خدمات پس از فروش لپ تاپ

کاربران و دارندگان کلیه لپ تاپ ها می توانند با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ، تخصصی ترین سرویس ها و خدمات پس از فروش مرتبط با این محصول را دریافت نمایند. خدمات پس از فروش لپ تاپ در این مرکز منحصر به سرویسی خاص نیست و کاربران می توانند با حضور در این مرکز کلیه اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. مدیریت مرکز خدمات پس از فروش لپ تاپ پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است تا کارشناسان مربوطه، ضمن عیب یابی صحیح دستگاه بتوانند برترین راهکار جهت رفع اشکالات پیش آمده را برگزینند و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نمایند. مرکز خدمات پس از فروش لپ تاپ یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تعمیرات تخصصی لپ تاپ است که تمامی سرویس های خویش، اعم از بهسازی، ترمیم، ارتقاء و تعمیر را بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده ارائه می دارد.

خدمات پس از فروش لپ تاپ

خدمات پس از فروش لپتاپ

خدمات پس از فروش لپ تاپ در راستای ارائه برترین کیفیت به مشتریان خویش تیمی از زبده ترین مهندسان و کارشناسان این حوزه را به همکاری فراخوانده است. این امر مبتنی بر این باور بوده است که میزان موفقیت این مجموعه منوط به «داشتن کارکنانی است که می‌توانند خود را با شخصیت مشتری تنظیم کنند». در حال حاضر واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ با تأکید بر تأمین قطعات اصلی و جانبی، آموزش حرفه ای کارکنان، توسعه شبکه فراگیر شعب مجاز ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ و در نهایت با ایجاد زیرساختهای لازم در تلاش است تا کیفیت خویش را در زمینه ارائه سرویس های مرتبط با دستگاه های لپ تاپ بهبود و ارتقاء بخشد. در همین راستا مدیریت نمایندگی تعمیرات لپ تاپ تأکید ویژه ای بر اجراسازی تمامی پارامترهای زیر در واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ دارد:

  • تهیه و تدوین جدول هفتگی از میزان شکایات
  • بررسی و پیگیری شکایات طرح شده
  • تعهد به پاسخگویی به مشتریان گرامی
  • بازدید دوره‌ای از مراکز خدمات پس از فروش لپ تاپ
  • تعریف مشخص هزینه ایاب ذهاب درون و برون شهری برای خدمات و سرویس های ارائه شده توسط نمایندگی لپ تاپ در شهرستان ها و سرویس در محل لپ تاپ
  • تحویل به موقع دستگاه پس از تعمیر و ارتقاء
  • تهیه گزارش آمار کارکرد در ارتباط با شیوه سرویس، مصرف قطعه، مدت زمان انجام سرویس و . . .
  • بررسی عملکرد کارشناسان واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ توسط کارشناسان ارشد دفتر مرکزی
  • تهیه و تدوین جدول هفتگی به منظور بررسی سطح کیفی خدمات پس از فروش لپ تاپ
  • تهیه و تدوین جدول هفتگی به منظور بررسی میزان رضایت مشتریان

واحدهای خدمات پس از فروش لپ تاپ

مرکز خدمات پس از فروش لپ تاپ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با تعمیر و ارتقاء یکی از برندهای لپ تاپ ارائه می گردد. مجموعه خدمات پس از فروش لپ تاپ بمنظور ارائه تخصصی ترین خدمات پس از فروش، راه انداری گشته است و با انجام اقدامات زیربنایی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش موفق به خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان گشته است.

برخی از واحدهای خدمات پس از فروش لپ تاپ عبارتند از: واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ سونی، واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ لنوو، واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ msi، واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسر، واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ سونی، واحد تعمیر لپ تاپ ایسوس و …

واحد ارتباط با مشتری

واحد ارتباط با مشتری امدادکار یکی از زیر مجموعه‌های واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ است که در راستای کسب رضایت هر چه بیشتر مراجعان و ارتقاء سطح کیفی خدمات راه اندازی گشته است. کاربران گرامی می توانند جهت برقراری ارتباط با کارشناسان این بخش از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت اقدام نمایند. کارشناسان واحد ارتباط با مشتری با صبر و شکیبایی شنونده انتقادات و پیشنهادات کاربران خواهد بود و آنها را پیگیری و رسیدگی خواهند کرد. روند پیگیری شکایات در واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ تا حصول نتیجه نهایی و کسب رضایت مشتریان محترم ادامه خواهد داشت.

نمایندگی لپ تاپ و واحدهای تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید. مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند. دارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ –صرف نظر از نوع، مدل و برند دستگاه- می توانند با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایند.

3/5 (9 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر