سرویس در محل کپی

سرویس در محل کپی ، جزء خدماتی است که مرکز کپی ایران با هدف فراهم کردن آرامش کاربران به آنها ارائه می دهد. در توضیح این سرویس می توان گفت که در صورت بروز مشکل برای دستگاه کپی خود، دیگر نیازی به حمل آن به مرکز تعمیرات ندارید. ضمن برقراری تماس و ثبت درخواست مربوطه، می توانید خدمات سرویس در محل کپی را در محل مورد نظرتان دریافت نمایید. در این مطلب، توضیحات بیشتری را در مورد این خدمت مرکز کپی ایران به شما مخاطبین عزیز ارائه می دهیم.

نحوه دریافت سرویس در محل کپی

به احتمال زیاد شما دوستان عزیزی که در حال مطالعه این مطلب هستید، نیاز به دریافت خدمات تعمیر فتوکپی دارید. اگر دستگاهتان سنگین است یا به هر دلیلی وقت کافی برای مراجعه به تعمیرگاه ندارید، می توانید از خدمات تعمیرات دستگاه کپی در محل بهره مند شوید. برای دریافت سرویس در محل کپی ، کافی است با نمایندگی مجاز کپی تماس گرفته و درخواست دریافت خدمات را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما با شما تماس می گیرند و در مورد مدل دستگاه و مشکلات آن سوالاتی می پرسند.

پس از اخذ آدرس، باید منتظر حضور تیم تعمیرات در منزل خود باشید. کارشناسان ما تلاش می کنند در اولین فرصت به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند تا هرچه سریع تر دستگاه فتوکپی تان را ترمیم کنند. پس از حضور تعمیرکار در محل، دستگاه به صورت کامل بررسی می شود تا منشأ خرابی آن مشخص گردد. سپس با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی، قطعات معیوب تعمیر یا تعویض می گردند. در نهایت دستگاه کپی تست شده و بدون ایراد تحویل شما می گردد.

ویژگی های تعمیرات دستگاه کپی در محل

سرویس در محل کپی ویژگی هایی دارد که آن را به یک سرویس بسیار کاربردی تبدیل کرده اند. از جمله ویژگی های این سرویس، باید به تخصصی بودن سطح تعمیرات اشاره کرد. برای اینکه کیفیت فرایند ترمیم در این سرویس هیچ تفاوتی با تعمیرات فتوکپی در مرکز تعمیرات نداشته باشد، مجرب ترین تعمیرکاران ماشین های اداری به آدرس کاربران اعزام می شوند. افراد به سبب تجربه بالایی که در حوزه تعمیرات کپی دارند، می توانند انواع مشکلات و ایردهای این دستگاه را شناسایی کرده و به بهترین شکل برطرف کنند.

فرقی ندارد که دستگاه کپی شما از کدام مدل یا تولید کدام برند باشد، تیم تعمیر کپی در محل آن را به شکل تخصصی ترمیم می کنند. دیگر ویژگی بارز سرویس دستگاه کپی در محل، به روز بودن خدمات ارائه شده است. با این توضیح که به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و درجه یک، تعیمیر فتوکپی شما مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می شود.

خدمات سرویس در محل کپی

برخی خدمات ارائه شده در سرویس در محل کپی به شرح زیر می باشد:

شارژ کارتریج دستگاه کپی در محل

فرایند شارژ کارتریج دستگاه کپی به عنوان یکی از خدمات سرویس در محل کپی به شکل زیر انجام می شود:

1-  اول دستگاه کپی را خاموش کرده و از برق بکشید.

2-  با استفاده از یک فازمتر مطمئن شوید که برق در دستگاه جریان ندارد.

3- حالا درپوش دستگاه فتوکپی را بردارید.

4- کارتریج را به آرامی و با احتیاط از محفظه مخصوصش خارج کنید. اعمال زور و فشار در این مرحله منجر به آسیب دیدگی قطعات دستگاه خواهد شد.

5- حالا هد کارتریج را با استفاده از یک پارچه تمیز و مقداری آب گرم تمیز کنید.

6- ضمن مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه کپی خود و اطلاع از نوع جوهر سازگار با آن، جوهر مورد نیاز را خریداری کنید. جوهر مورد استفاده باید اصل باشد و کیفیت بالایی داشته باشد.

7-  در مرحله هفتم آموزش شارژ کارتریج دستگاه کپی، باید جوهر را داخل سرنگ بریزید.

8-  حالا جوهر داخل سرنگ را از طریق محفظه های موجود به داخل کارتریج تزریق کنید.

9-  با استفاده از یک سرنگ خالی، کارتریج را هواگیری کرده و مطمئن شوید که هوا در آن وجود ندارد.

10-  پس از پایان کار، اطراف منافذ ورودی جوهر را تمیز کرده و کارتریج را با دقت در محفظه مخصوصش جایگذاری کنید.

11-  برای اطمینان از درست انجام شدن مراحل، می توانید دستگاه کپی را روشن کرده و یک برگه با آن چاپ کنید.

مزایای استفاده از سرویس در محل کپی

استفاده از خدمات سرویس در محل کپی، مزایای بسیاری برای کاربران دارد که در این قسمت به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:

شاید بتوان یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از سرویس در محل کپی را کاهش چشمگیر هزینه ها عنوان کرد. بدیهی است که شما برای حمل و نقل دستگاه کپی خود به مرکز تعمیر، نیازمند صرف کردن هزینه های ایاب و ذهاب هستید. این هزینه، جدای از مبلغی است که باید به واحد تعمیرات پرداخت کنید. با تعمیر دستگاه کپی در محل، دیگر نیازی به جابجایی آن نبوده و شما به شکل قابل توجهی در مخارج خود صرفه جویی کرده اید. خدمات سرویس در محل کپی، جهت آرامش خیال شما کاربران گرامی راه اندازی شده و با استفاده از این خدمات، هزینه ی انتقال دستگاه و برگرداندن آن عملا از لیست مخارج شما خارج خواهد شد.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای سرویس در محل کپی، نظارت بر روند تعمیرات می باشد. با حضور تعمیرکاران در محل مورد نظر و انجام تعمیرات در آنجا، شما می توانید بر کلیه ی مراحل کار نظارت مستقیم داشته باشید. این مساله، موجب جلب اعتماد شده و خیالتان را از بابت انجام صحیح و بی کم و کاست تعمیرات راحت می کند. نکته ی دیگر اینکه با استفاده از خدمات سرویس در محل کپی، شما می توانید دستگاه خود را بلافاصله پس از تعمیر تست کرده و در صورت وجود ایراد، تقاضای برطرف کردن آن را داشته باشید.

در برخی موارد، ممکن است تعمیر دستگاه کپی نیازمند وجود قطعاتی باشد. بسیاری از مراکز تعمیر در این شرایط، تامین قطعه ی مورد نیاز را بر عهده ی مشتری گذاشته و خود از زیر بار این مسئولیت شانه خالی می کنند. این در حالی است که همکاران ما در سرویس در محل کپی، با مجموعه ای کامل از قطعات یدکی با کیفیت به محل مورد نظر شما اعزام می شوند. لذا در صورت نیاز به تعویض یک قطعه، نمونه ی اورجینال آن در دسترس خواهد بود و دردسری برای شما ایجاد نمی شود. همچنین اگر در روند تعمیر دستگاه کپی نیاز به قطعه و یا ابزار خاصی باشد که تصادفا همراه گروه نباشد، تیم اعزامی سرویس در محل کپی، خود نسبت با تامین این مورد اقدام کرده و شما را متحمل زحمت و هزینه ی اضافی نمی کنند.

واحد تعمیرات کپی

واحدهای تعمیرات کپی، به سبب برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه ی تعمیر و به تبع آن کیفیت بالای تعمیرات، همواره مورد قبول و رضایت کاربران قرار گرفته است. کارشناسان این مرکز، ضمن برخورداری از دانش بالای تعمیر انواع دستگاه های کپی، از تجربه ی بالایی نیز در این زمینه برخوردار می باشند. به واسطه ی همین دانش و تجربه، می توانید اطمینان داشته باشید که محصول شما در این واحدها با دقت و کیفیتی مثال زدنی تعمیر و ترمیم می گردد. لازم به ذکر است که چنانچه به هر دلیلی، قادر به مراجعه ی حضوری به واحد تعمیرات نباشید، می توانید از خدمات سرویس در محل کپی برخوردار شوید.

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی ، ارائه دهنده ی خدمات مربوط به انواع مدل های دستگاه کپی به کاربران می باشد. این مرکز، تعمیر انواع دستگاه های کپی در برندهای مختلف را به عنوان یکی از اصلی ترین فعالیت های خود دنبال می کند. کارشناسان مجرب و دارای تخصص در زمینه ی تعمیر کپی در این مرکز فعالیت می کنند. این افراد، ضمن آگاهی از دانش روز دنیا، از جدیدترین ابزارآلات و دستگاه ها استفاده می کنند. بدیهی است که تعمیرات دستگاه کپی در این شرایط، به صورت تخصصی انجام شده و کاربران می توانند دستگاه خود را مثل روز اول از مرکز کپی ایران تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که در این مرکز، خدمات سرویس در محل کپی به کاربران ارائه می گردد.