کولر گازی نکست پلاس ال جی عرضه شد

کولر گازی نکست پلاس ال جی بعنوان دستگاهی عرضه شد که توانسته مرزهای سیستم های تهویه مطبوع را بشکند. نکست پلاس اینورتر وی سیستمی است که توانسته علاوه بر سرمایش هوایی پاکیزه و سلامت را نیز تامین کند. وجود حسگری هوشمند در کنار موتور اینورتر سبب شده تا یکی از بهترین کولر گازی های ال جی را شاهد باشیم.

این دستگاه قادر به صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۷۳ درصد میباشد. از دیگر قابلیت های این کولر گازی میتوان وجود سیستم ضد فرسایش ، قابلیت تامین هواوی تازه تا ۴۵ درجه ، پرتاب باد تا ۱۵ متر ، عملکرد بی صدا و وجود نمایشگر میزان مصرف انرژی را نام برد.

5/5 (1 امتیاز)

ویژگی های کولر گازی نکست پلاس ال جی

فیلتر محافظ دو گانه

این فیلتر قابلیت حذف ذرات و باکتری ها تا قطر بیشتر از ۱۰ میکرون را دارا می باشد.

تکنولوژی اینورتر

شرکت ال جی با استفاده از تکنولوژی اینورتر توانسته تا ۶۰% در مصرف برق صرفه جویی کند.

فینهای طلایی

بکارگیری پره های(فین های) طلایی در قسمت خارجی دستگاه (کندانسور کولرگازی) مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان می ماند.

پلاسمستر آیونایزر

فیلتر پلاس مستر آیونایزر با تولید بیش از ۳ میلیون یون در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا می شود. این سیستم تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می کند.

کنترل فعال انرژی

اگر دکمه عملکرد کنترل مصرف انرژی فشار داده شود، فرکانس حداکثری موتور محدود می شود تا میزان مصرف انرژی کنترل شود، که در ۳ مرحله قابل انجام است.

نصب سریع و آسان

طراحی دقیق اجزای مربوط به قسمت نصب سیستم تهویه مطبوع ال جی، امکان نصب ساده آن را فراهم آورده است. و به تعداد نفرات کمتری برای نصب دستگاه نیاز می باشد و همچنین نصب دستگاه در مدت زمان بسیار کوتاه تری صورت می پذیرد.

تمیز کننده خودکار پلاسمستر

دستگاه های تهویه مطبوع ال جی، قادر به رفع باکتری ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اِواپراتور یونیت داخلی می باشد.

مرکز تخصصی کولر گازی ال جی

اخبار مرکز تخصصی کولر گازی شامل جدیدترین رویدادهای کمپانی ال جی نیز میباشد. اخبار توسط کارشناسان ارشد تولید محتوا برگزیده شده و در این قسمت در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت . به کاربرانی که اخبار ال جی را دنبال می کنند، مطالعه ی این قسمت را توصیه می کنیم. در انتخاب خبرها دو عامل مهم در نظر گرفته شده است. اولین عامل پربیننده بودن خبر می باشد. لذا در قسمت اخبار مرکز تخصصی ال جی شاهد پربیننده ترین خبرها خواهید بود.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر