آموزش نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود32 (ESET)

اتصال لپ تاپ به اینترنت موجب شده که این دستگاه همواره در معرض هجوم انواع ویروس ها و بد افزارها قرار بگیرد. گردش در دنیای وب و باز کردن روزانه صدها وب سایت معتبر و غیر معتبر، سیستم لپ تاپ ها را با خطرات جدی مواجه ساخته است. اگرچه خطر ویروس ها برای سیستم بسیار بالا بوده و ممکن است اطلاعات کاربر را نیز تحت الشعاع قرار دهد، نصب یک آنتی ویروس با کیفیت و قدرتمند، لپ تاپ را از تمامی تهدید های ذکر شده نجات خواهد داد.

انواع مختلف آنتی ویروس تولید و عرضه شده که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند. در این مطلب، به معرفی یکی از رایج ترین آنتی ویروس ها پرداخته و مراحل نصب آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. نود 32 یا ESET، یک برنامه ی حرفه ای و قدرتمند است که فعال بودن آن در سیستم، مانع از نفوذ بد افزارها خواهد شد. در فیلم نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود32 (ESET) مراحل و روش های نصب این برنامه را به شما آموزش داده و به شما کمک می کنیم که از سیستم خود محافظت نمایید. در صورت نیاز می توانید راهنمایی های بیشتر را از همکاران ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مرکز سخت افزار ایران دریافت کنید.

نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود32 (ESET)

آموزش نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود32 (ESET)

  1. پیش از هر کاری، با زدن دکمه Run شروع به نصب آنتی ویروس نود 32 کنید.
  2. حال برای ادامه ی مراحل، دکمه continue را بزنید.
  3. در سومین مرحله ی نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود32 (ESET) باید منتظر شوید که فیلد آبی رنگ پر و مرحله downloading کامل شود.
  4. پس از طی مراحل ذکر شده، پنجره ای باز می شود که باید گزینه Accept را در آن فعال کنید.
  5. بعد از Accept کردن، پنجره ای باز می شود که دارای 2 بخش است؛ بخش سمت راست فعالسازی 30 روزه trial  و قسمت سمت چپ فعالسازی به صورت کد لایسنس است. برای فعال سازی بخش سمت چپ، نیاز به خرید کد لایسنس دارید؛ در این صورت، گزینه Enter a lincens key را بزنید. همچنین برای فعال کردن آنتی ویروس 30 روزه، باید گزینه  Free Trial  را فعال کنید.
  6. در مرحله آخر آموزش نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود32 (ESET) باید کد فعالسازی لاینسس را وارد کرده و برای نصب نهایی گزینه Continue  را فعال کنید. به این ترتیب، لپ تاپ شما از هجوم ویروس در امان بوده و می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

اینو بخون حتما به کارت میاد : چگونه لپ تاپ را ویروس کشی کنیم؟

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ، به سبب برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر و به تبع آن کیفیت بالای تعمیرات، همواره مورد قبول و رضایت کاربران بوده است. کارشناسان این مرکز، ضمن برخورداری از دانش بالای تعمیر انواع مدل های لپ ‌تاپ، از تجربه بالایی نیز در این زمینه برخوردار می باشند. به واسطه همین دانش و تجربه، می توانید اطمینان داشته باشید شاهد تعمیرات تخصصی لپ تاپ خود در این مرکز خواهید بود. لازم به ذکر است که چنانچه به هر دلیلی، قادر به مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ نباشید، می توانید از خدمات تعمیر تخصصی لپ تاپ در محل برخوردار شوید.

2/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر