کولر گازی خوب

کولر گازی خوب باید دارای یکسری ویژگی های منحصر به فردی باشد که مخاطب یا کاربران را به خود جذب کند. البته باید دقت داشته باشیم که طراحی ظاهری زیبا نمی تواند جای کم مصرف بودن را بگیرد. کم مصرف بودن یک کولرگازی یک ویژگی مهم و قابل توجه در انتخاب کولر گازی است. در هر صورت کمپانی های تولید کننده ی این محصول همه روزه در حال طراحی کولرهای گازی هستند که علاوه بر ظاهری زیبا و چشم گیر بودن، سایر نیازهای کاربران را نیز برطرف کند. کولرگازی خوب به طور قطع دیر خراب می شود، اما وقتی خراب شد قطعات و ابزار مورد نیاز آن به راحتی و با صرف کم ترین هزینه یافت خواهد شد. در این مقاله به ویژگی های یک کولر گازی خوب پرداخته ایم با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی های کولر گازی

کولرگازی از جمله ابزارهای سرمایشی است که امروزه به دلیل طراحی زیبایی که در آن به کار رفته شده و سرمای دلپذیری که تولید می کند مورد توجه کاربران بسیاری در سراسر دنیا قرار گرفته است. به همین دلیل کمپانی های مشهور و معتبر دنیا به فکر ارائه ی قابلیت های منحصر به فردی برای تولیدات خود شدند. هر کولر گازی تولیده شده در کارخانه باید شرایط زیر را دارا باشد تا با اقبال از جانب مشتری رو به رو گردد.

انواع کولر گازی

کولر گازی مانند هر وسیله ی الکترونیکی و پر کاربرد دیگر، به جهت برآورده کردن خواسته های کاربران در انواع، مدل ها و با قابلیت های مختلف و متنوعی ساخته و پرداخته شده اند. تولیدکنندگان برای پیشی گرفتن از رقبا با افزودن آپشن های مختلف به این دستگاه، پیشرفت قابل توجهی در ظاهر و باطن آن به وجود آوردند تا تنها ارائه دهنده ی ی کولر گازی خوب باشند. به طور کلی کولرهای گازی مورد استفاده ی مردم بر اساس شرایط آب و هوایی و محیطی به انواع زیر تقسیم می شوند: پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره ای یا یک تکه. در ادامه به بررسی ویژگی های یک کولر گازی خوب می پردازیم با ما همراه باشید.

عوامل بیرونی موثر در انتخاب کولر گازی خوب

  • ظاهر زیبا :

قبل از هر چیزی یک کولر گازی خوب باید ظاهری زیبا و دل پسند داشته باشد. اولین نسل کولرهای گازی یک تکه بودند و با مصرف انرژی بالا، اما امروزه به دلیل اهمیت کاربران و به تبع تولیدکنندگان، کولرهای گازی دو تکه با ظاهر بسیار زیبا وارد بازار شده است.

  • قابلیت ها :

آپشن های مختلف از جمله عواملی هستند که به ارتقا یک کولر به کولر گازی خوب کمک شایانی می کنند. هر تولید کننده بنابر نیاز مشتریان نوع خاصی از قابلیت ها را بر روی کولر گازی سوار می کنند مثل پنل لمسی، موتو راینورتر، تولید گرما و …

  • قیمت :

کیفیت کولر باید با قیمت آن همخوانی داشته باشد. صِرف برند بودن یک محصول، به بالاتر رفتن قیمت آن کمکی نمی کند. اگر یک کولر درجه ی کیفی بالایی داشته باشد، حتی اگر از محصولات معتبر کمپانی های مشهور نباشد اما کیفیت قابل قبولی را به مشتری ارائه بدهد می تواند قیمت به مراتب بالاتری نسبت به دیگر انواع کولر داشته باشد. کاربران عزیز باید به یاد داشته باشند قیمت هیچگاه تعیین کننده نیست همیشه به دنبال کیفیت دستگاه و نوع خدمات مورد نیاز خود باشید.

عوامل درونی تاثیر گذار در انتخاب کولر گازی

  • مصرف انرژی :

میزان مصرف انرژی نقش بسیار مهمی در انتخاب یک کولر گازی خوب داشته که بسیاری از مشتریان به دلیل کم آن، از ظاهر زیبا صرف نظر می کنند. در این زمینه، کولرهای گازی طرفدار بیشتری دارند که دارای رده ی کیفی A+  یا A++ باشند. این رده ی کیفی 40 درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند و این بزرگ ترین ویژگی یک کولر گازی خوب محسوب می شود.

  • به روز بودن سیستم :

به روز بودن سیستم پنل داخلی و خارجی کولر گازی از جمله عوامل تمیز دهنده ی یک کولر گازی خوب از بد است. همانطور که هر روزه تمام ابزار های الکترونیکی و مکانیکی در حال پیشرفت و دیجتالی شدن هستند، کولر گازی نباید استثنا باشد.

  • دسترسی قطعات :

از جمله عواملی که نشان از ویژگی یک کولر گازی خوب دارد در دسترس بودن قطعات آن است. در هر صورت ممکن است یک کولر دچار مشکل شود. اگر نمایندگی در دسترس کاربر نباشد یا کاربر با ضیق وقت مواجه باشد، در این وضعیت کولر خوب، کولری است که یک تعمیرکار عادی قطعات اورجینال مورد نیاز آن را به راحتی تهیه کند. این چنین باشد کمپانی خدمات پس از فروش قابل توجه و مناسبی را در اختیار مشتری قرار داده است تا مشتری به راحتی، در کوتاه ترین زمان نیاز خود را بر طرف کند.

  • خوشنامی :

کولر گازی باید خوشنام باشد. خوشنام بودن کولر گازی در کنار صرفه در مصرف برق، به دلیل طولانی بودن عمر مفید قطعات آن است. هر چه قدر کمپانی تولید کننده وارانتی های طولانی مدت تری را برای محصول خود ارائه بدهند اطمینان تولید کننده از محصول و قطعات آن را نشان می دهد.

  • خدمات پس از فروش :

کمپانی توانا دائم کلاس های آموزشی گسترده برای جدیدترین و قدیمی ترین محصولات خود برگزار می کند. تا علاوه بر آسان و علمی کردن روند تعمیرات، کاربران را در هر کجای دنیا، برای ارائه ی خدمات پس از فروش خود راضی نگه دارد.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی

نمایندگی تعمیرات کولر گازی با هدف مشتری مداری و ارتقاء سطح کیفی زندگی ایرانیان، واحد خود را به بخش های مشاوره، فروش و تعمیرات تقسیم کرده است. این واحدبندی موجب شده است تا مشتریان بدون فوت وقت و با تمرکز خاطر خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. در این مرکز علاوه بر فروش محصولات اوجینال و مدرن کمپانی های مختلف کولر گازی، خدمات تخصصی تعمیرات نیز در زمینه ی نرم افزار و سخت افزار بخش های مختلف الکترونیکی و مکانیکی کولر گازی به مراجعین عزیز ارائه می شود.

نمایندگی کولر گازی با سابقه ی طولانی، بهترین و آزموده شده ترین تکنسین های ایران را کنار خود گردآورده است تا مشکلات کولر گازی کاربران در بهترین کیفیت، با صرف کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه برطرف شوند. نوع خدمات ارائه شده ی ما صداقت ما را ثابت می کند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر