بهترین کولرگازی پرتابل

به هنگام خرید یک کولرگازی چشم پوشی از مزایای آن غیر ممکن خواهد بود. از سویی دیگر، افرادی که در شهرها و نقاطی زندگی می کنند که با تابستان های بسیار گرمی رو به رو هستند این واقعیت را تصدیق می کنند که یک کولرگازی خوب ، دستگاهی ضروری و حیاتی برای آسایش زندگی خواهد بود. کولرهای گازی علاوه برآنکه می توانند هوای خنک و مطلوبی را در فضای داخلی ایجاد کنند، قادر هستند هوای پاکیزه ای را خصوصأ برای بچه ها و حیوانات خانگی فراهم نمایند.

البته برخی از کولرگازی ها، بزرگ بوده و یا نصب و نگهداری سختی دارند اما اگر شما به دنبال نمونه هایی قابل حمل هستید به راحتی می توانید بروی انواع پرتابل آنها حساب باز کنید. این دست از محصولات گزینه های خوبی برای خرید کولر به شمار می روند چرا که برای نصب آنها حتمأ نیاز به پنجره نبوده و از این رو مجبور نیستید که به هنگام جابه جایی نگران وجود پنجره ای متناسب با نصب کولرتان باشید. به هر حال، در این مقاله ما سعی کرده ایم تا شما را با چند نمونه از بهترین کولرگازی های پرتابل آزمایش شده در سال 2018 آشنا سازیم. اگر مایل به آگاهی از ویژگی های آنها هستید می توانید در ادامه با ما باشید.

5/5 (25 امتیاز)

سه نمونه از بهترین کولرگازی های پرتابل 2018/2019

به عنوان اولین محصولی که در لیست بهترین کولرگازی های پرتابل قرار گرفته است می توان به Honeywell MN12CES اشاره داشت. گفتنی است، بهترین کولرگازی آن است که بتواند پوشش دهی خوبی را برای همه جا فراهم سازد. برخی از کولرگازی های قابل حمل یا برای فضاهای کوچک یا برای فضاهای بزرگ تعبیه شده اند، در حالی که یک نمونه خانگی خوب باید بتواند قابلیت جا به جایی راحت و همچنین سازگاری با شرایط مختلف را داشته باشد.

اگر کولرگازی شما از ویژگی تطبیق پذیری بهره مند باشد، شما می توانید به راحتی آن را در فضاهای مختلف خانه جا به جا کرده و از خنک کنندگی آن بدون قربانی شدن عملکرد و کنترل دما بهره مند باشید.. لازم به ذکر است، کولر گازی Honeywell MN12CES دارای تنظیمات دقیقی بوده و از 12.000BTU بهره مند است که براین اساس برای فضاهای کوچک و متوسط با اندازه 450 فوت مربع سازگاری بالایی دارد. همچنین، این دستگاه محبوب دارای 4 چرخ بادوام است که از این حیث، انتقال آسانی را به همراه خواهد داشت. به هر حال، سه سرعت، تایمر اتوماتیک، ریموت کنترل با تنظیمات متفاوت و میزان نویز نسبتأ آرام 55 DBAs را نیز می توانید به دیگر شاخصه های ارزشمند این یونیت اضافه کنید.

این محصول نیز به لحاظ بزرگی خود در کالکشن بهترین کولرگازی های پرتابل دیده می شود. همان طور که می دانید، سازگار کردن یک کولرگازی پرتابل برای اتاق های بزرگ به مانند اتاق های نشیمن یا اتاق خواب های مستر کمی سخت خواهد بود. چراکه، فضاهای بیشتر نیاز به یونیت هایی با قدرت بالاتر برای ایجاد و گردش جریان هوای سرد دارند.

بنابراین، اگر شما نیاز به یک کولرگازی قابل حمل مناسب برای فضایی بزرگ دارید باید BTU بالاتری نسبت به نمونه های متوسط را در نظر بگیرید. خوشبختانه طراحی و ساخت کولرگازی Black+Decker 14,000 BTU Conditioner می تواند اتاق های 22 x 25 فوتی را پوشش داده و رضایت خاطر شما را فراهم سازد .از همه مهمتر آنکه این دستگاه حرفه ای می تواند با یک سوئیچ مجزا به بخاری تغییرکاربری دهد و اتاقی به اندازه 10 x 20 فوتی را گرم کند. نکته آخر آنکه محور های تعبیه شده در قسمت جلو دستگاه به طور مرتب بالا و پایین شده و بر همین اساس چرخش هوای خوبی را ارائه داده است.

این محصول به دلیل مقرون به صرفه بودن در لیست خربد کولر گازی کاربران جای گرفته است. در اکثر مواقع کولرگازی هایی که با ویژگی های زیاد و مشخصات عملکردی بالا همراه هستند، گزینه های گران قیمتی خواهند بود. بنابراین، یک کولر گازی پرتابل نیز به آسانی می تواند جیب تان را خالی کند و از این جهت، در بیشتر موارد افرادی که نیاز به یک کولرگاز پرتابل دارند مجبور هستند تا لیست آپشن ها و قابلیت های مورد نیازشان را کاهش دهند.

اما خوشبختانه این دستگاه برای ارزان قیمت بودن، هیچ قابلیتی را فدا نکرده است. کولر گازی LG Electronics 8,000 BTU دارای امکانات و کارایی بسیار خوبی بوده و تنها تفاوت عمده آن با نمونه های گران قیمت پوشش دهی آن می باشد. پمپاژهوای این محصول برای فضاهایی تا 150 فوت مربع مناسب بوده و یونیتی قابل قبول برای اتاق خواب های کوچک و راهرو ها به شمار می رود. ناگفته نماند این کولر دارای دریچه و لوله های خروجی برای هدایت هوای گرم فضا به بیرون نیز می باشد.

نمایندگی تعمیرات کولرگازی

نمایندگی تعمیرات کولر گازی با تجهیز فضای خویش به برترین متخصصان و کارشناسان خبره فروش و خدمات پس از آن، توانسته است بالاترین سطوح کیفی خدماتی را به مشتریان خود ارائه نموده و نیازهای آنان را به شایستگی پاسخ دهد. لازم به ذکر است، پرسنل متعهد این مرکز خوش نام علاوه بر تعمیر دقیق و اصولی دستگاه ها با راهنمایی های لازم از شما عزیزان پشتیبانی خواهند کرد.

از سویی دیگر، کاربران گرامی می توانند پس از حضور در این مرکز و دریافت مشاوره های مورد نظر، نوع کولرگازی خود را انتخاب و تمامی خدمات پس از فروش آن را نیز دریافت کنند. همچنین، مدیریت این مرکز ساختار درونی این سازمان را به واحدهای مجزا و تخصصی تقسیم نموده تا براساس آن خدمات و سرویس های لازم فورأ و با بهترین کیفیت در اختیار کاربران قرار گیرد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر و فروش کولر گازی می توانید به این بخش از سایت مراجعه نمایید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر