آموزش تعمیر گوشی

همان طور که می دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، زندگی هر انسانی بیش از پیش به لوازم مختلف الکترونیکی وابسته شده است. یکی از مهم ترین ابزار الکترونیکی نسل جدید که روزمرگی بسیاری از مردم جهان را پر کرده است، تلفن های همراه می باشد. این تجهیزات در انواع و اقسام مختلفی روانه ی بازار می شوند و کاربران بسیاری را برای خود دست و پا می کنند. حجم عظیم تولید موبایل نیاز به تعمیر را نیز شکل می دهد. احتمال اینکه خرابی گوشی موبایل کاربر را به سمت خرید گوشی جدید متمایل سازد، مسلما بالاست.

اما این اواخر خریدن موبایل با توجه به نوسانات ارز چندان به صرفه نیست. مرکز آموزش تعمیر گوشی با استفاده از دانش به روز اساتید ماهر خود هر آنچه که برای حضور در حرفه ی تعمیرات موبایل لازم است را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد. مهم نیست که شما پیش از این هیچ گونه پیش زمینه ای در حوزه ی تعمیرات موبایل نداشته اید. با حضور در کلاس های اموزشی این مرکز می توانید به یک تعمیرکار ماهر تبدیل شوید. در ادامه کلیه ی جوانب آموزش های تخصصی مرکز تعمیرات موبایل را شرح خواهیم داد.

آموزش تعمیر گوشی شامل چه دوره هایی میشود؟

از آن جا که گوشی های موبایل ساختار پیچیده ای دارند و تعمیر آن ها نیاز به مهارت های ویژه ای دارد. این دوره ها به صورت مجزا به بررسی قسمت های تشکیل دهنده ی گوشی های مختلف در مدل های متنوع میپردازد تا کارشناس آموزش دیده به خوبی به علل خرابی واقف باشد و به خوبی در جهت تعمیر آن اقدام کند. در ادامه به ذکر نمونه هایی میپردازیم که یک کارشناس پس از گذراندن دوره های آموزش تعمیر گوشی باید به خوبی با آن ها آشنایی کامل داشته باشد:

  • تعمیر دوربین موبایل های مختلف
  • تعمیر مشکلات آبخوردگی گوشی های موبایل
  • حل مشکلات شبکه و وای فای
  • حل مشکلات شناسایی سیم کارت تمامی گوشی ها
  • تعمیر و یا تعویض اسپیکر گوشی ها
  • حل مشکل پرش صفحه نمایش موبایل
  • تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی
  • حل انواع مشکلات نرم افزاری ساده و پیچیده ی انواع گوشی ها
  • تعمیر و سرویس کامل گوشی ها در تمام زمینه های ممکن

آموزش تعمیر سخت افزار گوشی

گوشی های موبایل امروزی در برندهای مختلف، ظاهر ظریف و جذابی دارند که به عوامل مخربی چون رطوبت، ضربه، مایعات شیمیایی و حتی گرد و غبار واکنش نشان می دهند. برای به تعویق افتادن تعمیرات سخت افزاری گوشی های موبایل تنها احتیاط کاربر نیز کارساز نیست. مسئله ی استهلاک هم موضوع مهمی است که می تواند باعث و بانی خرابی های سخت افزاری موبایل باشد.

در هر صورت یک تعمیرکار حرفه ای باید با ترمیم و بازیابی کلیه ی ایرادات سخت افزاری ریز و درشت موبایل های گوناگون آشنا باشد تا بتواند نقش پررنگی در بازار کار تعمیرات ایفا کند. مرکز آموزش تعمیر گوشی کلیه ی تعمیرات سخت افزاری را کاملا به صورت عملی در کارگاه های مجهز و نمونه های مختلف تدریس می کند. تعمیر برد، آشنایی با علائم خرابی آی سی ها، ترمیم دوربین، بازیابی کارایی تاچ، تعویض ال سی دی، تعویض گلس ال سی دی، تعمیر باتری و… برخی از مباحثی هستند که در کلاس های مرکز آموزش تعمیرات گوشی ارائه می شود.

آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزار موبایل

بسیاری از مشکلات نگران کننده ی گوشی های موبایل نظیر روشن نشدن گوشی، عدم آنتن دهی موبایل، باز نشدن برنامه ی دوربین، نمایش هشدارهای مرتبط به پر بودن حافظه در صورت خالی بودن آن، عدم کارایی صحیح اسپیکرها و… ریشه در بعد نرم افزاری دستگاه دارند.

این دسته از اختلالات اگر با مهارت کاری بالایی برطرف شوند، بسیار جزیی هستند و دردسر فراوانی برای تعمیرکار ایجاد نخواهند کرد. به هر حال ایرادات نرم افزاری موبایل در هر برندی از مدل به مدلی دیگر راهکارهای منحصر به فردی دارد. با حضور در کلاس های مرکز آموزش تعمیر گوشی روش های تعمیر ایرادات احتمالی بخش نرم افزار گوشی ها را فرا خواهید گرفت.

آموزش باز و بسته کردن موبایل

یکی از اصلی ترین مباحثی که در مرکز آموزش تعمیر گوشی به صورت جامع تدریس می شود، نحوه ی صحیح باز و بسته کردن موبایل های مختلف است. این پروسه در طی گذشت زمان دستخوش تغییرات بسیاری شده است. تکنیک های جدیدی برای باز و بسته کردن گوشی های موبایل وجود دارد که هم سرعت تعمیر را افزایش می دهند و هم از تداخل احتمالی اجزای داخلی گوشی جلوگیری می نمایند.

از طرفی با تولید روز به روز گوشی های جدید حتی تعمیرکاران ماهر نیز نیازمند به روزرسانی دانش خود در راستای باز و بسته کردن درب موبایل ها می باشند. فراموش نکنید که کوچک ترین اختلال در این مرحله نه تنها منجر به افت کیفیت بدنه ی دستگاه خواهد شد، بلکه باعث افزایش خرابی هایی می شود که کاربر برای تعمیر آن اقدام کرده است. با حضور در کلاس های مرکز آموزش تعمیرات گوشی موبایل می توانید با طریقه ی اصولی باز و بسته کردن انواع گوشی های موجود در بازار آشنا شوید.

آموزشگاه تعمیرات گوشی

آموزشگاه رسمی تعمیرات گوشی هر ساله به آموزش حرفه ای کارشناسان تعمیرات موبایل و علاقمندان در این زمینه میپردازد. آموزش ها متشکل از دوره های عمومی و  تخصصی میباشد که در کلاس های مجزا و تحت نظر استادان حرفه ای در این امر انجام میشود. آموزش تعمیرات گوشی به دو حوزه ی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم میشود که خود از زیر مجموعه های جداگانه ای تشکیل شده است.

در کلاس های آموزش تخصصی تعمیر گوشی سعی شده است نحوه ی کار به گونه ای باشد که کارآموزان پس از اتمام دوره ی آموزشی خود بتوانند با اعتماد به نفس بالا شغل خود را در رشته ی آموزش تعمیر گوشی شروع کنند. این دوره ها به تمام گوشی های موجود و برند ها اختصاص دارد و تمامی آن ها را در بر میگیرد. متخصصان دوره دیده ی این مرکز ضمن اخذ مدرک معتبر از کلاس های تخصصی آموزش تعمیر گوشی به انجام کلیه ی امور تخصصی  تعمیر گوشی آشنایی کامل دارند این امور شامل تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری میباشد که در لیست خدمات پس از فروش تمامی گوشی ها ذکر شده است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر