کولر گازی JS- Q18AUXA2 ال جی

امروزه محصولات قدیمی و روش های سنتی به هیچ عنوان پاسخگوی شرایط بد گرمای محیط شهری نبوده و کارایی آنها نیز چندان رضایت بخش نمی باشد. از سویی دیگر، خنک کننده های قدیمی مانند کولرهای آبی خیلی مورد استقبال نبوده و در بیشتر موقعیت ها دارندگان خود را مأیوس و ناامید کرده اند.

چرا که این دست از محصولات نه تنها مصرف انرژّی بسیار بالایی دارند بلکه اتلاف آب زیادی را نیز منجر می شوند. بنابراین، در روزگاری که بحران آب و انرژی بسیار جدی است، تمرکز بروی نمونه های سازگار تر با محیط زیست امری عاقلانه تر می باشد.

به هر حال، تنوع و تعدد کولرها نیز در سالهای اخیر به حدی فزونی یافته که انتخاب گزینه ای مناسب در میان انبوه این محصولات امری پیچیده و دشوار به شمار می رود. اما در میان طراحان و سازندگان این صنعت، کمپانی کره ای ال جی بسیار خوش درخشیده و دستگاه هایی مدرن و فوق العاده ای را روانه بازار کرده است. در این متن سعی داریم به بررسی یکی از محصولات این کمپانی یعنی کولر گازی js-q18auxa2 ال جی بپردازیم.

5/5 (1 امتیاز)

نمایندگی تعمیرات کولرگازی

نمایندگی کولرگازی ، معتبرترین و رسمی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محترم می باشد. در هر یک از واحدهای این مرکز معتبر، متخصصانی فعالیت می کنند که از تجربه کاری در حوزه ی حرفه خود برخوردار بوده و قادر به ارائه ی خدمات شایسته و حرفه ای به کاربران گرامی می باشند.

از سویی دیگر، مشتری مداری به عنوان اولین اولویت نمایندگی کولرگازی در نظر گرفته شده و کلیه کارمندان این مجموعه، در جهت تحقق این اصل کوششی مضاعف دارند. ارائه راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی فروش و تعمرات، ارائه گارانتی معتبر خدمات، ارائه خدمات پس از فروش و مواردی این چنینی، از جمله مصادیق مشتری مداری در این مرکز معتبر به شمار می روند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص نمایندگی تعمیر کولرگازی و بخش های متفاوت آن، می توانید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه نمایید.

بررسی کولر گازی js-q18auxa2 ال جی

کمپرسور دوال اینورتر

کمپانی ال جی با رویکردی حرفه ای و تحسین آمیز توانسته با حفظ تمام قابلیت های اینورتر و ارتقای بازده، آنها را در سطح جدید و پیشرفته تری ارائه داده و موتور خارق العاده دوال اینورتر را به بازار عرضه کند.

اکنون کمپرسور DUAL Inverter به همراه موتور Varied Speed Dual Rotary دارای فرکانس چرخشی گسترده ای است که نه تنها مصرف انرژی را به حداقل رسانده بلکه توانسته سرعت خنک کنندگی را به گونه ای قابل توجه بالا ببرد که این عملکرد به مراتب برتر از آن چیزی است که در کمپرسورهای معمول دیده شده است.

شایان ذکراست، این قابلیت نه تنها دوام کولر گازی js-q18auxa2 ال جی را برای کاربر بیشتر کرده است، بلکه کارکرد آن بسیار آرام و بی سرو صدا بوده و تمام این شاخصه های ارزشمند می تواند جایگاه این دست از محصولات ال جی را بیش از پیش محکم سازد.

اینورتر

امروزه این موضوع بر همگان روشن است که کولرهای گازی غیر اینورتر، منجر به صورت حساب بالای برق برای دارندگان این محصولات خواهند شد. در تشریح این مطلب باید بگوییم، کمپرسورهای کولر گازی از نظر مدل و شیوه عملکرد به صورت دور متغییر و دور ثابت طراحی شده اند.

در نمونه های دور ثابت، تنظیم دمای فضای اتاق به صورت دستی و با روشن خاموش شدن کنترل می شود که این عمل باعث وارد آمدن شوک های الکتریکی به سیستم برق داخلی خواهد شد.

اما مدل اینورتر بوسیله تغییر دور کمپرسور مانع روشن و خاموش شدن مکرر کمپرسور شده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند. خبر خوب آنجاست که این کمپانی کره ای در طراحی کولر گازی js-q18auxa2 ال جی از این فن آوری بهره جسته و دستگاهی بهینه را معرفی کرده است.

تشخیص سطح کم مبرد

به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت کولر گازی js-q18auxa2 ال جی ، می توان به قابلیت Low Refrigerant Detection اشاره داشت.

تشخیص سطح گاز مبرد این کولر گازی به گونه ای طراحی شده است که به صورت کاملأ هوشمند قادر است سطح مبرد را ارزیابی کرده و زمان تعویض یا شارژ گاز را به مصرف کننده خود نشان می دهد.

حفاظت بیشتر

کولر گازی js-q18auxa2 ال جی ، پذیرای مجموعه ای از ایده های کاربردی است که هر کدام بر دیگری برتریت دارند. این کمپانی کره ای برای ایجاد مقاومت و دوام بیشتر در این دستگاه از محافظ های ویژه مسی در بخش های داخلی و خارجی دستگاه استفاده کرده که این شاخصه میزان تحمل پذیری دستگاه را بالا برده است.

ناگفته نماند، این مزیت برای مناطقی که با شرایط بد آب و هوایی روبرو هستند بسیار مفید و سودمند بوده و می تواند پشتیبان کاربرانی باشد که در محیط های ماسه ای، شنی یا مناطق در معرض دود و آلاینده های صنعتی زندگی می کنند.

فن آوری Himalaya Cool

خوشبختانه کولر گازی js-q18auxa2 ال جی با تکنولوژی منحصر به فرد Himalaya Cool همگام شده است که براساس این ویژگی به محض روشن شدن دستگاه می تواند به سرعت فضای شما را خنک کند. برای این کار فقط کافی است دکمه مربوط به این ویژگی را لمس کرده و خود را بر فراز کوه های سرد هیمالیا احساس کنید.

Gold FinTM Condenser

توجه به مقاومت و حفظ  کندانسور و لوله های مبدل حرارتی در کولر گازی js-q18auxa2 ال جی ، از جمله تدابیری است که این کمپانی کره ای به آن توجه داشته است. برای این کار، ال جی با استفاده از پره ها یا همان فین های طلایی، این قطعات را از فرسایش و خوردگی در مقابل شرایط آب وهوای خارجی محفوظ نگه داشته است.

واحدهای تعمیرات کولرگازی

اقدامات اساسی و تخصصی در زمینه ی رفع مشکلات انواع کولرگازی، در واحدهای معتبر نمایندگی تعمیرات کولر انجام می پذیرد. این واحدها، به دلیل بهره مندی از مدرن ترین ابزارها و پیشرفته ترین دستگاه ها و نیز به خدمت گرفتن حرفه ای ترین متخصصین، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه می نماید.

هر کدام از مدل های کولرگازی، در واحدهای تعمیرات کولرگازی قابل بررسی و تعمیر می باشند. شایان ذکراست، در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران دلسوز و متعهد ما در این واحد، از قطعات اصل و اورجینال بهره جسته و بدین سان، کیفیت کاری دستگاه و طول عمر آن را تضمین می نمایند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر