مراحل ریست فکتوری مک بوک

ریست فکتوری مک بوک ، اقدامی لازم و ضروری به ویژه در شرایطی است که قصد فروش این دستگاه را داشته و یا به هر دلیلی، می خواهید اطلاعات خود را به صورت کامل حذف کنید. این کار همچنین جنبه ی تعمیراتی داشته و می تواند در رفع برخی از مشکلات دستگاه موثر واقع شود. با توجه به متفاوت بودن سیستم عامل لپ تاپ اپل نسبت به سایر مدل های لپ تاپ، بسیاری از کاربران برای ریست کردن این دستگاه با مشکلاتی مواجه می شوند.

ما در این مطلب، کلیپ آموزش ریست فکتوری مک بوک را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا با مراحل و ترفندهای انجام این کار آشنا شوید. به این ترتیب، می توانید در صورت نیاز، خیلی راحت لپ تاپ مک خود را ریست فکتوری کرده و از بابت اطلاعات مهم تان مطمئن شوید. چنانچه باز هم مشکلی برای انجام دادن فرایند مورد بحث داشتید، می توانید کمک ها و راهنمایی های لازم را از مهندسین آی تی حاضر در نمایندگی تعمیرات مک بوک اپل مرکز سخت افزار ایران دریافت نمایید.

مراحل ریست فکتوری مک بوک

آموزش ریست فکتوری مک بوک

برای باز گرداندن لپ تاپ apple خود به تنظیمات کارخانه، باید به ترتیب زیر عمل کنید:

  • قبل از هر کاری، باید یک نسخه پشتیبان از اطلاعاتی که برایتان مهم هستند تهیه کنید. چون ریست فکتوری موجب حذف شدن تمامی اطلاعات و داده های دستگاه شده و آنها را غیر قابل بازگشت می نماید. لذا بک آپ گرفتن از اطلاعات مهم خود را پیش از انجام فرایند ریست فکتوری فراموش نکنید.
  • در مرحله ی بعدی آموزش ریست فکتوری مک بوک ، باید دستگاه را به برق وصل کنید.
  • حالا لپ تاپ apple را ریست کرده و در هنگام راه اندازی مجدد، دو دکمه “Command” و “R” را به طور همزمان فشار دهید. اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد، در این مرحله لوگوی اپل به نمایش در خواهد آمد.
  • حالا از طریق منوی “Utilities Menu” باید “WiFi” را انتخاب کرده و اطلاعات دسترسی به اینترنت را وارد نمایید.
  • خب حالا برای ریست فکتوری مک بوک ، بسته به این که از کدام نسخه‌ سیستم ‌عامل OS X استفاده می‌ کنید، منوی “Internet Recovery” یا “OS X Recovery” به نمایش در می آید. اگر مراحل را تا اینجا به درستی انجام داده باشید، باید با گزینه “Reinstall OS X” مواجه شوید. روی آن کلیک کرده و منتظر بمانید تا لپ تاپ از طریق اتصال به اینترنت، اطلاعات موردنیاز را از سرور‌های اپل دریافت کند. به این ترتیب، مراحل آموزش ریست فکتوری مک بوک به پایان می رسد و شما می توانید با انجام این کار، هم بعضی از مشکلات دستگاه را برطرف نموده و هم اطلاعاتتان را با اطمینان پاک و دستگاه را برای فروش آماده کنید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ، مرکزی است تخصصی که تعمیرات این محصول را تحت نظر مرکز سخت افزار ایران انجام می دهد. این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ ایسر، ایسوس، اچ پی، دل، اپل و … را به کاربران محترم ارائه می دهد. حضور کارشناسان مجرب آی تی در این مجموعه، موجب ارتقا قابل توجه سطح کیفی خدمات تعمیری شده است. همکاران ما به واسطه ی تعهدی که نسبت به کاربران دارند، تلاش می کنند ضمن برطرف کردن کلیه مشکلات محصول مورد نظر، آن را در نهایت سلامت به کاربران تحویل دهند. نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، به واسطه ی کیفیت خدماتش در بین کاربران شهرت یافته است و بسیاری از افراد، این مرکز را به عنوان گزینه اول خود برای تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ شان در نظر می گیرند.

4.3/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر