کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری

تولید دستگاه کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری موضوعی است که توجه بسیاری از کاربران دستگاه کپی، بالاخص برند کانن را به خود جلب کرده است. از آنجا که کمپانی کانن یکی از کمپانی های فعال در حوزه تولید انواع ماشین های اداری است، طراحی و تولید چنین دستگاهی از این کمپانی بعید نبوده و نیست. تلاش کمپانی کانن برای استفاده از پیشرفت های تکنولوژی سبب شده است که هر بار که این کمپانی یک محصول جدید در حوزه ماشین های اداری معرفی می کند، مجموعه ای از تکنولوژی ها را به کاربر ارائه دهد و نحوه استفاده از دستگاه را ساده تر کند.

کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری یک نمونه از دستگاه هایی است که هوشمندی و فکر و استفاده از تکنولوژی در آن بسیار واضح است. شاید بسیاری از دستگاه های کپی قابلیت اتصال به فضای ابری را داشته باشند، اما اما تفاوت محصول جدید کانن، توانایی اتصال همیشگی و همراه با امنیت کامل به این برنامه است.

5/5 (1 امتیاز)

اهمیت قابلیت اتصال به فضای ابری در یک دستگاه کپی 

در دنیایی که هر ساله در حال پیشرفت و توسعه و تحول است، استفاده از قابلیت های جدید و جدید تر، رفاه بیشتری برای کاربران به همراه خواهد داشت.  با عرضه دستگاه کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری، کمپانی کانن یک بار دیگر نشان داد که برای فناوری و تکنولوژی هیچ مرزی وجود ندارد و هنوز راه طولانی در این جاده بی انتها در پیش داریم.

معرفی کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری به این معنی است که کاربران این دستگاه، از امکان اضافه کردن ویژگی های مبتنی بر فضای ابری که در آینده توسط کانن به بازار عرضه می گردند، بهره مند خواهند شد. ساختار این محصول به گونه ای است که می تواند از تولیدات آینده کمپانی کانن در حوزه فضای ابری به راحتی پشتیبانی کند. از جمله قابلیت های مبتنی بر حافظه ابری می توان به توانایی تأیید هویت، گزارش داشبورد و قابلیت اسکن با ابعاد مختلف اشاره کرد.

هدف از تولید کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری

به گفته مدیران ارشد و پایه کمپانی کانن، هدف از طراحی و تولید دستگاه کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری حفظ اطلاعات محرمانه کارمندان بوده و هست. به کمک این قابلیت اطلاعات محرمانه کارمندان شرکت ها به راحتی محفوظ می ماند و از دسترس دزدان اطلاعات خارج می شود. به علاوه این محصول جدید کمپانی کانن، به سازمان ها کمک می کند تا از انعطاف پذیری در کار کارکنان، حمایت بیشتری کنند و به دنبال آن میزان بهره وری شرکت های ساده را افزایش دهد.

بررسی ویژگی ها کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری

یک نمونه از قابلیت های ویژه امنیتی این دستگاه کپی جدید، بهره مندی این دستگاه از پلتفرم imageRUNNER ADVANCE ارتقاء یافته است. این ویژگی امکان استفاده از قابلیت های ویژه امنیتی را برای کاربران فراهم می کند. بدیهی است که وجود چنین ویژگی می تواند نظر کاربران را نسبت به این دستگاه کپی منحصر به فرد کانن بسیار جلب کند.

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است تا همراه و یار همیشگی کاربران این دستگاه شده باشد. در این نمایندگی کاربران با اطمینان کامل و با خیالی آسوده مجموعه ای از بهترین امکانات و تسهیلات را در حوزه انواع مختلف دستگاه های کپی دریافت می کنند. این نمایندگی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات کپی خدماتی مفید و کاربردی ارائه می دهد.

در نمایندگی دستگاه کپی همه محصولات در بخش فروش و تعمیرات ساپورت و پشتیبانی می شود. این نمایندگی مجاز در واحد های مستقل و جداگانه راه اندازی شده است. هر واحد به تناسب مسئولیت خود، امکانات و تسهیلات متنوعی به کاربران ارائه می دهد. تمام سرویس ها و خدمات این نمایندگی همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبی است و همواره گارانتی تضمین کیفیت هم در بحث فروش و هم در بحث تعمیرات به کاربران ارائه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر