قیمت کولرگازی کم مصرف

قیمت کولرگازی کم مصرف در مرکز سخت افزار ایران کاملا مناسب در نظر گرفه شده است . به روز بودن قیمت ها و تخفیف های لحاظ شده موجبات افزایش رضایت کاربران و مشتریان این دستگاه پرطرفدار را فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید با اطمینان از اصل بودن اسپلیت‌های این مرکز نسبت به خرید آن با قیمتی واقعی اقدام کنید.

آپشن مشاوره پیش از فروش این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند با دریافت راهنمایی‌های دقیق به انتخاب و خریدی هوشمند بپردازند. به دلیل حضور فروشگاه‌های غیرمجاز پیشنهاد میگردد دست به انتخاب فروشگاهی معتبر بزنید. بدیهی است از این طریق دست شیادان و کلاهبرداران عرصه فروش کوتاه میگردد.

قیمت کولرگازی کم مصرف

نحوه تشخیص کولرگازی کم مصرف از معمولی

کاربرانی که به نحوه تشخیص کولرگازی اینورتر از معمولی مسلط باشند می‌توانند قیمت کولرگازی کم مصرف را تخمین بزنند. بدیهی است در این صورت احتمال سوءاستفاده افراد کلاهبردار به کمترین میزان می‌رسد. برای تشخیص اسپلیت اینورتر از معمولی به موارد زیر توجه نمایید:

  • مطمئن‌‌ترین راه خرید از مراکز معتبری است که کولرگازی را با ضمانت‌نامه‌های معتبر عرضه میکنند
  • معمولاً شکل کولرهای اینورتر اصلی بسیار شیک بوده و دارای بسته ‌بندی قابل ‌قبولی است
  • مهم‌ترین روش تشخیص چک کردن برچسب فنی کولرگازی است

 برای تعمیر اسپلیت دنبال تکنسین ماهر میگردی ؟ پس کلیک کن

نحوه محاسبه ظرفیت کولرهای گازی کم مصرف

ظرفیت اسپلیت اینورتر بر قیمت کولرگازی کم مصرف تاثیر می‌گذارد. جهت محاسبه ظرفیت اسپلیت موردنیاز در طبقات وسط ساختمان به ازاء هر مترمربع حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها پشت‌بام است، به ازاء هر مترمربع زیربنا بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ (BTU) در نظر گرفته می‌شود.

محاسبه مذکور بصورت تقریبی و صرفاً برای آپارتمان‌های مسکونی با شرایط آب و هوایی مانند تهران و با فاصله سقف تا کف ۲/۸ متر ، بدون تجمع نفرات و افزایش گرمای نهان و بدون استفاده از روشنایی شدید یا تجهیزات الکتریکی پرمصرف و همچنین بدون نمای شیشه یا ضلع شیشه‌ای خصوصاً در سمت غرب فضای مورد نظر ارائه شده است.اگر کولر گازی شما دچار مشکل شده و نیاز به مشاوره توسط کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید.

بهترین کولرگازی های کم مصرف

در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت انرژی، استفاده از کولر گازی های کم مصرف بسیار محبوب شده است. در بازار کولر گازی های کم مصرف، برندهای مختلفی وجود دارند که در طراحی و ساخت آنها به مصرف انرژی دقت می شود. برخی از بهترین کولر گازی های کم مصرف شامل مدل های از شرکت های معتبری مانند اوجنرال ، گری ، هایسنس،  ال جی، سامسونگ، پاناسونیک و توشیبا هستند. این کولر گازی ها با بهره گیری از فناوری های مدرنی همچون کمپرسورهای اینورتر و سیستم های مدیریت هوشمند، مصرف انرژی را به حداقل می رسانند و در نتیجه به صرفه جویی در قبض برق کمک می کنند.

نمایندگی کولرگازی و واحدهای تعمیرات کولرگازی

مرکز تخصصی کولرگازی با طراحی پارت‌های تعمیر تفکیک شده تخصصی‌ترین تعمیرات را به کاربران ارائه می‌دهد. طراحی واحدهای تعمیرات کولرگازی به شکل مجزا موجب گشته کارشناسان در هر پارت تعمیرات مربوط به یک محصول را انجام دهند.

واضح است تمرکز بر تعمیر یک محصول سبب افزایش راندمان کار مهندسین می‌گردد. به دلیل مجزا بودن کارگاه‌های فنی این مرکز کاربران برای تعمیر دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند. کارشناسان ما پس از اتمام پروسه تعمیر به ارائه گارانتی نیز مبادرت می‌ورزند. شما عزیزان می توانید جدیدترین قیمت کولرگازی کم مصرف را از کارشناسان ما سوال نمایید.

5/5 (5 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر