تعمیرات کولر سامسونگ

کاربران و دارندگان کلیه کولرهای سامسونگ اعم از اسپلیت، پنجره‌ای، ایستاده و … می‌توانند تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با این دستگاه‌ها را از مرکز تخصصی تعمیرات کولر سامسونگ دریافت نمایند. سرویس‌های تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات کولر Samsung منحصر به اشکالی خاص از این دستگاه نیست و خدماتی چون تعمیر کولر گازی اینورتر، شارژ گاز کولر گازی ، تعمیر و تعویض قطعات کولر گازی، جابه‌جایی کولر گازی، تعمیر و تعویض برد کولر گازی در نمونه‌های اسپلیت، تعمیر و تعویض کمپرسور اسپلیت و مواردی از این دست را شامل می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه سرویس و تعمیرات کولر گازی از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات کولر سامسونگ تماس بگیرید.

5/5 (1 امتیاز)

خدمات مرکز تخصصی تعمیرات کولر سامسونگ

  • روشن نشدن کولر گازی (احتمالاً دستگاه برق ندارد و یا دوشاخه یا سیم رابط کولر معیوب است)
  • روشن نشدن کولر گازی سامسونگ ( خراب بودن کلید اصلی)
  • روشن نشدن کولر گازی (قطع بودن سیم‌های رابط کولر گازی)
  • رفع اشکال روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور در مرکز تعمیرات کولر سامسونگ ( قطع بودن فاز یا نول اصلی کمپرسور)
  • روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (خراب بودن ترموستات)
  • روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (قطعی مکرر اورلود)

  • رفع اشکال روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور در مرکز تعمیرات کولر سامسونگ (خرابی کمپرسور)
  • روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (خرابی خازن راه انداز کمپرسور)
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور (قطع‌بودن فاز یا نول اصلی فن)
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور(خرابی کلید فن)
  • رفع اشکال روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور در مرکز تعمیرات کولر سامسونگ (خرابی خازن راه انداز موتور فن)
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن (معیوب بودن موتور فن)

  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (تنظیم نبودن ترموستات)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (نیم‌سوز شدن موتور فن)
  • رفع اشکال کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر در مرکز تعمیرات کولر سامسونگ (کثیفی فیلتر خروجی هوا)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر مسیر (مسدود بودن ورودی هوا)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (خرابی یاتاقان های محور فن)

  • برق داشتن بدنه کولر (وجود اشکال در کمپرسور و یا فن، خازن ها و یا سیم های رابط)
  • سرمای بیش از حد کولر و اتومات نشدن کولر
  • قطع شدن فیوز مخصوص کولر و یا فیوز برق منزل با قرار دادن کلید قدرت کولر بر حالت ON
  • اتصالی کوتاه با روشن کردن موتور فن و یا کمپرسور در کولر
  • رفع مشکل گرم بودن باد خروجی کولر در مرکز تعمیرات کولر سامسونگ
  • داغ شدن موتور یا کمپرسور کولر گازی

تعمیرات تخصصی کولر گازی سامسونگ

در این بخش به برخی از شایع‌ترین و رایج‌ترین اشکالات پیش آمده در کولرهای گازی اشاره خواهد شد. اشکالات پیش آمده در کولرهای گازی به هر دلیل که ایجاد شده باشند، بهترین کار برای رفع آنها مراجعه به مراکز استاندارد و مجاز در حوزه تعمیرات کولر گازی است. مرکز تعمیرات کولر گازی سامسونگ یکی از مجموعه های فعال در حوزه تعمیر و سرویس دوره ای کولر های گازی سامسونگ است که در این راه از همکاری با تعمیرکارانی مجرب و تجهیزاتی پیشرفته بهر برده است. در بخش های آتی با سرویس های ارائه شده در این مرکز بیشتر آشنا می شویم.

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ

منظور از تعمیر کمپرسور کولر گازی، تنظیماتی است که با توجه به برخی موارد خاص، بر روی این قطعه اعمال می‌شود. ترموستات کولر گازی نیز، همانند تمامی کنترل‌کننده‌های شناور، برخوردار از دو نقطه دقیق وصل (cut in) و قطع (cut out) است. تعویض ترموستات کولر گازی زمانی در دستور کار کارشناسان تعمیرات کولر سامسونگ قرار می‌گیرد که عیب‌یابی‌‌ها نشان از وجود اشکال در عملکرد ترموستات داشته باشند. برای مثال در صورتی که کولر گازی یکسره کار کند و سرمای بیش از اندازه تولید کند احتمالاً نیاز به این است تا ترموستات کولر گازی تعویض شود..

تعمیر و تعویض برد کولر گازی سامسونگ

شایع‌ترین و رایج‌ترین علت خرابی برد کولرگازی سامسونگ -و البته برد سایر کولرهای گازی-، نوسانات برق شهری است. این نوسانات، هم می‌تواند ناشی از افت ولتاژ برق شهر و هم می‌تواند ناشی از افزایش ولتاژ برق شهر باشد که باصطلاح دو فاز شدن برق نامیده می‌شود. علت دیگری که گاه سبب خرابی برد کولر گازی سامسونگ شده است بی‌احتیاطی کارشناسان تعمیرات کولر سامسونگ است. (عدم رعایت استانداردهای لازم در حین تعمیر، گاه سبب سوختن برد کولر گازی سامسونگ می‌شود). اتصال سیم‌های کولر گازی بدلیل داغ شدن بیش از حد سیم‌ها نیز دلیل دیگری است که سوختن برد کولرگازی سامسونگ را سبب می‌گردد.

تعمیر ترموستات کولر گازی سامسونگ

ترموستات کولرگازی، از آن دست قطعاتی است که امکان بروز خرابی و اشکال در آن بالاست. در صورت بروز اشکال در این قطعه، فرآیند قطع و وصل شدن جریان برق به کمپرسور، به خوبی انجام نشده و تعادل دمای کولر گازی برهم‌می‌خورد. در حال حاضر ترموستات‌های بکاررفته در کولرهای گازی یا الکترومکانیکی هستند و یا الکترونیکی که این مسئله می‌بایست در حین تعمیرات کولر گازی سامسونگ مدنظر قرار گیرد.

تعمیر فن کولر گازی سامسونگ

یکی دیگر از خدمات مرتبط با انواع کولر گازی سامسونگ که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات کولر سامسونگ ارائه می‌گردد خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض فن کولر است. فن کولر گازی پ یکی از حیاتی‌ترین قطعات بکاررفته در این دستگاه است که بروز خرابی در آن، اختلال در عملکرد کولرگازی را در پی خواهد داشت. همانگونه که می‌دانید کولرهای گازی دارای دو فن خارجی و داخلی می‌باشند که کارکرد هر یک از این دو با دیگری متفاوت است. بروز خرابی در هر یک از این دو در نهایت منجر به این می‌شود که کولر گازی به درستی خنک نکند و توانایی تهویه هوای محیط را نداشته باشد.

تعمیر و رفع نشتی کویل های کندانسور کولر گازی

در میان علل متعددی که سبب یخ زدن کویل های کندانسور کولر گازی می‌گردند، معمولاً دو علت شایع‌تر و رایج‌ترند. کثیفی کولر گازی و وجود نشتی در لوله‌ها و مبرد دو علت رایجی هستند که معمولاً سبب یخ زدن کویل های کندانسور کولر گازی می‌گردند. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه اشکال در عملکرد کولر گازی خود، از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات کولر سامسونگ، تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی مرتبط با کولر گازی خود را دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات کولر

شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه اشکال در عملکرد کولر گازی خود، از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات کولر، تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی مرتبط با کولرهای خود را دریافت نمایید. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی کولر گازی عبارت است از: تعمیر و رفع نشتی کویل های کندانسور کولر گازی، تعمیر مشکل سرد نکردن کولر گازی، سرویس و تعمیر کولر گازی، تعمیر ریموت کنترل کولر گازی، تعمیر کولر گازی اینورتر، شارژ گاز کولر گازی توسط کارشناسان بخش تعمیر و تعویض قطعات کولر گازی، جابه‌جایی کولر گازی، ارائه تمامی خدمات مرتبط با نصب کولر گازی، تعمیر و تعویض برد کولر گازی، تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی، سرویس سالیانه کولر گازی و کولر گازی و …. . توصیه می‌شود در صورت تماس با این مرکز، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، نشانه‌های مشاهده در کولر و دستکاری‌های احتمالی را با کارشناسان در میان بگذارید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر