تعمیرات لپ تاپ اپل

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ اپل با تجهیز فضای خود به حضور مجرب‌ترین تعمیرکاران لپ تاپ و پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ را به متقاضیان ارائه دهد. این مرکز با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ اپل مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد.

عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی لپ‌تاپ اپل، تهیه گزارش فنی از وضعیت لپ‌تاپ، انجام سرویس‌های جامع و تعمیرات لپ تاپ اپل، از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ Apple در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

تعمیرات لپ تاپ اپل

خدمات تعمیر لپ تاپ اپل

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر لپ تاپ اپل در امدادکار، می توان به تعمیرات سخت افزاری، تعمیر نرم افزاری، نصب و ارتقا سیستم عامل، نصب و آپدیت آنتی ویروس، بازیابی اطلاعات هارد، تعمیرات رم، تعمیر تخصصی هارد، ترمیم و رفع نواقص مادربرد، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، بررسی و ترمیم cpu ، ترمیم تاچ پد، تعمیر و تعویض صفحه نمایش، رفع مشکلات برنامه ها، تعویض قطعات معیوب با نمونه های اصل و اورجینال، تعمیر اسپیکر، تعمیر و تعویض کیبورد، تعویض فن، تمیز کردن بخش هایی همچون فن و کیبورد، تعمیر قاب و بدنه، تعمیر و تعویض لولا، تعویض باتری، تعویض آی سی ها و خازن های آسیب دیده و … اشاره کرد. تمامی خدمات تعمیر مک بوک در این مرکز دارای گارانتی معتبر هستند و اصالت آنها تضمین شده است.

روند عیب‌ یابی لپ تاپ اپل

  • در مرحله نخست پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیر لپ تاپ اپل پرسیده می‌شود.
  • پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه علل احتمالی ایجاد کنندۀ خرابی و اختلال در دستگاه لپ تاپ اپل پرسیده می‌شود.
  • لپ تاپ اپل جهت عیب‌یابی و تشخیص اشکالات ایجاد شده در آن، مورد بررسی‌ و واکاوی قرار می‌گیرد. عیوب و اشکالات دستگاه پس از تشخیص توسط کارشناس با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود.
  • اقداماتی که کارشناس جهت تعمیرات لپ تاپ اپل درنظر دارد با صاحب دستگاه درمیان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت روند تعمیر آغاز گردد.
  • در صورت نیاز به تعویض هر یک از بخش‌های دستگاه، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل استفاده خواهد شد. (تعویض قطعه‌ی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت).
  • پس از اتمام تعمیر و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اپل، با صاحب دستگاه جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد.
  • با حضور صاحب دستگاه، لپ تاپ اپل در محل تست شده تا از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل شود.

تعمیر کیبورد مک بوک

مهم ترین مساله ای که در تعمیر کیبورد مک بوک وجود دارد، تفاوت ساختار کیبورد لپ تاپ با کامپیوتر است. این ویژگی باعث شده که تعمیرات صفحه کلید لپ تاپ اپل نیاز به مهارت و دقت بسیار بالایی داشته باشد. بررسی و تعمیر این بخش باید قاب مک بوک باز شود و صفحه کلید کاملا بیرون بیاید. اگر خطایی در حین اجرای این مراحل رخ دهد احتمال آسیب دیدگی سایر بخش های لپ تاپ از جمله ال سی دی نیز وجود خواهد داشت. تیم تعمیرات لپ تاپ اپل برای تعمیر کیبورد اول پنل پشتی را باز کرده و با دقت، قاب دستگاه را جدا می کنند. سپس با استفاده از ابزار خاصی، کیبورد را جدا می کنند.

پس از جایگذاری صفحه کلید جدید یا رفع مشکلات کیبورد، بخش های باز شده بسته می شوند و لپ تاپ تست می گردد. در صورت صحت اجرای مراحل، لپ تاپ مورد نظر به کاربران تحویل داده می شود. چنانچه مشکل حاد نبوده و قطعات داخلی را درگیر نکرده باشد، کارشناسان تعمیر لپ تاپ با تمیز کردن فضای بین کلیدها یا تعویض آنها مشکلات کیبورد را برطرف می کنند.

تعویض باتری مک بوک

تیم تعمیرات لپ تاپ اپل تلاش می کنند که باتری آسیب دیده مک بوک شما را تعمیر کنند. اما گاهی شدت آسیب دیدگی این قطعه به اندازه ای است که امکان ترمیم آن وجود ندارد. در این صورت همکاران ما اقدام به تعویض باتری لپ تاپ اپل می کنند. اگر باتری معیوب مدت زمان زیادی در لپ تاپ شما باشد، سایر قطعات دستگاه را دچار آسیب های جدی خواهد کرد.

اگر درب لپ تاپ شما باز می شود، می توانید خودتان باتری را با یک باتری جدید و مطابق با مدل دستگاه جایگزین کنید. اما لپ تاپ های جدید باید با استفاده از ابزار مخصوصی باز شوند و ممکن است شما نتوانید باتری آنها را تعویض کنید. در این صورت همکاران ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مرکز سخت افزار ایران به شما کمک می کنند که این قطعه را بدون کمترین نگرانی تعویض کنید. پس از جایگزین کردن باتری جدید مشاهده خواهید کرد که عملکرد مک بوک تان به حالت عادی باز می گردد.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اپل

اجرای برنامه ها و بازی های سنگین، نوسانات برق و قدیمی بودن مدل لپ تاپ از جمله عواملی هستند که کارت گرافیک لپ تاپ  را تحت تاثیر قرار داده و آن را از کار می اندازند. به دلیل اهمیت بالای این قطعه، تعمیر و تعویض آن بخش مهمی از فرایند تعمیرات لپ تاپ اپل به شمار می رود. عدم نمایش تصویر در صفحه نمایش، نشان دهنده بروز ایراد در عملکرد کارت گرافیک است و باید به آن توجه کنید. به هم ریختگی تصاویر و هنگ کردن سیستم به هنگام اجرای یک بازی یا برنامه گرافیکی خاص نیز جزء علائم از کار افتادن کارت گرافیک به شمار می روند.

مواردی همچون شطرنجی شدن تصاویر در صفحه نمایش، به هم ریختن رنگها، ارائه تصیر سیاه در صفحه نمایش، گیر کردن تصویر، باد کردن و خال زدگی چیپ گرافیک، بوق زدن هر دو سمت خازن های سرامیکی smd دور تا دور چیپ در تست سلامت چیپ، ایجاد خطوط افقی، سفید و یا مات شدن صفحه نمایش، ریست شدن و نمایش ارور Blue Screen پس از نصب درایور گرافیک و نمایش تصویر به رنگ آبی مشکلاتی هستند که پس از تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اپل برطرف خواهند شد.

تعمیر قاب لپ تاپ اپل

یکی از اقداماتی که در حین تعمیر لپ تاپ اپل انجام می شود، تعمیر قاب این دستگاه است. تعمیر قاب لپ تاپ یک پروسه چند وجهی است که باید با مهارت و دقت بالایی انجام شود. همانطور که می دانید قاب بخش مهمی در لپ تاپ است و حتی از بخش هایی مثل کیبورد و ال سی دی محافظت می کند. این مساله موجب شده که شکستن قاب لپ تاپ بخش های ذکر شده را در معرض خطر قرار دهد. یکی از روش های تعمیر این قطعه ساخت تکه های شکسته و از بین رفته قاب و همسان سازی بخش آسیب دیده با قسمت های سالم است.

این کار در بدنه های چدنی یا فلزی به صورت جوش زدن بخش های شکسته انجام می شود. اما در قاب های فایبر گلاس از روش لحیم با پلاستیک و ساخت رنگ مناسب استفاده می شود. روش دیگری هم برای تعمیر قاب لپ تاپ اپل وجود دارد که شامل چسب زدن بخش های آسیب دیده می باشد. البته ممکن است پس از مدتی، چسب موجود در پیچ ها و اتصالات منجر به شکستگی و خورد شدن این بخش ها شود.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ اپل

تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ اپل با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان در مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل انجام می پذیرد. دارندگان هریک از دستگاههای لپ تاپ اپل می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل، تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را دریافت نمایند.

خدمات مرتبط با تعمیر سخت افزار لپ تاپ اپل پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام دستگاه ادامه می یابد. استفاده از پیشرفته ترین متدهای عیب‌یابی، کار با پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل است که سبب پیشروی و تمایز این مرکز از سایر مراکز همکار گشته است.

تعمیر cpu لپ تاپ اپل

اگر cpu لپ تاپ اپل، دچار ایراد شود، در بیشتر موارد با کندی سیستم مواجه خواهید شد. خرابی cpu می تواند به دلیل داغ شدن بیش از دستگاه، ورود ویروس ها و بدافزارها، نداشتن تهویه مناسب، خرابی فن و اجرای برنامه های سنگین رخ دهد. همانطور که مشخص است بیشتر دلایل ، مواردی هستند که منجر به دمای بالا می شوند. 

داغ شدن، می تواند به مرور قطعه را دچار ایرادات اساسی کند. اما اگر اشکال به دلیل وجود ویروس ها باشد، اقدامات نرم افزاری می تواند مشکل را حل کند.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ اپل

علائم اشکال در تاچ پد عبارتند از: عدم واکنش به لمس، حرکات ناخواسته بدون لمس، عملکرد ناقص و غیره. در این صورت دو امکان وجود دارد، یکی سخت افزاری و دیگری نرم افزاری. گاهی ممکن است درایورها به درستی آپدیت نشده باشند یا برخی برنامه های ناسازگار باعث این مشکل شده باشند. 

اگر بررسی کردید و مشکل نرم افزاری نیافتید، باید به سراغ گزینه سخت افزاری برویم. برای حل این بعد از مشکل، نیاز به تعمیر تاچ پد لپ تاپ اپل، توسط تکنسین های سخت افزاری است. گاهی ایراد تنها از اتصالات است و گاهی هم مشکل تنها با تعویض قطعه رفع می شود.

تعمیر و تعویض صفحه نمایش لپ تاپ اپل

خرابی های صفحه نمایش، اغلب به دلیل ضربه و آسیب های فیزیکی یا جریان برق قوی ایجاد می شوند. البته دلایل دیگری نیز وجود دارد. در هر صورت نشانه های خرابی این قطعه، با عدم نمایش تصویر، تغییر رنگ بخشی از تصویر، سوختگی پیکسل ها و غیره، همراه هستند. 

در این موارد لازم است به تکنسین تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ اپل مراجعه کنید. در برخی مواقع امکان ترمیم پیکسل ها وجود دارد، اما اگر خرابی در اثر ضربه و برخورد فیزیکی ایجاد شده باشد، تعمیر عملاً کاری از پیش نخواهد برد. تعویض قطعه با صفحه نمایش جدید و اورجینال، احتمال بروز مجدد اشکال را به صفر می رساند.

تعمیر فن لپ تاپ اپل

بسیاری از مشکلاتی که در این مقاله مطالعه کردید، یا باعث داغ شدن دستگاه می شوند، یا به دلیل داغ شدن بیش از حد به وجود آمده اند. بنابراین مشخص است که فن، یکی از قطعات حیاتی کار لپ تاپ اپل ها و هر کامپیوتر دیگری است. فن و سیستم خنک کننده، باید به خوبی کار کنند تا گرمای تولید شده از دستگاه خارج شود. 

در غیر این صورت به مرور باعث آسیب به کل قطعات می شود. تعمیر فن لپ تاپ اپل، شامل بررسی دلایل خنک نشدن سیستم و اتصالات فن می شود. به یاد داشته باشید که تعمیر فن لپ تاپ اپل بسیار مهم است و نباید پشت گوش بیندازید.

تعمیرات لپ تاپ اپل در محل

سرویس «تعمیر لپ تاپ اپل در محل» همانگونه که از نام آن پیداست، روشی جهت ارائه خدمات به آندسته از کاربرانی است که لپ تاپ مورد استفاده‌شان دچار خرابی گشته است، اما به هر دلیل، امکان مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اپل را ندارند. این گروه از کاربران می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت، با نزدیکترین شعبه ما –با توجه به مکان کار یا محل سکونت‌‌شان-، تماس بگیرند و درخواست خویش، مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس «تعمیر لپ تاپ در محل» را ثبت نمایند. توصیه می شود در زمان تماس، مدل لپ تاپ، اشکال پیش آمده در آن، فوریت یا عدم فوریت در دریافت تعمیرات لپ تاپ، علت اشکال پیش آمده و مواردی از این دست را با کارشناس نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اپل در میان گذاشته شود.

واحدهای تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از لپ تاپ های موجود در بازار اعم از ایسوس، لنوو و … به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع و مدل لپ تاپ و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیرات لپ تاپ راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. واحدهای موجود در این مرکز تمامی لپ تاپ ها را پشتیبانی کرده و تمامی ایرادات ایجاد شده در هر یک از لپ تاپ ها را برطرف می سازند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیر لپ تاپ موجود در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ قابل دریافت است. تعمیرات لپ تاپ انجام شده در این مرکز به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است. تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ محدود به برند و مدل خاص نیست؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های خویش به این مجموعه مراجعه و تخصصی ترین خدمات و سرویس های ممکن در حوزه تعمیرات لپ تاپ را دریافت نمایید.

4.3/5 (14 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر