ریکاوری اطلاعات گوشی

گوشی‌های تلفن همراه امروزی، تنها جهت برقراری ارتباط به کار نمی‌روند. بسیاری از کاربران گوشی‌های امروزی، علاوه بر این استفاده از قابلیت مکالمه گوشی، از امکانات دیگر این دستگاه نیز به بهترین نحو استفاده می‌کنند. برای مثال، بسیاری از کاربران، لحظات ناب و به یاد ماندنی خود را از طریق دوربین‌های گوشی ثبت می‌کنند و آنها را به حافظه دستگاه می‌سپارند. بسیاری از کاربران نیز اگرچه به غلط اطلاعات مهم خود را در حافظه این دستگاه ثبت می‌کنند تا در مواقع ضروری، در اسرع وقت در دسترس‌شان باشد.

مشکلی که گاه در این میان پیش می‌آید، از دست رفتن اطلاعات است. در برخی موقعیت‌ها به دلیل اشتباهات کاربران و یا به دلیل بروز برخی اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری در دستگاه، اطلاعات ذخیره شده در گوشی‌ها از دست رفته و پاک می‌شوند. در چنین موقعیت‌هایی نخستین پرسشی که ذهن کاربر را به خود مشغول می‌سازد آن است که آیا ریکاوری اطلاعات گوشی امکان‌پذیر است؟ پاسخ این سوال خوشبختانه مثبت است. در غالب موارد ریکاوری اطلاعات گوشی امکان‌پذیر است؛ البته به شرط آنکه جهت بازیابی اطلاعات تلفن همراه به مراکز مجاز، استاندارد و مجهز این حوزه مراجعه شود.

ریکاوری اطلاعات گوشی

مرکز تخصصی ریکاوری اطلاعات گوشی

مرکز تخصصی ریکاوری اطلاعات گوشی به دلیل برخورداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات بازیابی و همکاری با تیمی از خبره‌ترین کارشناسان این حوزه قادر به ارائه تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بازیابی و ریکاوری اطلاعات گوشی‌های هوشمند است.

کاربران انواع گوشی‌های تلفن همراه می‌توانند در صورت از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در دستگاه‌شان، به نمایندگی تعمیرات موبایل برای ریکاوری اطلاعات گوشی مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این حوزه را دریافت نمایند. برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی ریکاوری اطلاعات گوشی عبارت است از:

  • ریکاوری حافظه داخلی گوشی
  • ریکاوری و بازیابی اطلاعات رم گوشی
  • ریکاوری عکس های پاک شده گوشی
  • بازیابی اطلاعات گوشی در مرکز بازیابی اطلاعات گوشی
  • بازگردانی انواع فایل های حذف شده، آسیب دیده و از دست رفته
  • بازیابی اطلاعات موبایل و تبلت های اندرویدی
  • بازیابی فایل‌ها و اطلاعات حذف شده‌ گوشی
  • بازیابی فایل‌ها پیامک‌های متنی
  • بازیابی لیست مخاطبین در مرکز ریکاوری اطلاعات گوشی
  • بازیابی عکس‌ها در مرکز بازیابی گوشی
  • بازیابی ویدئوها
  • بازیابی موزیک در مرکز بازیابی اطلاعات گوشی
  • امکان اسکن و انتخاب فایل های مورد نظر برای بازیابی در مرکز ریکاوری اطلاعات گوشی
  • بازیابی اسناد کاربر
  • امکان بازیابی عکس و فیلم های گرفته شده با گوشی
  • امکان بازیابی فایل هایی که از کامپیوتر به موبایل منتقل شده است (آهنگ، متن، و …)
  • امکان بازیابی اطلاعات از حافظه SD داخل موبایل در مرکز بازیابی اطلاعات گوشی

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : آیا بازیابی اطلاعات گوشی خاموش امکان پذیر است ؟

ریکاوری اطلاعات گوشی با نرم افزارهای بازیابی

یک جستجوی ساده در اینترنت شما را با نرم افزارهای متعددی مواجه خواهد ساخت که تمامی آنها ادعای بازیابی و ریکاوری تمام و کمال اطلاعات گوشی را دارند. اما آیا به واقع اتفاقی که می‌افتد چنین است؟ یعنی در صورت استفاده از این نرم افزارها کلیه اطلاعات گوشی بازیابی می‌شوند؟ متاسفانه پاسخ این سوال منفی است. علی رغم ادعای شرکت های سازنده، در صورت استفاده از این نرم افزارها تنها پاره‌ای از اطلاعات ریکاوری می‌شوند و مابقی همچنان خارج از دسترس کاربر باقی ‌می‌مانند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که فرایند بازیابی اطلاعات همیشه یکسان نیست و تا حد زیادی به نرم‌افزار مورد استفاده بستگی دارد.

با این تفاسیر در صورت از دست رفتن اطلاعات گوشی بهترین کار چیست؟ توصیه کارشناسان برای چنین مواقعی آن است که به مراکز مجهز و استاندارد این حوزه مراجعه نمایید. چه این مراکز برخوردار از تخصصی‌ترین تجهیزات بازیابی نظیر pc3000 هستند و ریکاوری اطلاعات گوشی اگرچه نه به صورت صد درصدی، اما با بالاترین کیفیت و میزان موفقیت انجام می‌شود.

تعمیرات گوشی

در مرکز تعمیرات گوشی، خدمات سخت افزار و نرم افزاری مرتبط با انواع گوشی تلفن همراه، با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان انجام می‌پذیرد. دارندگان هریک از گوشی‌های تلفن همراه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات گوشی، تخصصی ترین خدمات را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با تعمیر سخت افزار و نرم افزار موبایل پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام و تمام دستگاه ادامه می یابد.

استفاده از پیشرفته ترین متدهای عیب یابی، کار با پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در مرکز تعمیرات گوشی  است که سبب پیشروی و تمایز این مرکز از سایر مراکز همکار گشته است. مرکز تعمیرات موبایل کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل های خود را اعم از نواقص سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر