تعمیر بلندگوی لپ تاپ

تعمیر بلندگوی لپ تاپ یکی از خدمات تخصصی است که در مرکز تعمیرات لپ تاپ ارائه می گردد . تمامی عملیات مرتبط با تعمیر و بهسازی این محصول در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و ضوابط ذکر شده از سوی کمپانی سازنده انجام می گردد. از این رو متخصصین این مرکز قادر به رفع تمامی مشکلات ایجاد شده در لپ تاپ ها هستند.

به دلیل پیاده سازی جدیدترین متدهای سرویس و تعمیرات لپ تاپ  موجبات بازیابی کیفیت اولیه دستگاه فراهم می گردد. کادر فنی تعمیرلپ تاپ  ، جدیدترین متد را جهت تعمیرات لپ تاپ در این مرکز به کار می بندند. این امر ضمن سرعت بخشی به روند تعمیر، بهسازی و ارتقاء دستگاه های تعمیر شده را در این مجموعه در پی داشته است.

شما کاربران گرامی با مشاهده ی هر گونه اختلال در بلندگوی لپ تاپ می توانید به نمایندگی تعمیر لپ تاپ مراجعه نمایید. در این مقاله به بررسی نکات مهم در تعمیر بلندگوی لپ تاپ می پردازیم.

تعمیر بلندگوی لپ تاپ

نحوه تعمیر بلندگوی لپ تاپ

در هنگام بروز مشکل در بلندگوی لپ تاپ ، گاهی ممکن است صدا از بلندگوی لپ تاپ واضح شنیده نشود یا یکی از بلندگوها کار نکند. اگر هنگام تعمیر بلندگوی لپ تاپ متوجه شدید که صدای لپ تاپ غیر طبیعی و گنگ و نامفهوم است علت این موضوع را میتوان در موارد زیر جست وجو کرد:

1. اختلال نرم افزاری

 اگر هر دو صدای شنیده شده از بلندگو ها و هدفون غیر طبیعی باشد احتمالا نرم افزار مربوط به کارت صدا خراب شده است. برای رفع این عیب باید نرم افزار راه انداز کارت صدا را از نو نصب کنید . اگر با نصب نرم افزار راه انداز مشکل حل نشد بهتر است سیستم عامل قبلی را حذف نموده و آن را از نو نصب کنید. در تعمیر بلندگوی لپ تاپ باید متخصصین به اختلالات نرم افزاری توجه ویژه داشته باشند.

2. کارت صدا معیوب است

اگر نصب مجدد نرم افزار ها کمکی به حل مشکل نکرد، احتمالا کارت صدا خراب شده است.از آنجایی که کارت صدای اغلب لپ تاپ ها آنبرد است دو گزینه پیش رو خواهید داشت : اگر لپ تاپ شما دارای شکاف آزاد Mini PCI  باشد میتوانید یک کارت صدای مجزا بروی این شکاف نصب کنید. چطور مشکل قطع شدن صدای لپ تاپ را برطرف کنیم؟

3. تست بلندگوی لپ تاپ با میکروفن

 صدای لپ تاپ را با یک هدفون استریو تست کنید. اگر یکی از دو گوشی دارای صدای طبیعی بود، برد صوتی سالم است و مشکل مربوط به یکی از بلندگو ها میباشد که باید یکی از انها را تعمیر و تعویض کرد.یکی از بلندگوهای لپ تاپ کار نمیکند اما بلندگو ی دیگر به خوبی کار میکند. در این مورد باید به بخش تنظیمات صدای لپ تاپ مراجعه کنیم.

4. یکی از بلندگو ها خراب است

در حالی که لپ تاپ در حال پخش یک فایل صوتی است، یک هدفون استریو به ان وصل کنید. اگر صدا از هر دو گوشی هدفون دریافت شود مشخص میگردد که یکی از بلندگو های لپ تاپ خراب است و باید تعویض شود. همان گونه که ذکر شد در این موارد مهم ترین راه کار جهت تعمیربلندگوی لپ تاپ ، تعویض بلند گو می باشد.

5. از یک کارت صدای خارجی استفاده نمایید

یکی از بلندگو های لپ تاپ صدایی خش دار و همراه با ترق ترق از خود تولید میکند و نصب مجدد نرم افزار راه انداز کارت صدا و سیستم عامل ویندوز نیز این مشکل را بر طرف نمیکند.

6. تنظیمات صدای لپ تاپ به هم خورده است

بدین منظور به بخش تنظیمات رفته و بررسی کنید که هر دو بلندگو وصل باشند و صدای یکی از بلندگو ها قطع نباشد. همچنین ممکن است زبانه توازن صدا به سمت یکی از بلندگو ها متمایل شده و سبب قطع بلندگوی دیگر شده باشد. لذا جهت تعمیر بلندگوی لپ تاپ تنظیمات صدا را بررسی نمایید.

مرکز تعمیرات لپ تاپ

امیدواریم مطالعه ی  مقاله ی تعمیر بلندگوی لپ تاپ برای شما مفید بوده باشد. مرکز تعمیرات لپ تاپ  در راستای رفع نیاز کاربران گرامی ، واحدهای تخصصی جهت تعمیرات هر یک از لپ تاپ ها در نظر گرفته است. جهت تعمیر هر یک از برندهای لپ تاپ  از مهندسین و متخصصین تعمیرات محصول مورد نظر بهره گرفته ایم .

 

همچنین ملزومات و قطعات جانبی جهت تعمیرهر محصول در کارگاه مورد نظر فراهم گشته است. لذا واحد تعمیرات لپ تاپ تعمیراتی با کیفیت و بدون بازگشت را به شما مژده می دهد. در صورتی که مایل هستید با خدمات ما در هریک از واحدهای تعمیرات لپ تاپ  آشنا شوید ، صفحه ی مورد نظر را انتخاب کرده و جهت ورود به صفحه کلیک نمایید.

مرکز تعمیرات لپ تاپ   / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / نمایندگی اصلی کولر گازی / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ /

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر