بالا بردن سرعت گوشی

بالا بردن سرعت گوشی یکی از موضوعاتی است که در حوزه گوشی ها مورد توجه است. همین ابتدا بگوییم که منظور ما از گوشی در این مقاله تمام گوشی هایی هستند که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. بدیهی است که تلفن های هوشمند اندرویدی زمانی کارآیی بیشتری پیدا می کنند که سرعت بالاتری داشته باشند. سرعت برخی از گوشی ها پس از مدتی کم می شود و پاسخگوی نیازهای کاربران نیست. مسائلی نظیر سخت افزار ضعیف ، گذر زمان و .. می توانند در این مسئله دخیل باشند. اما بد نیست بدانید که می توانید با انجام چند راهکار ساده سرعت تلفن اندرویدی خود را تا حداکثر ممکن بالا ببرید.  

4.4/5 (7 امتیاز)

ترفند های بالا بردن سرعت گوشی

اکنون می خواهیم شما را با ترفند های بالا بردن سرعت گوشی های اندرویدی آشنای کنیم. این ترفند های ساده تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد دستگاه شما دارند. لذا پیشنهاد می کنیم که آنها را جدی بگیرید و اجرا کنید.

پاک کردن کش اپلیکیشن ها

حافظه کشی که اطلاعات اپ ها از جمله اپ پر مصرف تلگرام را در خود جای می دهد، می تواند به مرور زمان سنگین شود و در نتیجه روی عملکرد و سرعت گوشی شما تاثیر بگذارد. این موضوع را جدی بگیرید، زیرا این حافطه گاهی تا جایی پر می شود که اصلا نمی توانید با گوشی خود کار کنید. پس پاک کردن کش اپ ها یکی از اولین اقداماتی است که برای بالا بردن سرعت گوشی می توانید انجام دهید. برای این کار باید به تنظیمات بروید و وارد بخش Storage شوید. بر روی Cashed Data کلیک کرده و سپس Ok را بزنید تا کش های ذخیره شده توسط اپلیکیشن ها پاک شود. البته می توانید از نرم افزارهای پاک کننده کش هم استفاده کنید.

افزایش ظرفیت رم مرورگر کروم

به صورت پیش فرض مرورگر کروم تنها از 128 مگابایت حافظه موجود استفاده می کند، اما می توان با اضافه کردن به این ظرفیت، نتایج بهتری را تجربه کرد که منجر به بالا بردن سرعت گوشی می شود. پس مرورگر کروم را باز کرده و در قسمت آدرس بار عبارت chrome://flags/#max-tiles-for-interest-area را بنویسید؛ در صفحه باز شده به دنبال عبارت Maximum Tiles for interest area بگردید. در زیر آن گزینه ای به نام Default وجود دارد. بر روی گزینه Default ضربه زده تا یک منو کشویی باز شود. مقدار 512 را انتخاب کنید و در انتها بر روی کلید Relaunch Now ضربه بزنید تا برنامه این بار با ظرفیت رم بیشتری بارگذاری شود.

غیرفعال کردن انیمیشن های رابط کاربری

با هر بار بازگشت به صفحه نخست گوشی یا با باز کردن اپلیکیشن های مختلف، این انیمیشن ها هستند که در صفحه تلفن هوشمند شما، منجر به کاهش سرعت می شوند، به خصوص در دستگاه های ضعیف تر. پس بهتر این است که برای بالا بردن سرعت گوشی های این چنینی این انیمیشن ها را غیر فعال کنید.  به بخش تنظیمات و به قسمت About phone بروید. گزینه  Build number را بیابید و 7 بار بر روی آن ضربه بزنید تا یک پیغام مبنی بر Developer mode has been turned on بر روی صفحه ظاهر شود.

سپس دوباره به صفحه نخست تنظیمات بروید. گزینه Developer Options را انتخاب کنید. در صفحه باز شده گزینه Window animation scale را انتخاب کنید و پس از باز شدن منو کشویی، گزینه Animation is off را انتخاب کرده تا آنها غیر فعال شوند. همین کار را بر روی گزینه های Transition animation scale و Animator duration scale نیز اعمال کنید. این کارها در بالا بردن سرعت گوشی شما موثر هستند.

غیرفعال کردن انیمیشن در هنگام قفل صفحه

 برای بالا بردن سرعت گوشی راه کار دیگری که می توانید اجرا کنید این است که انیمیشنی که در هنگام قفل صفحه فعال می شود، غیر فعال کنید. برای این کار وارد بخش تنظیمات شده و سپس به قسمت Lock screen بروید.گزینه Unlock effect را انتخاب کنید و از منو باز شده گزینه None را بزنید. امیدواریم این راه کار های ساده برای بالا بردن سرعت گوشی اندرویدی شما موثر باشند.

نمایندگی تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات موبایل مرکزی اختصاصی و حرفه ای است که توسط مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و خدماتی متنوع و کاربردی به کاربران انواع موبایل ها و انواع برند ها ارائه می دهد. نمایندگی تعمیرات موبایل همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل ها را برطرف می کند. ابزار و تجهیزات تخصصی و حرفه ای در این نمایندگی فراهم است. تعمیرکاران و تکنسین های مجرب و ماهر با استفاده از این ابزار بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه می دهند. تمام سرویس ها شامل حال کاربران تهرانی و شهرستانی می شود. اطلاعات تماس در صفحه “تماس با ما” موجود است.

4.4/5 (7 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر