آموزش تعویض کمپرسور کولر گازی

کمپرسور یکی از مهم ترین قطعات کولر گازی است که خرابی آن می تواند منشأ بروز مشکلات متعددی در دستگاه گردد. طراحی این قطعه باعث شده که در اغلب موارد، امکان تعمیر آن وجود نداشته و نیاز به تعویض داشته باشد. از آنجا که بررسی و جایگزینی قطعه ی مورد بحث، فرایند حساسی است و نیاز به آموزش های ویژه ای دارد، در این مطلب، فیلم آموزش تعویض کمپرسور کولر گازی را در دسترس شما همراهان عزیز قرار داده ایم. 

با مشاهده ی این فیلم، می توانید کمپرسور را تعویض نموده و به این ترتیب، عملکرد کولر گازی خود را به حالت اول باز گردانید. البته چنانچه پیش تر در این زمینه تجربه نداشته اید، بهتر است تعویض کمپرسور را به افراد متخصص و دارای تجربه در نمایندگی تعمیرات کولر واگذار کنید. 

همکاران ما در این مرکز، ضمن استفاده از قطعات اورجینال و ابزار با کیفیت، فرایند تعویض این قطعه را به بهترین شکل انجام داده و مشکل دستگاه را برطرف می کنند. برای آشنایی بیشتر با روش ها و مراحل انجام این فرایند، از شما عزیزان دعوت می کنیم که مطلب آموزش تعویض کمپرسور کولر گازی را تا انتها مطالعه نمایید.

آموزش تعویض کمپرسور کولر گازی

تعمیر کندانسور کولر گازی خودت رو به ما بسپار ‍!

آموزش مراحل تعویض کمپرسور کولر گازی

برای جایگزین کردن کمپرسور کولر گازی با قطعه ی جدید، باید به ترتیب زیر عمل کنید:

  • قطع کردن برق کمپرسور
  • خالی کردن گاز سیستم
  • آماده سازی کندانسور
  • باز کردن کندانسور
  • جوشکاری و باز کردن سره لوله کمپرسور
  • بیرون کشیدن کمپرسور
  • تست موقتی کمپرسور

چنانچه برای انجام دادن هریک از مراحل ذکر شده دچار مشکل شدید، می توانید راهنمایی های لازم را از تعمیرکاران زبده ی نمایندگی تعمیرات کولر در مرکز سخت افزار ایران دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات کولر

نمایندگی کولر گازی، مرکزی تخصصی است که انواع سرویس های تعمیراتی این محصول را به کاربران ارائه می دهد. این مرکز دارای مجموعه ای پیشرفته از تجهیزات و ابزار آلات تعمیراتی است که به ارتقا سطح کیفی خدمات کمک شایانی کرده اند. تعمیرکاران فعال در این نمایندگی جزء مجرب ترین تکنسین های تعمیر کولر گازی هستند و توانایی تشخیص و رفع کلیه مشکلات و معایب این محصول را دارا می باشند. 

به سبب موارد ذکر شده، شما کاربران عزیز می توانید اطمینان داشته باشید که محصول مورد نظرتان در این مرکز به تخصصی ترین شکل ممکن ترمیم خواهد شد. همکاران ما در راستای تحقق شعار مشتری مداری به عنوان هدف اصلی نمایندگی تعمیرات کولر، تلاش می کنند و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نمایند.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر