تعمیرات کولرگازی پرتابل

تعمیرات کولرگازی پرتابل یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات کولر است که توسط تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان تعمیر به متقاضیان ارائه می گردد. بدیهی است سرویس های مرتبط با این دستگاه، به دلیل دشواری حمل و جابجایی آن، به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد. در این سرویس، بلافاصله پس از تماس متقاضی با مرکز، کارشناسان تعمیر، پس از انجام هماهنگی های لازم، در محل حضور یافته و اقدامات لازم جهت رفع اشکال پیش آمده در کولر را آغاز می نمایند.

کارشناسان تعمیرات کولرگازی پرتابل با بروز هر گونه اختلال در این دستگاه در کنار شما خواهند بود و تا زمان رفع کلیه اشکالات پیش آمده به کار خود ادامه خواهند داد. آنچه که شما در پایان کار تحویل خواهید گرفت دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است که تمامی اشکالات آن رفع شده و کیفیت نخستین خویش را بازیافته است.

4.3/5 (3 امتیاز)

مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی پرتابل

اگرچه در ابتدای راه‌اندازی کولرگازی پرتابل، احتمالاً نیاز چندانی به تعمیرات آن نباشد، لیکن با گذشت عمر مفیدش، یکی از ضرورت هایی خواهد بود که عدم توجه به آن، آسیب جدی به دستگاه وارد می سازد. استفاده‌کنندگان کولر آگاهی دارند که منظور از تعمیرات این دستگاه، تمامی سرویس هایی است که به بهبود عملکرد کولر کمک می کنند و منظور صرفاً عملیات تعمیر و تعویض یک قطعه از این دستگاه است. تعهد به سرویس‌ کولرگازی پرتابل در دوره ‌های مشخص و سیکل‌ های معین سبب می‌ گردد تا ضمن پیشگیری از برخی خرابی ‌ها، میزان مصرف انرژی برق توسط این دستگاه نیز به حداقل برسد.

شایان ذکر است در این دستگاه نیز همچون سایر دستگاه های هم‌رده، اشکالاتی وجود دارد که نسبتاً شایع‌تر و رایج تر هستند. خوشبختانه کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کولرگازی پرتابل با تمرکز بر این عیوب روشهای کارامدی را جهت تعمیر و رفع آنها تدوین نموده اند. استفاده از متدهای کارامد در حین تعمیرات کولرگازی پرتابل سبب گشته تا دستگاه های تعمیر شده به دست کارشناسان این مرکز، کیفیت نخستین خود را بازیافته و پس از تعمیر، بدل به دستگاهی سالم و بی عیب و نقص گردند.

مزایا و معایب کولرگازی پرتابل

پیش از آشنایی با کولرگازی پرتابل و مزایا و معایب آن ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که کولر گازی پرتابل با کولرگازی ایستاده تفاوت دارد؛ کولر گازی ایستاده در واقع یک کولر گازی اسپلیت بوده و دارای یونیت خارجی (کندانسور بیرونی) می باشد. اما کولرگازی پرتابل یک کولر گازی یک تکه بوده که فقط یک لوله خرطومی پلاستیکی پشت آن برای تخلیه گرمای موتور وصل می باشد و نیاز به نصب ویژه و لوازم خاصی ندارد. مزایای کولرگازی پرتابل عبارتند از: نصب آسان کولرگازی پرتابل، سادگی تعمیرات کولرگازی پرتابل و امکان تعمیر آن در محل، عدم نیاز به حضور نصاب و لوله کشی های معمول در کولرهای اسپیلت و در نهایت عدم نیاز به لوله آب درین برای خروج آب حاصل از تعرق.

در کنار مزایای منحصر به فرد و عملکردی کولر گازی پرتابل قطعا معایبی نیز نهفته است که از جمله آن می توان به صدای آن اشاره کرد. برای رفع این مشکل شرکت های تولید کننده کولر گازی قابل حمل توانسته اند با ایجاد عایق مناسب و تکنولوژی به روز صدای تولید این دستگاه را به حداقل و حدود 44 دسی بل برسانند. از معایب دیگری که می توان برای کولر گازی پرتابل ذکر کرد عدم پشتیبانی از متراژهای بیش از 30 متر برای سرمایش و گرمایش می باشد. اشکالات نه چندان شایع دیگری نیز در این دستگاه وجود دارد که در بخش های آتی به آنها پرداخته خواهد شد. در هر حال شما کاربران گرامی می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات کولرگازی پرتابل را از کارشناسان مرکز تعمیرات کولر درخواست نمایید.

مشکلات کولرهای پرتابل

  • ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با نصب و راه اندازی کولرگازی پرتابل
  • ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با جابجایی کولرگازی پرتابل و…

  • سرریز شدن آب کولر در هنگام کار
  • اتمام یا کاهش گاز کولرپرتابل و نیاز به شارژ گاز کولر پرتابل
  • عدم تولید سرما در تابستان و گرما در زمستان

  • خنک نکردن کولر گازی پرتابل
  • کم شدن و کاهش پرتاب باد کولر گازی پرتابل
  • توقف کولر و نمایش کد خطا در هنگان کار یا قبل از شروع به کار

شارژ گاز کولرگازی پرتابل

شارژ گاز کولرگازی پرتابل عموماً به دو روش انجام می پذیرد که در این بخش به هر دو آنها خواهیم پرداخت. بخش نخست شارژ گاز کامل کولرگازی پرتابل و بخش دوم شارژ گاز کولرگازی پرتابل به صورت تکمیلی است. در شارژ گاز کولرگازی پرتابل به صورت کامل ابتدا تعمیرکار کولر گازی اقدام به رفع نشتی کولر گازی می کند. سپس کل سیستم کولر گازی وكیوم می شود تا هوا و رطوبت داخل سیکل کولر گازی کاملا تخلیه شود.

با تخیله رطوبت داخل سیکل کولر گازی، زمان شارژ کولرگازی پرتابل فرا می رسد و تعمیرکار می تواند میزان گاز مورد نیاز را به دستگاه تزریق کند.  در شارژ گاز کولرگازی پرتابل به صورت تکمیلی، مقداری مبرد به گاز داخل کولر گازی اضافه می شود.

مرکز تخصصی تعمیرات کولر

تعمیرات کولر در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولر هستند؛ همین امر سبب گشته تا کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات کولر قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه ها گردند و بتوانند با اِعمال پاره ای تنظیمات و سرویس های مورد نیاز، کیفیت اولیه کولرها را به آن بازگردانند.

نمایندگی تعمیرات کولر با خرسندی اعلام می‌دارد که ضمن فراهم آوردن تمامی پارامترهای فوق، موفق به ارائه تخصصی‌ترین خدماتِ مرتبط با تعمیرات انواع کولر (نظیر تعمیرات کولرگازی پرتابل، تعمیر کولر اسپیلت و…) گشته است که این امر مرهون بیست سال سابقه مدیریتی و فعالیت در زمینۀ طراحی، فروش و اجرای سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، به‌ویژه سیستم تهویه مطبوع و اسپیلت می ‌باشد.

4.3/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر