مراحل تغییر زبان کورتانای ویندوز 10

کورتانا دستیار صوتی هوشمندی است که مایکروسافت آن را در ویندوز 10 ارائه داده است. پیش تر در مورد نحوه ی فعال سازی و استفاده از این دستیار هوشمند، اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه کرده ایم. (لینک به مطلب آموزش استفاده از کورتانای ویندوز) این دستیار قابلیت های متعددی دارد و کار با ویندوز را برای کاربران دلچسب تر می کند. در این مطلب، نحوه ی تغییر زبان کورتانا را به شما همراهان همیشگی آموزش خواهیم داد.

جالب است بدانید که در حال حاضر، دستیار صوتی Cortana از زبان هفت منطقه ی ایالات متحده آمریکا، انگلستان، چین، فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا پشتیبانی می کند و می توانید زبان کورتانا را به این زبان ها تغییر دهید. نکته ی جالب تر این که با تغییر دادن منطقه، فرمت تاریخ و زبان ویندوز نیز به صورت پیش فرض تغییر خواهد کرد. در ادامه، با مراحل تغییر زبان کورتانا به صورت تصویری آشنا خواهید شد. در صورت نیاز، می توانید راهنمایی مورد نظر خود را از تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران دریافت نمایید.

مراحل تغییر زبان کورتانا در ویندوز 10

مراحل تغییر زبان کورتانا در لپ تاپ

برای تغییر دادن زبان دستیار هوشمند ویندوز 10 به هریک از زبان های مورد علاقه ی خود، باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

1- پیش از هر کاری، بخش Settings ویندوز را باز کرده و وارد Time & Language شوید.

2- در مرحله ی دوم، از طریق پنل سمت چپ، وارد Region & Language شوید.

3- باید در سومین مرحله ی تغییر زبان کورتانا ، یکی از مناطق پشتیبانی شده را انتخاب کنید.

4- حالا وارد بخش Language شده و ضمن انتخاب گزینه ی Add a Language ، زبان یا گویش جدید را اضافه کنید.

5- در این مرحله، باید زبان مورد نظرتان را به عنوان پیش فرض قرار داده و بر روی Option کلیک کنید.

6- در آخرین مرحله ی تغییر زبان کورتانا ، گزینه ی دانلود را انتخاب کرده و به این ترتیب، زبان مورد نظرتان را در بخش نوشتاری و صوتی دانلود نمایید.

7- پس از دانلود زبان مورد نظر، بخش Speech را باز کرده و گزینه ی Settings را انتخاب کنید. با این کار، می توانید زبان یا گویش دلخواه را انتخاب کنید.

8- پس از انجام دادن مراحل ذکر شده، لپ تاپ را ری استارت کرده و به این ترتیب، تنظیمات انجام شده را در سیستم اعمال کنید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

مرکز سخت افزار ایران، عنوان بزرگ ترین مرکز تعمیرات در کشور را یدک می کشد و این عنوان را به واسطه ی حوزه ی گسترده ی خدمات رسانی اش به دست آورده است. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، یکی از اصلی ترین زیر مجموعه های این مرکز است که در زمینه ی بررسی و ترمیم انواع مدل های این محصول فعالیت می کند. این مرکز در راستای ارائه سرویس های نوین و استاندارد به کاربران، از مجرب ترین تکنسین های تعمیر لپ تاپ دعوت به همکاری کرده است. مدیریت این نمایندگی، برای بهبود سطح کیفی خدمات، انواع مدرن و به روز تجهیزات و ابزار تعمیراتی را تهیه کرده و در اختیار تکنسین ها قرار داده است. استفاده از این تجهیزات، فرایند ترمیم لپ تاپ را تسریع نموده و وجهه ی تخصصی تری به آن بخشیده است. لازم است بدانید که نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، تفاوتی بین برندهای این محصول قائل نشده و هر یک از برندهای اچ پی، دل، سونی، ایسوس، ایسر، اپل و … را بررسی و تعمیر می نماید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر