تعمیر قاب لپ تاپ

شکستگی قاب لپ تاپ از آن دست اتفاقات شایعی است که ممکن است برای کاربران لپ تاپ ها پیش آید. اگر لپ تاپ شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی قاب و آسیب دیدن آن بالاست. اگر قاب لپ تاپ دچار شکستگی شود و یا از کار بیفتد، ضروری است که بلافاصله اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر انجام پذیرد.

زیرا وظیفه محافظت از لپ تاپ ها به ویژه محافظت از بخش آسیب پذیر آن یعنی صفحه نمایش لپ تاپ، عمدتاً بر عهده قاب لپ تاپ است. تعمیر قاب لپ تاپ یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ است که توسط برترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و لوازم جانبی انجام می پذیرد. در صورتی که به هر دلیل قاب لپ تاپ شما در حال حاضر دچار شکستگی و اشکالات ظاهری گشته است می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ مراجعه کرده و نسبت به ترمیم و تعویض آن اقدام نمایید.

تعمیر قاب لپ تاپ

خدمات مرکز تعمیر قاب لپ تاپ

تعمیر قاب لپ تاپ و یا تعویض آن منوط به داشتن یک قاب مشابه است. به عبارتی دیگر تعویض قاب نمایشگر لپ تاپ در صورتی امکان پذیر است که تعمیرگاهی که به آن مراجعه کرده اید، قاب ال سی دی لپ تاپ شما را داشته باشد. اگرچه در غالب موارد قاب های مشابه به سختی یافت می شوند اما مرکز تعمیرات لپ تاپ برخوردار از آرشیو جامعی از کلیه لوازم جانبی لپ تاپ ها به ویژه قاب های لپ تاپ است.

 این امر سبب گشته تا مراجعان به این مرکز نیازی به جستجوهای کسالت بار و زمانبر نداشته باشند و با یک بار مراجعه بتوانند کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. تعمیر قاب لپ تاپ در این مرکز بر اساس هزینه مصوب اتحادیه تعمیرکاران، در کمترین زمان و با نمونه اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد. برخی از خدمات مرکز تعمیر قاب لپ تاپ عبارتند از:

  • تعمیر قاب انواع لپ تاپ و تبلت ، دوربین دیجیتال و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولای انواع لپ تاپ به صورت تاشو و گردشی
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب های پلاستیکی لپ تاپ
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی لپ تاپ
  • تعمیر لولای شکسته لپ تاپ
  • تعمیر قاب لپ تاپ
  • تعویض قاب لپ تاپ
  • ترمیم و جوش پلاستیک قاب لپ تاپ
  • تعمیر شکستگی قاب لپ تاپ

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ

تشخیص این موضوع که قاب دستگاه، قابل ترمیم است یا خیر، نیاز به بررسی کامل دستگاه و تعیین سطح خرابی قاب دارد. در صورتی که مشکل پیش آمده در قاب لپ تاپ، شکستگی و یا ترک باشد، این اشکال عموماً قابل رفع است. برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قاب لپ تاپ با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند که تا حد امکان محل چسب کاری دیده نشود. اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد، قاب شکسته تعویض می شود. در تعویض قاب شکسته، وجود یک قاب جانبی و سالم  (که عموماً از اوراق کردن دستگاه های از کار افتاده و معیوب دیگر به دست می آید) ضروری است. گاه اشکالاتی نیز در درب لپ تاپ ایجاد می شود که عموماً به دلیل خرابی لولا یا قاب یا شاسی است.

نکات مهم در نگهداری از قاب لپ تاپ

جهت پیشگیری از بروز اشکال و خرابی در قاب لپ تاپ، می توان از طلق های محافظ قاب استفاده کرد. توجه داشته باشید که نباید طلق استفاده شده تمامی قاب را بپوشاند زیرا این کار از تهویۀ هوا جلوگیری میکند. قبل از اقدام به این کار از نحوه ی تهویه ی هوا در لپ تاپ مطلع شوید. نکته آخر آنکه برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد. نکته دیگر آنکه هرگز از دستمال کاغذی برای پاک کردن صفحه نمایشگر و قاب استفاده نکنید. استفاده از محلول های تمیز کننده که پایه آمونیاکی دارند نیز برای تمیز کردن صفحه نمایشگر ممنوع است.

در صورت نیاز به محلول پاک کننده می توانید از مخلوط ایزوپروپیل الکل و آب استفاده نمایید. توجه داشته باشید که همیشه محلول را بر روی پارچه اسپری کنید و از اسپری کردن مستقیم بر روی صفحه نمایشگر پرهیز کنید. جهت کشیدن پارچه بر روی صفحه نمایشگر از چپ به راست و از بالا به پایین است. درهر حال شما کاربران گرامی در صورت مواجه با هر گونه اشکال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط را دریافت کنید.

نکات مهم در نگهداری از قاب لپ تاپ

هزینه تعمیر قاب لپ تاپ

قیمت تعمیر قاب لپ تاپ، از هر برندی که باشد، با توجه به روش تعمیر این بخش و جنس آن برآورد می شود. بسیاری از تعمیرکاران برای تعمیر قاب، تکه های شکسته یا ترک خورده را چسب می زنند. اما گاهی چسب به مرور زمان خشک شده و مشکلاتی را ایجاد می کند؛ از طرفی ممکن است لکه های چسب، ظاهر لپ تاپ را زشت کنند. بنابراین روش دیگر این است که قاب را با توجه به جنس آن بازسازی کنند. هزینه تعمیر قاب لپ تاپ در هریک از این موارد متفاوت بوده و توسط تعمیرکار برآورد می شود.

هزینه تعمیر قاب لپ تاپ

ترمیم رنگ بدنه لپ تاپ

یکی از روش های تعمیر قاب لپ تاپ، ترمیم رنگ بدنه است. در این شرایط، آن بخش از بدنه که آسیب دیده است، با رنگ ترمیم می شود. با این کار خط و خش های ایجاد شده روی بدنه پوشانده می شوند و لپ تاپ ظاهری نو می گیرد. ترمیم رنگ بدنه لپ تاپ، زمانی انجام می شود که شکستگی در این بخش نباشد و تنها ترک ها و خط های جزئی وجود داشته باشند. دقت کنید که این کار باید توسط کارشناسان مجرب تعمیرات لپ تاپ و با استفاده از رنگ های مناسب و با کیفیت انجام شود.

مرکز تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید. مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

کافی است شما کاربر محترم، با بروز هر گونه مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری در هر مدل از لپ تاپ ها، به این مرکز مراجعه کنید تا مهندسان این مجموعه، پس از ارائه‌ی مشاوره‌های اولیه، در کمترین زمان ممکن، بر اساس نرخنامه مصوب، بدون نقص و به بهترین شکل نسبت به تعمیر و بازسازی لپ تاپ شما اقدام نمایند.

واحدهای تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ با تجهیز فضای خود به پیشرفته ترین امکانات تعمیر و بازیابی در صدد است تا نیاز کاربران به تعمیرات استاندارد در حوزه تعمیر و ترمیم لپ تاپ برآورده سازد. مرکز تعمیرات لپ تاپ سونی ، مرکز تعمیرات لپ تاپ دل و …. بخشی از پارتهای موجود در این مرکز می باشند. دارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ –صرف نظر از نوع، مدل و برند دستگاه- می توانند با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایند.

مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد. مدیریت مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند. واحدهای تعمیرات لپ تاپ در این مرکز از طریق فضای زیر معرفی می شوند.

واحدهای تعمیرات لپ تاپ
3.6/5 (23 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر