راه اندازی خط 5 رقمی در تهران

راه اندازی خط 5 رقمی در تهران از جمله خدمات تخصصی مرکز طراحی شبکه می باشد که توسط کارشناسان خبره و تجهیزات خاصی انجام می شود. وجود شرکت های متعدد و رقابتی بودن محیط کسب و کار از مشخصات اصلی شهر تهران است. در این بازار رقابتی، نصب خط 5 رقمی می تواند موقعیت شما را نسبت به سایر رقبا ارتقا دهد.

خطوط 5 رقمی یا سیپ ترانک امروزه جایگزین سیستم های سانترال قدیمی شده اند. این موضوع هم سبب کاهش هزینه کاربران و هم تسریع در امور مختلف شده است. با راه اندازی خط 5 رقمی در تهران می توانید از 30 تا 60 تماس بدون اشغال بهره مند شوید. تفاوت این خطوط با خطوط تلفن شهری 8 رقمی در این است که در خطوط شهری تنها می توان یک تماس برقرار کرد و در صورت اشغال بودن خط باید مجدداً با این خطوط تماس بگیرید.

این درحالی است که خطوط 5 رقمی یا خطوط E1 امکان برقراری چندین تماس را به طور همزمان دارد. اگر قصد نصب و راه اندازی خط پنج رقمی در تهران را دارید در ادامه این مطلب نحوه دریافت خط و مراحل راه اندازی سیپ ترانک مخابرات را برایتان شرح می دهیم.

برای راه اندازی خط 5 رقمی در تهران چه کار کنیم؟

خط پنج رقمی زمانی فقط توسط مخابرات ارائه می شد اما اکنون می توانید خط 5 رقمی را از شرکت هایی که مجور فروش آن را دارند نیز دریافت نمایید. پس از خرید خط، تمامی مراحل نصب و راه اندازی آن توسط مرکز طراحی شبکه انجام می شود. برای ثبت نام و خرید خط 5 رقمی  توسط اشخاص حقوقی باید این مدارک ارائه گردد: اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی تأسیس و تغییرات شرکت در دوسال گذشته، فرم کد اقتصادی، معرفی نامه نماینده شرکت، نامه درخواست ممهور به مهر و امضای مدیر عامل، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه نماینده شرکت و تکمیل فرم کارت اشتراک و فرم پرسشنامه. لازم به ذکر است : اشخاص حقیقی نیز می توانند خط 5 رقمی را با عنوان tell 30 خریداری نمایند. خدمات این خط همانند خط سیپ ترانک بوده و برای اشخصاص حقیقی در نظر گرفته شده است.

پس از طی مراحل اداری و تحویل خط، شما می توانید نسبت به راه اندازی خط 5 رقمی در تهران اقدام کنید. گام بعدی برای این کار تماس با کارشناسان مرکز طراحی شبکه می باشد. کارشناسان تمامی مشاوره‌ها و توصیه‌های لازم را برای نصب خط 5 رقمی به شما ارائه می کنند. پس ار توافق و عقد قرارداد، تکنسین نصب و راه اندازی به محل شما می آیند و فرآیند نصب را آغاز می کنند. هزینه نصب نیز با توجه به کاربری شما متفاوت می باشد و در جلسه حضوری تعیین می گردد.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط 5 رقمی در تهران

تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز برای نصب خط پنج رقمی شامل یک دستگاه مودم دات بیز است. مودم دات بیز خط دریافتی تلفن را به شبکه IP متصل می‌کند. پس از تبدیل خط، نرم افزاری به نام ipvoip مدیریت امور را بر عهده می‌گیرد. مخابرات مودم‌هایی نظیر Cisco سیسکو، Huawei هوآوی، iTas آی تاس، sntu به خریداران پیشنهاد می دهد. البته شایان توجه است که مرکز طراحی شبکه با مودم های غیر معمول مانند Scorpio 1520SR نیز آشنا بوده و قادر به راه اندازی خط بر روی این مودم نیز می باشد.

مراکزی که سرویس خط 5 رقمی را در آن ها راه اندازی می کنیم عبارتند از :

مراکز تلفن استریسک (asterisk)

مرکز تماس سیسکو (CUCM, CME)مرکز تماس مایکروسافت (skype for bussiness)

مرکز تماس پاناسونیک (TDA, TDE, NS)

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر