دارند و می توانند با دانش و تخصص خویش تجربه یک خرید هوشمندانه را برای خریداران فراهم سازند. در صورتی که شما نیز قصد خرید یکی از کولرهای گازی را دارید پیشنهاد ما به شما حضور در نمایندگی کولر گازی و کسب اطلاعات پیش از خرید است.

تعمیر کولر گازی

نمایندگی کولر گازی در راستای برآورده ساختن نیازهای کاربران گرامی واحد خدمات پس از فروش کولر گازی را شامل ؛ تعمیر کولر گازی ، نصب و راه اندازی کولر گازی ، سرویس های دوره ای کولر گازی به کاربران این محصول در سراسر کشور ارائه می نماید. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که ؛ تعمیر انواع مدل های کولر گازی اعم از ؛ تعمیر کولر گازی اسپلیت ، تعمیر کولر گازی پرتابل ، تعمیر داکت اسپلیت ، تعمیر کولر گازی ایستاده ، سرویس کولر گازی در نمایندگی کولر گازی به صورت تخصصی با بهترین کیفیت انجام می گردد.

در صورتی که صاحب یکی از مدل های کولر گازی هستید می توانید جهت بهره مندی از خدمات ما با کارشناسان واحد تعمیرات کولرگازی و اسپلیت تماس گرفته و از خدمات تخصصی این مرکز یهره مند شوید. کارشناسان ما در نمایندگی کولر گازی آماده هستند تا در صورت بروز مشکل  در کولر گازی به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و پس از عیب یابی اولیه ی کولر گازی ، تعمیرات را آغاز نمایند.

خرید کولر گازی

انواع کولرگازی

پیش از اقدام به خرید اطلاعات نسبتاً جامعی را نسبت به انواع کولرهای اسپیلت، کولرهای پنجره ای و کولرهای ایستاده کسب نمایید. (مدلهای دیگری نیز از این دستگاه وجود دارد لیکن غالب کاربرد در کشور ما از این سه نوع است).

طراحی پنل

اگر قصد خرید یکی از کولرهای گازهای اسپیلت را دارید به طراحی پنل آن نیز توجه داشته باشید زیرا آنچه که شما تا مدتها پس از نصب با آن سر و کار خواهید داشت نقش و بدنه پنل است. اگرچه احتمالاً زیبایی پنل اندکی بر قیمت این دستگاه افزوده و آن را گرانترمی کند.

قدرت خنک کنندگی

نکته سوم در باب خرید کولر گازی توجه به میزان قدرت خنک کنندگی آن پیش از خرید است که برآورد این مسئله نیاز به دانش و تجربه کافی دارد از این رو بهتر است پیش از اقدام به خرید از مشاوره ها و راهنمایی های یک کارشناس در این زمینه بهره مند گردید زیرا انتخاب یک کولر گازی بدون توجه به این نکته سبب می گردد تا یا با عدم کارایی کافی دستگاه مواجه گردید یا به دلیل ظرفیت بالای دستگاه از سرما یخ بزنید!

اینورتر

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد استفاده یا عدم استفاده از اینورتر در دستگاه است. کولرهایی که از اینورتر استفاده می کنند با کاهش مصرف انرژی سبب میگردند تا کاربر هزینه کمتری بابت برق پرداخت نماید. موتورهای اینورتر مشابه موتورهای معمولی، مرتبا خاموش و روشن نمی‌شوند و تنها در سرعت گردش خود تغییر ایجاد می‌کنند.

یکی از مواردی که باعث بالا رفتن مصرف برق می‌شود، شروع به کار موتور است که جریان بالایی را از منبع تغذیه می‌کشد. اصلاً همین روشن و خاموش شدن پیوسته‌ی کمپرسور، باعث مصرف بیش ‌از حد برق می‌شود. حال وقتی موتور نیاز به روشن شدن‌های پی‌درپی نداشته باشد، مصرف برق دستگاه به‌‌شدت کاهش می‌یابد. همین موضوع است که باعث معروف شدن کولرهای اینورتر شده ‌است.

راهنمای خرید کولر گازی

باز و بسته شدن اتوماتیک دریچه های کولر

وجود این ویژگی در کولر سبب گردش هوای تولید شده در جهات مختلف می گردد .

نمایشگر ویژه دیجیتال

همچون سایر نمایشگرها جهت نمایش دمای محیط و دیگر آیتم های ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلترهای تصفیه هوای چندگانه

برخی از کولرهای امروزی از این سیستم بهره مند هستند و با استفاده از آن هوایی پاک را در محیط پخش می کنند.

سیستم یون میکروپلاسما

ویروس ها و باکتری های موجود در هوا را می زداید.

سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی

(energy saving): دستگاه با استفاده از این سیستم دمای مناسب را تشخیص داده و با رسیدن به آن، با استفاده از اینورتر از روشن و خاموش شدنهای بی بازده دستگاه پیشگیری می کند.

محافظ کمپرسور

از دستگاه در برابر آسیب های احتمالی که ممکن است در اثر نوسانات برق به دستگاه وارد شود پیشگیری می کند.

فیلتر RPUE

فیلتر پیور در کولر گازی باعث می شود تا گرد و غبار موجود در هوا به شکل قابل توجهی فیلتر شده و باد خروجی از کولر کاملا پاک باشد.

بادزن اتوماتیک

بادزن اتوماتیک در کولر همان سیستم فن بدون استفاده از کمپرسور است و برای مواقعی است که شما سرمای زیادی نیاز ندارید به کارتان می آید.

تکنولوژی اینورتر

این فناوری یکی از آیتم هایی است که در طول سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کارکرد فناوری اینورتر حفظ دما در شرایط ایده آل است که این عمل را بدون روشن خاموش شدن های متوالی کمپرسور انجام می دهد و چنانچه گفته می شود میزان مصرف انرژی را تا ۶۰% کاهش داده و سبب صرفه جویی در هزینه های پرداختی برق می گردد .

سیستم تأخیر شروع به کار

با استفاده از این سیستم می توانید ساعت روشن شدن دستگاه را برای آن تعیین کنید.

چراغ هشدار تمیز کردن فیلتر

زمانی که فیلتر کولر نیاز به تمیز کردن داشته باشد، شما را آگاه می سازد.

بهره مندی کولر از سیستم turbo

سیستم توربو سبب می گردد تا کمپرسور دستگاه درحین سرمایش (و یا گرمایش) برای مدت ۳۰ دقیقه بدون توجه به دمای محیط کار کند. در وضعیت توربو بیشترین پرتاب باد توسط فن صورت می گیرد و خنک شدن دمای محیط با سرعت بالاتری انجام می شود .

سیستم حالت آرام (quiet mode)

سیستم حالت آرام جهت کاهش حداکثری صدای کولر به کار می رود.

سیستم خواب راحت (good sleep)

دستگاه دارنده این سیستم با کنترل دقیق دما و تنظیم خودکار رطوبت، خوابی آرام را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین در مقایسه با حالت خنک کنندگی عادی، در مصرف انرژی کولر نیز صرفه جویی می نماید.

خدمات پیش از فروش کولر گازی

خدمات پیش از فروش دربردارنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ها نیاز داشته باشد. بدین‌ترتیب وظیفه ما ارائه تمامی اطلاعات و ویژگی‌های موجود در کولرهای گازی موجود در بازار است. اطلاعاتی نظیر: ویژگی ‌های فنی و تخصصی هر یک از کولرهای گازی موجود در بازار، مزایا و معایب، ارزش خرید، ارائه یا عدم ارائه خدمات پس از فروش، مقایسه هر یک از دستگاه های برودتی با دستگاه های هم رده در برندهای دیگر، توضیحاتی در مورد شیوه استفاده و نگهداری از هر یک از کولرهای گازی، زمان سرویس و گردگیری و …. .

اطلاعاتی از این دست با صبر و حوصله و رعایت اصل مشتری‌مداری ارائه می‌‌گردد تا هریک از مشتریان گرامی لذت یک خرید هوشمندانه و آگاهانه را برای اولین‌بار در این مرکز تجربه نمایند.

سرویس در محل نمایندگی کولر گازی

نمایندگی تعمیرات کولرگازی برای تامین رفاه حال کاربران خود خدمات سرویس در محل را راه اندازی کدره است. از آنجا که این دستگاه حتی در ساده ترین نوع خود حمل و جابه جایی و نصب نسبتا سختی دارد و کار را برای کاربر سخت و دشوار می کند، مفید دیدیم که خدمات سرویس در محل را راه اندازی کنیم. به کمک این سرویس دیگر نیازی نیست که کاربر دستگاه معیوب را از محل نصب جدا کرده و به تعمیر گاه بیاورد، بلکه تکنسین و تعمیرکار مربوطه همراه با ابزار و تجهیزات لازم در محل حاضر می شود و صفر تا صد مشکلات دستگاه را عیب یابی و تعمیر می کند. خدمات سرویس در محل هیچ گونه محدودیتی ندارد و شامل حال تمام مدل های کولر گازی می شود. تمام خدمات نیز همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. در اسرع وقت تعمیرات انجام می شود و هیچ نیازی به جابه جایی دستگاه نیست.

واحدهای تعمیرات کولر گازی

نمایندگی کولر گازی با تجهیز فضای خویش به حضور زبده ترین کارشناسان فروش و خدمات پس از آن، توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران خویش ارائه نموده و تمامی نیازهای آنان را برطرف سازد. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند. کاربران گرامی با مراجعه به این مرکز می ‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه می توانند بهترین تصمیمات را در زمینه خرید کولر گازی اتخاذ کنند.

کاربران گرامی پس از حضور در این مرکز و دریافت مشاوره ها و راهنمایی های مورد نظر، می توانند نوع کولر گازی مورد نظر خویش را انتخاب و تمامی خدمات پس از فروش آن را دریافت نمایند. دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در نمایندگی کولر گازی سبب می گردد تا کاربر دستگاهی را خریداری نماید که بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای وی داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی، برترین گزینه به شمار آید. به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات،

مدیریت این مرکز، ساختار درونی این سازمان را به پارتهای متعدد تقسیم نموده است. در هر پارت تیمی از زبده ترین کارشناسان فروش کولر گازی حضور داشته و خدمات مورد نیاز را به کاربران گرامی ارائه می دهند. پارتهای تخصصی تعمیرات کولر گازی مذکور در بخش زیر معرفی گشته اند.

بررسی مقالات کولر گازی

مسائل و نکات دیگری نیز وجود دارد که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش مقالات آنها را مشاهده نمایید. نکاتی چون: توجه به میزان مصرف برق، دقت به EER، توجه به میزان پرتاب باد، اهمیت دادن به میزان صدای کولر، فیلتر داشتن یا نداشتن کولر جهت تهویه هوا، خرید کالای با ضمانت یا بدون ضمانت و … . شما کاربران گرامی می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خویش را (اعم از اطلاعات تخصصی و عمومی) با حضور در مرکز تخصصی کولر گازی کسب نمایید.

تعمیرات کولر گازی و سوالات متداول

مرکز تخصصی کولر گازی در راستای حفظ و پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار خویش، واحد ارتباط با مشتریان را جهت بررسی عملکرد کارکنان، بهره‌مندی از انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی و ارائه مشاوره های مورد نیاز درباره هر یک دستگاه های بروردتی را راه‌اندازی نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات دل یاری کنید.

کادر پشتیبانی مرکز تخصصی کولر گازی با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهد بود. راه‌های برقراری ارتباط با ما در وب‌سایت رسمی این مرکز و در بخش «ارتباط با ما» ذکر شده است. افزون بر این شما می توانید با ثبت پرسش خویش در بخش «سوالات متداول تعمیرات کولر گازی» سوالات خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و از دانش تخصصی آنها بهره مند گردید.