نمایندگی موبایل شهرستان ها

نمایندگی موبایل شهرستان ها، شعب متعدد نمایندگی موبایل هستند که با هدف تسهیل خدمات رسانی به کاربران غیر تهرانی راه اندازی شده اند. مشکلات گوشی های موبایل مساله ای ناگزیر بوده و همه کاربران به نوعی با آنها درگیر می شوند. در این میان برخی از کاربران به دلیل مراجعه به مراکز نا معتبر، متحمل هزینه ها و خسارات بیشتری می گردند.

تاسیس شعب شهرستان نمایندگی موبایل موجب شده که کاربران عزیز بتوانند با اطمینان خاطر، سرویس های مربوط به تعمیر و فروش گوشی خود را در اسرع وقت دریافت نمایند. روند ارائه خدمات نمایندگی موبایل شهرستان ها به این ترتیب است که کاربر گوشی خود را به نمایندگی موبایل در تهران ارسال کرده و پس از تعمیر، آن را در محل مورد نظر خود دریافت می نماید. در ادامه، پیرامون نمایندگی موبایل در شهرستانها و ویژگی های این مرکز، اطلاعات بیشتری را به شما ارائه خواهیم داد.

نمایندگی موبایل شهرستان ها

نمایندگی فروش موبایل شهرستان ها

نمایندگی فروش موبایل شهرستان ها، ارائه دهنده کلیه سرویس ها در زمینه فروش انواع گوشی هوشمند به کاربران استان های کشورمان است. این مجموعه که تحت نظارت مستقم مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کند، مدل های متنوع موبایل از برندهای مختلف را به شکل قانونی و رسمی به فروش می رساند. 

کمترین مزیت خرید از این نمایندگی را می توان بهره مندی از خدمات پس از فروش دانست. گفتنی است واحد فروش نمایندگی موبایل شهرستان ها ، ضمن توجه به نیازهای کاربران و تقاضای بازار، عرضه موبایل از کلیه برندهای مطرح از جمله سامسونگ، اپل، هوآوی، شیائومی، سونی، ال جی، ایسوس، لنوو و … را در دستور کار خود قرار داده است.

نمایندگی موبایل همچنین برای راهنمایی مشتریان، اقدام به ارائه مشاوره های تخصصی فروش به آنها می نماید. با برقراری تماس با این مجموعه، اطلاعات کاملی در مورد هریک از گوشی های هوشمند را دریافت خواهید کرد. به این ترتیب، خریدی آگاهانه تر و به صرفه تر داشته و حداکثر بهره را از محصول خریداری شده خواهید برد.

نمایندگی تعمیرات موبایل در شهرستان ها

می توان گفت که حوزه اصلی فعالیت نمایندگی موبایل شهرستان ها ، تعمیرات تخصصی گوشی موبایل است. این مرکز با هدف افزایش تمرکز کارمندانش و به تبع آن، ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده، اقدام به راه اندازی مرکزی مجزا برای تعمیرات گوشی های برندهای مختلف نموده است. 

پس از این که گوشی خود را به نمایندگی موبایل ارسال کردید، همکاران ما آن را تحویل گرفته و با توجه به برند، به واحد مربوطه هدایت می کنند. سپس تیمی متشکل از کارشناسان مجرب آی تی دستگاه را به دقت وارسی می کنند. در مرحله بعد، اقدامات تعمیراتی بر اساس آخرین استاندارد های روز دنیا انجام خواهد شد.

در نهایت، گوشی تست شده و اطمینان حاصل می شود که همه بخش های آن به درستی کار می کند. سپس گوشی بسته بندی شده و به آدرس کاربران عزیز ارسال می گردد. نمایندگی تعمیرات موبایل شهرستان ها به کاربران این امکان را داده است که انواع مشکلات گوشی خود از جمله: کار نکردن دوربین، باز نشدن برنامه ها، کار نکردن تاچ، شارژ نشدن گوشی، خالی شدن باتری، ایرادات صدا و … را به صورت حرفه ای برطرف نمایند.

نحوه ارسال کالا به نمایندگی موبایل شهرستان ها

همانطور که اشاره شد، برای بهره مندی از خدمات نمایندگی موبایل شهرستان ها باید گوشی خود را به نمایندگی موبایل ارسال کنید. طریقه ارسال، دریافت و تعمیر موبایل در این نمایندگی بدین شرح است:

  • بسته بندی گوشی توسط مشتری به صورتی که در حین جابجایی آسیب نبیند
  • نوشتن مشکلات دستگاه روی برگه و ارسال آن همراه گوشی
  • ارسال گوشی توسط پست به نمایندگی موبایل مرکز سخت افزار ایران
  • دریافت گوشی توسط تیم نمایندگی تعمیرات موبایل
  • آغاز فرایند عیب یابی و تشخیص مشکل گوشی
  • براورد هزینه تعمیر به صورت تقریبی و در میان گذاشتن آن با مشتری
  • آغاز فرایند تعمیر موبایل در صورت رضایت مشتری
  • تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده گوشی و تعمیرات تخصصی نرم افزاری
  • تست گوشی پس از تعمیر آن در نمایندگی موبایل
  • بسته بندی مجدد گوشی
  • نوشتن مشکلات و معایب گوشی و اقدامات تعمیری انجام شده در نمایندگی تعمیر موبایل
  • ارائه شماره حساب به مشتری برای پرداخت هزینه
  • ارسال کالا به آدرس ارائه شده توسط مشتری در نمایندگی مجاز تعمیرات موبایل
  • تحویل کالا توسط مشتری درب منزل یا محل کار

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل، با در اختیار داشتن به روزترین امکانات در حوزه فروش و تعمیرات این محصول، توانسته خدمات بسیار با کیفیتی را در طول سالها فعالیت خود به کاربران ارائه دهد. در این مرکز، شاهد فعالیت کارشناسانی هستم که در همگی در حوزه کاری خود، دارای بالاترین مدارج علمی و تخصصی هستند. به سبب حضور این کارشناسان، نمایندگی موبایل توانسته در بخش فروش، خدمات گسترده و سطح بالایی را به کاربران عرضه کرده و موجبات رضایت آنها را فراهم آورد.

تجربه ی بالا و نیز تجربه بالای مشاوران این بخش، موجب شده بتوانند اطلاعات جامعی را در خصوص انواع گوشی های موبایل در اختیار مشتریان قرار دهند. از این رو می توانید در نمایندگی موبایل، خریدی آگاهانه و متفاوت را تجربه کنید. در این مرکز، نباید از خدمات تخصصی بخش تعمیرات موبایل غافل شد. تکنسن های فعال در بخش تعمیرات، دروه دیده های معتبرترین آموزگاه های بین المللی بوده و می توانند انواع ایرادات این محصول را در اسرع وقت و به خوبی برطرف نمایند. به منظور آشنایی بیشر با نمایندگی موبایل و خدمات این مرکز با ما همراه باشید.

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر