تعمیر میکروفن موبایل

تعمیر میکروفن موبایل نیاز به تخصص و مهارت بالا در شناسایی قطعات همچنین استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر دارد. کارشناسان نمایندگی موبایل دوره های تخصصی تعمیر میکروفن انواع موبایل یا گوشی هوشمند همچنین تبلت را پشت سر گذاشته و قادرند هر گونه مشکل نرم افزاری وسخت افزاری این قطعه را در کوتاه ترین زمان بر طرف کنند. میکروفن قطعه ای است که به ضبط و صدا و ارسال آن هنگام مکالمه می پردازد. یان قطعه ی مهم و حیاتی اگر دچار مشکل شود  امکان ایجاد تماس یا ضبط فیلم یا صدا وجود نخواهد داشت. عوامل مختلفی در خرابی این قطعه نقش دارند که می توان آن ها را در دو گروه نرم افزاری و سخت افزار تقسیم کرد. کاربران باید گوشی خود را از حملات ویروسی یا صدمات فیزیکی حفظ کنند تا نیاز به تعمیر میکروفن موبایل پیدا نکنند. در ادامه به عوامل بروز مشکل  در این قطعه و روند برطرف کردن آن می پردازیم .

عیب یابی میکروفن گوشی

موبایل یا گوشی از دو بخش کاملا مجزا و مرتبط تشکیل شده است. نرم افزار و سخت افزار یک دستگاه در اثر عوامل مختلفی دچار مشکل خواهند شد. کاربران عزیز که یا مشکل ضبط صدا و یا عدم ارسال صدا در ارتباط تلفنی مواجه شده اند ابتدا باید به دنبال ریشه ی مشکل باشند. بررسی و عیب یابی نرم افزار در اولویت تعمیر میکروفن موبایل قرار دارد. پس از اطمینان از سلامت آن می توانید به عیب یابی سخت افزار پرداخته و ریشه ی مشکلا ایجاد شده را در ضربه، سقوط، آبخوردگی، گرد و غبار ،آلودگی و … جست  جو نمایید. در هر صورت کارشناسان خبره ی نمایندگی موبایل با سال ها تجربه ی عملی و علمی، با استفاده از دستگاه های پیشرفته به عیب یابی قطعه ی میکروفن شما پرداخته و به راحتی می توانند به تعمیر یا تعویض آن بپردازند.

تست تخصصی میکروفن گوشی

همانطور که در مطلب قبل گفته شد تکنسین های خبره ی نمایندگی موبایل با تست ها ی اولیه به وسیله ی دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر، مقاومت میکروفن را چک می کنند. در حالت عادی اگر مشکل سخت افزاری در قطعه وجود نداشته باشد عدد نمایش داده شده در یک طرف زیاد و در یک طرف کم می باشد. این عدد ما بین 500 تا 3 کیلو اهم می باشد در غیر این صورت قطعه معیوب است و کاربر نیاز به تعویض یا تعمیر میکروفن موبایل خواهد داشت. البته تست دیود راه دیگری است که برای تشخیص سلامت قطعه توسط کاشناسان انجام می گیرد. در تست دیود یک طرف باید عدد نشان دهد و طرف دیگر خیر.

تعمیر میکروفن موبایل

تعمیر میکروفن موبایل نیاز به مهارت و تخصص فراوان دارد. قبل از آن کاربری که دچار مشکل در میکروفن گوشی خود شده، بهتر است که به دنبال علت وقوع این مشکل باشد. ابتدا تنظیمات صدا را چک کند، سپس اپلیکیشن یا بازی که جدیدا نصب کرده را حدف کند چرا که ممکن است حاوی بد افزار بوده باشد. اگر گوشی اخیرا دچار ضربه، حادثه، آب خوردگی، گرد و غبار، آلودگی و … شده باشد حتما به تعمیرکاران نمایندگی موبایل مراجعه کرده و آن ها را در جریان قرار دهد تا کار تعویض یا تعمیر میکروفن موبایل به بهترین نحو انجام گیرد. لازم به ذکر است این کارشناسان در صورت نیاز، با کسب اجازه از مشتری، قطعه ای اورجینال را جایگزین نمونه معیوب کرده و سلامت دستگاه را باز می گردانند.

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل با بیش از چند دهه خدمات صادقانه به مشتریان، دریافته که با واحد بندی مرکز خود می تواند به صورت تخصصی نیازهای عمده ی کاربران را در زمینه ی مشاوره، فروش و تعمیرات انواع موبایل بر طرف کند. واحدهای مختلف این مرکز توسط تکنسین های خبره ای اداره می شوند که دوره های تخصصی بین المللی را پشت سر گذاشته و با کسب مجوزهای بین المللی اقدام به ارائه ی خدمت کرده اند. کاربران عزیز می توانند در واحد مشاوره ی این مرکز اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه ی خرید موبایل یا تبلت همچنین نحوه ی انجام روند تعمیرات و تعویض قطعات دریافت کرده سپس یه واحد مذکور مراجعه کنند و از خدماتی مانند دستگاهی اورجینال با خدمات پس از فروش معتبر، تعمیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، تعویض قطعات با نمونه ای اورجینال و خدمات سرویس در محل بهره مند گردند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر