تعمیر کاغذ خردکن

تعمیر کاغذ خردکن یکی از سرویس های تخصصی است که نمایندگی تعمیرات کپی به کاربران ارائه می دهد. کاغذ خردکن یکی از ماشین های اداری است که در سازمان ها و برای امحاء اسناد از رده خارج مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه هم چنین برای از بین بردن اسناد محرمانه و حساس نیز کاربرد دارد. کارشناسان حریم خصوصی اغلب توصیه می کنند که افراد صورت حساب، اسناد مالیاتی، کارت اعتباری و رسید ھای حساب بانکی و موارد دیگر که می تواند توسط دیگران مورد سوء استفاده قرار گیرد را نابود کنند. کاغذ خردکن نیز ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار مشکل شده و درست عمل نکند. تعمیرات این دستگاه قدری حساس است و باید توسط متخصصین تعمیرات ماشین های اداری انجام گردد. نمایندگی تعمیر ماشین های اداری با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و کاربردی، تعمیرات این محصول را در سطحی تخصصی انجام می دهند. در ادامه در مورد مشکلات و روش های تعمیر کاغذ خردکن توضیحات بیشتری را به شما کاربران محترم ارائه می دهیم.

5/5 (2 امتیاز)

کاغذ خردکن چیست ؟

کاغذ خرد کن به طور کلی یک دستگاه الکتریکی است؛ با این حال برخی از مدل ها هستند که به صورت دستی کار می کنند. در مدل های دستی، قیچی ھای ویژه ای با چند جفت تیغه تعبیه شده اند که کاغذها را با سرعت بالایی خرد می کنند. دسته بندی این دستگاه بر اساس اندازه تیغه برش دهی انجام می شود. کارشناسان در تعمیرات کاغذ خردکن به این مساله توجه می کنند که این دستگاه در مدل های صنعتی، اداری، رشته ای و پودری تولید و عرضه شده است. هریک از این مدل ها طراحی ساختاری ویژه ای داشته و روش های تعمیراتی مختلفی نیز برای آن وجود دارد. در ادامه ضمن بررسی انواع متنوع این محصول، تعمیر کاغذ خردکن را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

کاغذ خردکن صنعتی

کاغذ خردکن های صنعتی، نمونه های پر کاربرد این محصول هستند که بیشتر در بانک ها مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل گران قیمت به گونه ای طراحی شده که می تواند حجم بالایی از کاغذ را در زمان کوتاهی خرد و امحاء نماید. بهترین نوع برش برای کاغذ خردکن صنعتی، برش پودری می باشد. برای تعمیر کاغذ خردکن صنعتی، می توانید روی تخصص و مهارت بالای همکاران ما در نمایندگی تعمیر ماشین های اداری حساب کنید.

کاغذ خردکن اداری

یکی دیگر از انواع کاغذ خردکن، مدل اداری این دستگاه است. این مدل در سه نمونه با استفاده کم، متوسط و پرکار طراحی و تولید شده است. حجم کارایی این مدل ها به ترتیب 100، 14000 و 36000 برگه در روز می باشد. برش‌های نواری یا رشته ای برش پودری بهترین نوع برش برای کاغذ خردکن های اداری به شمار می رود.

کاغذ خردکن رشته ‌ای

کاغذ خرد کن رشته ای محصولی است که بیشترین و بهترین کارایی را برای کاربران خانگی دارد. سایزهای استاندارد برای دهانه ورود این مدل تا رقم 8.75 اینچ که حداکثر 222 میلی متر در نظر گرفته شده است. تعمیر تخصصی انواع کاغذ خرد کن رشته ‌ای نیز در نمایندگی تعمیر ماشین های اداری انجام می شود.

کاغذ خردکن پودری

کاغذ خرد کن پودری بیشتر در مراکزی مورد استفاده قرار می گیرد که اسناد و مدارک مهمی برای امحاء دارند. تعداد کاربران برای این مدل دستگاه‌ها حداقل 10 کاربر است. سایزهای استاندارد برای دهانه ورودی کاغذ برای کاربران صنعتی و حرفه ای از رقم 9 تا 11 اینچ است (یعنی 228 تا 280 میلی متر) و برای کاربران خاص بیشتر از 15 اینچ که حدودا 400 میلی متر است.

خدمات تعمیر کاغذ خردکن

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، تعمیر کاغذ خردکن نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. اگر این دستگاه به صورت ناقص یا اشتباه ترمیم شود، نه تنها اختلالات آن حل نمی شود، بلکه باید منتظر بروز مشکلات جدی تر در آن باشید. یکی از اقدامات تعمیر Shredder ، تعمیر کاغذ کش است. همچنین با بررسی، ترمیم و یا تعویض بخش هایی همچون قطعات مکانیکی، برد های الکترونیکی کاغذ خردکن، قطعات مکانیکی، چرخ دنده های دستگاه، و نیز سرویس کامل کاغذ خرد کن، می توان عملکرد این دستگاه کاربردی را به حالت اولیه باز گرداند. گفتنی است متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات ماشین های اداری آمادگی این را دارند که قطعات و بخش های مختلف این دستگاه را به صورت تخصصی ترمیم نمایند.

نمایندگی تعمیر ماشین های اداری

نمایندگی تعمیر ماشین های اداری مرکزی است همه جانبه که خدمات مربوط به انواع دستگاه کپی، پرینتر، فکس، اسکنر، کاغذ خرد کن و … را به کاربران ارائه می دهد. متخصصین ارشد تعمیرات در این مرکز حضور داشته و با بهره گیری از آخرین متد های تعمیراتی روز دنیا، اقدام به بررسی و ترمیم انواع محصولات این گروه می کنند. نمایندگی تعمیرات ماشین های اداری به کاربران خود این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظرشان در بالا ترین سطح کیفی و تخصصی ترمیم می شود. شما عزیزان می توانید هریک از ماشین های اداری سامسونگ، ریکو، کونیکا مینولتا، کانن، اچ پی، فوجیتسو، توشیبا، شارپ، زیراکس و … خود را به تعمیرکاران این مرکز ارجاع داده و از ترمیم تخصصی و بی نقص آن اطمینان کامل داشته باشید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر